poniedziałek, 8 czerwca 2015

CHOROBY I ŚMIERĆ SĄ OPARTE NA SŁOWACH NA JAKIE MÓZG ROBI SPRZECIW

Naukowcy odkryli, że Mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że Mózg robi sprzeciw na narzucane zachowania i problemy. Odkryłam, że narzucane zachowania i problemy to myślenie na jakim oparte jest prawo ludzi. Prawo ludzi oparte jest na narzuconych zachowaniach, a problemy są skutkiem wykonywania prawa. Moi klienci których broniłam przed urzędami i sądami wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego wyrządzono im krzywdę. Te krzywdy jakie wyrządzili moim klientom to zabrane im pieniądze. Ludzie w ustanowionym prawie piszą, że to zgodnie z prawem zabierane są ludziom pieniądze. To prawo zgodnie z którym zabierane są ludziom pieniądze jest ustanowione przy pomocy myślenia ludzi którzy posługują się myśleniem przy pomocy którego zabierają pieniądze. W naturze mózgu nie ma myślenia przy pomocy którego zabiera się pieniądze. W naturze mózgu jest myślenie przy pomocy którego zachowuje się uczciwie wobec ludzi. Naukowcy odkryli, że Mózg wykazuje, że narzucane zachowania to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że to źle zachowujący się ludzie posługują się myśleniem przy pomocy którego zabiera się pieniądze. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu otrzymują pieniądze za to za co ktoś postanowił im zapłacić, a ludzie narzucający zachowania używają myślenia do zabierania ludziom pieniędzy. Znaczy to, że ci ludzie mają myślenie złodziei. Uczciwi ludzie nie używają myślenia do okradania. Nasz Mózg jak widać wie, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele, a ja odkryłam, że rozbieżne cele z uczciwym ma złodziej. Ogromna ilość ludzi bierze pieniądze od złodziei używających myślenia do okradania, a co znaczy, że dla tych biorących pieniądze ludzi też okradanie jest normalnym. Tych ludzi dla których okradanie jest normalnym jest bardzo dużo i należą do nich ludzie nauki, kultury, reżyserzy, aktorzy, nauczyciele, wszyscy urzędnicy, sędziowie, kapłani, itd. Jest ogromna ilość ludzi złodziei, a Naukowcy odkryli, że tym myśleniem do okradania zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zmieniała się anatomia narzucającego słowa na anatomię złoczyńcy, a anatomia ludzi wykonujących narzucane słowa zmieniła się na anatomię służących złoczyńcy. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odkryłam, że psychika zachorowała od myślenia do okradania. Odkryłam, że Mózg robi sprzeciw na myślenie do okradania. Ludzie którzy zachorowali psychicznie to ludzie, którzy wykonują myślenie do okradania. Ludzie którzy okradają zadają cierpienie psychice i ona zachorowała. Zwróciłam swoją uwagę, że moi klienci często mówili ażebym wygrała im sprawy zgodnie z prawem, a prawo jest oparte na myśleniu do okradania. Gdybym ja w wygrywaniu dla nich spraw opierała się na myśleniu władzy to ich pieniądze zostałyby u złodziei. Myślałam, że Sędziowie chcą rozwiązania problemów ludzi, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że od myślenia do okradania. Naukowcy milczą na to moje odkrycie mimo, że przesłałam im ponad dwa tysiące moich pism opartych na odkryciach naukowych. Jedyny Uniwersytet Cambridge przysyła mi podziękowania, a co znaczy, że nie zgadza mu się myślenie  do okradania. U naszego Stwórcy rozum ma uczciwy człowiek.  Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to psychika i ona zachorowała od innego myślenia jak myślenie na jakim jest oparta.  Psychika na rozumie w mózgu jest zdrowa. Tyle ludzi złodziei to chyba nasz Stwórca sobie nie wyobrażał, gdyż stworzył na na myśleniu na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi. Ludzie zajmujący się psychiką najczęściej też biorą pieniądze od złodziei. Złodzieje zdobywają pieniądze przy pomocy stosowania przemocy na psychice. Jak ktoś sam nie przynosi pieniędzy to zgodnie z prawem przychodzą do niego ludzie wyszkoleni w znęcaniu się nad psychiką jak ludzie pracujący w firmach windykacyjnych i komorniczych. Komornicy otrzymują z Sądów nakazy zabierania ludziom pieniędzy jeśli ludzie dobrowolnie nie dają złodziejom. Od bardzo dawna piszę, że inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo złodziei i bandytów. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nikt nie jest złodziejem i nikt nie daje pieniędzy złodziejom. Ludzie opierający się na prawdzie wiedzą, że człowiek wymuszający pieniędzy posługuje się innym myśleniem i że to inne myślenie jest oparte na kłamstwie. Ludzie mówią, że ludzie wymuszający pieniędzy to terroryści, a ja pytam jakim jest myślenie ludzi władzy jak nie opartym na wymuszaniu. Kto nie da pieniędzy jest karany. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom opierającym się na słowach do okradania i swoją śmiercią wskazał, że to złodzieje i bandyci. Naszemu Stwórcy się nie wydawało, że tak jest gdyż Wiedział, że to złodzieje i bandyci posługują się narzuconymi słowami. Ci złodzieje i bandyci nic innego nie używają do napadania na ludzi poza wymyślonymi słowami.  Ludzie złodzieje piszą w ustanowionym przez nich prawie, że mienie należące do Stwórcy jest ich a ogromna ilość ludzi uważa tak samo, a ja mówię, że to złodziej uważa to co jest Czyjeś za swoje. Mówię, że okradanie zadaje cierpienie naturze człowieka. Ludzie są czującymi stworzeniami, a ludzie kłamcy zadają im cierpienie wymuszaniem wykonywania ich woli. Jestem bardzo osamotniona w moim sprzeciwie na myślenie zapisane jako prawo ludzi. Znaczy to, że dla ludzi zadawanie cierpienia jest normalnym. Moi klienci którzy mówili, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem chcieli ażeby ich nie okradać a innych uważają, że trzeba okradać. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej dobrze widział, że ta chora psychika ma związek z myśleniem  jakim posługuje się władza. Ci psychicznie chorzy ludzie to albo ludzie władzy albo ludzie wykonujący wolę władzy. Mózg właśnie myślenie tych ludzi wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Jest to dowód psychicznej choroby na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. W naturze mózgu nie ma prawa ludzi. Myślenie jest wymyślone do okradania ludzi i Mózg jak widać o tym wie, gdyż Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy. Złodzieje i bandyci zareagowali na to odkrycie naukowe ukryciem go przed ludźmi. Albert Einstein już wiele lat temu mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę a ludzie bandyci chcą uśmiercać ludzi, tak jak Drugi Pilot z samolotu który uśmiercił 150 ludzi, czy tak jak Andreas Brevik .który wystrzelił około 70 ludzi. Bandyci uśmiercający miliony ludzi to wybrani przez ludzi ich przywódcy jak Adolf Hitler czy mu podobni. Wybrani przez ludzi przywódcy zawsze mają broń do zabijania ludzi. U ludzi opierających się na myśleniu Stwórcy na pewno nikt nie znajdzie broni do zabijania ludzi.  Odkrycia naukowe pokazują, że najbardziej wołającym o uśmiercenie Jezusa był Kajfasz stojący na czele kościoła. Po ziemi chodzi pełno złodziei i bandytów. Mój komputer ciągle mnie zawiadamia, że mam chronić się przed szpiegami i że mam zrobić ochronę, a ja nawet podwójnie płaciłam za ochronę i nie da rady uchronić mojego komputera. Tyle mamy złodziei i bandytów. Psychika złodzieja i bandyty jest nienormalna gdyż oparta na myśleniu do okradania. Dla psychiki uczciwość jest normalną. Kiedy w roku 2000 odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania to nie mogłam znaleźć człowieka któremu to myślenie oparte na uczciwości się zgadza. Opieram się na odkryciach naukowych, a Polska Akademia Nauk milczała i milczy do dzisiaj. Jak się bada za pieniądze zabrane ludziom to się stoi po stronie ludzi zabierających pieniądze. Prawie wszyscy ludzie byli i są przeciwko mojemu myśleniu opartemu na myśleniu Boga, a w kościołach miliony ludzi kłamie, że wierzy w Boga. Jak mówię ludziom chodzącym do kościoła jakim jest myślenie Boga to w żadnym przypadku nie chcą się zgodzić z myśleniem Boga. Tym ludziom zatem zgadza się myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie Boga jest oparte na prawdzie. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg, a ja nie widzę ażeby ktoś oprócz mnie reagował na to, że na naszym mózgu wypowiada się prawdę. Jesteśmy stworzeni na tym myśleniu opartym na uczciwości, a ludzie żeby nie mówić, że są nieuczciwi to mówią, że nie wiedzą co to jest prawda.
Mam zatem przyjemność odkrycia, że wszystkie choroby i śmierć są oparte na myśleniu na jakie Mózg robi sprzeciw i że jest to myślenie jakim zadaje się cierpienie psychice. Człowiek który posługuje się myśleniem do okradania znęca się nad psychiką opartą na uczciwości. Człowiek który się znęca nad psychiką to bandyta. Odkryłam, że na ziemi ustanowili prawo inaczej jak Stwórca myślący ludzie i że to ich inne myślenie jak naturalne to myślenie do okradania. Odkryłam, że ci inaczej myślący ludzie funkcjonują na złej energii na jakiej oparte są wszystkie choroby i śmierć. Odkryłam, że jesteśmy stworzeni na doskonałym rozumie Stwórcy i że On wykazuje ludzi pod względem innego myślenia jak Jego, że są złodziejami i bandytami.
Odkryłam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie jakim zadaje się cierpienie odczuwaniu. Odkryłam, że innym myśleniem jak Stwórca posługuje się złodziej i bandyta i że to ci ludzie zadają cierpienie odczuwaniu. Odkryłam, że ci ludzie wiedzą o czym piszę gdyż wysłałam do nich mnóstwo pism. Ukrywanie odkrycia naukowego, że cierpienie i śmierć zadaje narzucone myślenie przez człowieka to świadome mordowanie ludzi. Odkryłam, że celem wszystkich wojen było okradanie. Odkryłam, że ludzie złodzieje mordują dla pieniędzy. Ludzie są stworzeni na odczuwaniu i ludzie posługujący się myśleniem do oszukiwania zadają cierpienie odczuwaniu. Pełno ludzi oszustów oszukuje ludzi że kocha w celu seksualnego ich wykorzystania. To ludzie złoczyńcy wymyślili myślenie przy pomocy którego zadają cierpienie ludziom i innym stworzeniom. Myślenie jakie wymyślili ci ludzie złoczyńcy przejęło władzę nad ich psychiką i będą cierpieli tak długo aż naprawią wyrządzone psychice ludzi i innych stworzeń cierpienie. Decyzje w sprawie ludzi i Czyjegoś mienia są oparte na kłamstwie. To kłamca wydaje decyzje w sprawie nie swojego mienia. Podatki ustanowili kłamcy. To nie Stwórca ustanowił podatki. Na myśleniu Stwórcy jeszcze nikt nie ustanowił podatków. Nikt z ludzi nie ma prawa wydawania decyzji w sprawie ludzi, ani w sprawach ludzi. Ludzie którzy to robią posługują się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie postanowili okradać ludzi i stali się uzależnionymi od myślenia przy pomocy którego zdobyli czyjeś mienie. Myślenie dał nam Stwórca do wykonywania na nim pracy, a nie do okradania ludzi z tego co wypracowali. Wszyscy możemy korzystać z tego co jest na ziemi tak jak korzystają z tego zwierzęta, ale nikomu nie wolno sprzedawać mienia Stwórcy. To złodziej okrada ludzi przy pomocy sprzedawania im mienia Stwórcy. Odczuwanie ludzi oparte jest na myśleniu i to odczuwanie zmienia się jak człowiek narzuca myślenie. Pełno na ziemi bandytów napadających na ludzi, a ludzie zamiast nazywać ich bandytami i złodziejami to mówią, że dla nich jest prawem myślenie do okradania i napadania na ludzi. To złodziej i bandyta posługuje się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu. To złodziej mówi że dla niego jest prawem myślenie złodzieja. Źli ludzie ranią ludziom uczucia a ludzie mówią, że kochają tych złoczyńców raniących uczucia. U naszego Stwórcy w mózgu jest porządek i w odczuwaniu jest porządek.
Ludzie którzy popierają ludzi władzy to ludzie którzy chcą ażeby dla nich okradać innych ludzi. W telewizorach mówią o etyce. Ludzie którzy chcą żyć za swoje pieniądze nie wybierają władzy. Ja nie powinnam być sama w moim sprzeciwie na zadawanie cierpienia. Ludzie posługujący się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu to ludzie zadający psychice cierpienie. Ludzie żyjący z zabieranych innym ludziom pieniędzy widzą, że na tych ludziach stosowana jest przemoc przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Ludzie wiedzą, że ich odczuwanie nie jest stworzone przez ludzi, a wykonują myślenie narzucone przez ludzi. Niewyobrażalna ilość ludzi złoczyńców. Nie jest złoczyńcą tylko człowiek wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu, a ludzie nie chcą się posługiwać tym myśleniem jakim nikomu nie zadaje się cierpienia. Nic nie ma trudniejszego od zalezienia człowieka z przekonaniami natury. Prawie wszyscy mają przekonania oparte na myśleniu ludzi, a to myślenie ludzi jest do czynienia zła. Cóż to za ludzie nauki skoro milczą na odkrycia, że złoczyńcami są ludzie opierający się na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Ludzie przyznają Nagrody dla ludzi którzy walczą z przemocą, a nie widzą, że ci ludzie jeśli opierają się na myśleniu władzy to są ludźmi przemocy.  
Złoczyńca nabył anatomii psychopaty. Psychopata to człowiek posługujący się myśleniem do zadawania cierpienia psychice. Ludzie zadający cierpienie psychice nabyli uzależnienia od myśli przy pomocy których zadali psychice cierpienie. Proszenie Boga o pomoc nic nikomu nie pomoże ponieważ to nie na myśleniu Boga oparte jest cierpienie. Proszący o pomoc niech idzie naprawić uczynione zło człowiekowi któremu zadał cierpienie.
Psychika i ciało na myśleniu Stwórcy są zdrowe. To nie są systemy neurologiczne na myśleniu Boga na jakich oparte jest cierpienie. Kto nie ma w mózgu narzuconego myślenia tego psychika nie cierpi.
Każdy z nas raczej zadał kiedyś komuś cierpienie, ale wołać, że chce opierać się na myśleniu do zadawania cierpienia to stan złoczyńcy.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz