sobota, 13 czerwca 2015

KTO CHCE ŻYĆ NIE MOŻE MIEĆ W MÓZGU SŁÓW UŚMIERCAJĄCYCH ŻYCIE

Życie jest oparte na słowach Stwórcy życia. Na słowach narzuconych przez człowieka jest śmierć. Ludzie zgodzili się przejść na wykonywanie słów kłamców. Tam gdzie prowadzą ludzie władzy jest śmierć. Ludzie kościoła nie zajmują się prowadzeniem do Boga, a uśmiercaniem stworzeń Boga. Słowa na jakich oparta jest śmierć to słowa oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Pewnego dnia odwiedził mnie mężczyzna, który na moje słowa, że odkryłam funkcjonowanie człowieka powiedział, że Unia Europejska i Stany Zjednoczone mówią, że dadzą jakieś wielkie pieniądze za odkrycie funkcjonowania człowieka. Piszę o tym chyba ponad dwa lata temu o mężczyźnie który chciał zobaczyć otrzymywane przeze mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Odpowiedziałam, że Unia Europejska i Stany Zjednoczone i wszyscy ludzie władzy i kościoła to czego chcą to uśmiercania życia. Ludzie władzy wiedzą, że odkryłam funkcjonowanie człowieka i wiedzą, że człowiek umiera na wykonywaniu narzuconych słów. Medycyna też jest oparta na słowach jakimi zadaje się śmierć. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów, a ludzie je wybrali i umierają. Śmierć jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak słowa jakie są w naturze mózgu. Dla ludzi stoi wyżej okradanie ludzi z pieniędzy aniżeli życie. To kłamcom zgadzają się słowa do oszukiwania. To bezczelni ludzie rozprawiają w programach telewizyjnych o kandydatach na rozporządzanie mieniem Stwórcy. Zmieniły się kłamcom odruchy na źle zachowujących się ludzi i mówią, że muszą się uczyć mowy ciała. Odkrycia naukowe zaprowadziły do przyczyny śmierci jakie są w mózgu i jakimi są narzucone przez człowieka słowa.
Ludzie którzy wyszli z narzucania słów mogą szybko przywrócić się do zdrowia wypowiadaniem słów "nie wypowiadam innych słów jak mój Stwórca".

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz