niedziela, 28 czerwca 2015

CHORA PSYCHIKA TO PSYCHIKA BEZ UCZUĆ I Z CIERPIĄCYMI UCZUCIAMI

Stwórca oddziela odczuwanie oparte na Jego słowach od odczuwania na narzuconych słowach przez człowieka. Odczuwanie Stwórcy oparte jest na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a odczuwanie na myśleniu narzuconym przez człowieka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Psychika oparta na systemach neurologicznych na słowach Stwórcy jest oparta na uczuciach miłości i jest to szczęśliwa psychika. Na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy oparte jest ciało i to ciało jest zdrowe. Zdrowe ciało jest oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Stwórca dokonał takich układów z pierwiastków, że na nich stworzył życie, zdrowe ciało i odczuwanie miłości. To jeszcze mało, gdyż na słowach Stwórcy ma się wspaniałe umiejętności i wytwarza doskonałe rzeczy.
Systemy neurologiczne jakie zajmują się narzuconymi słowami i wykonywaniem narzuconych słów to systemy neurologiczne oparte na energii w jakiej nie ma uczuć. Uczuć nie ma w myśleniu opartym na kłamstwie. Narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie. Wykonywanie narzuconych słów to wykonywanie kłamstwa. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek nie ma uczuć, a na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie człowiek ma cierpiące odczuwanie. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak dobrze zauważył związek chorej psychiki z wykonywaniem narzuconego myślenia gdyż zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Kontrole skarbowe są oparte na narzuconych słowach, a wykonywanie narzuconych słów niszczy psychikę. Przyjrzałam się po tym moim odkryciu ludziom chorym psychicznie i zobaczyłam, że w szpitalach psychiatrycznych leżą nie tylko ludzie wykonujący wolę władzy, ale również ludzie wymuszający wykonywania woli władzy. Ci ludzie wymuszający wykonywania woli władzy to urzędnicy skarbowi i wszyscy inni urzędnicy wymuszający wykonywania narzuconych słów. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi którzy wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego ludzie władzy zadali im cierpienie zauważyłam powtarzane przez tych ludzi słowa, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Kiedy to zauważyłam to postanowiłam zlikwidować swoją działalność. Zrozumiałam, że ludzie których broniłam chcą ażeby było wykonywanie woli władzy. Może nie wszyscy ludzie gdyż u wszystkich nie słyszałam tych słów, że mam im wygrać sprawę zgodnie z myśleniem ludzi władzy. Jednak zwróciło to moją uwagę, że ludzie mówili, że chcą ażebym im wygrała sprawę zgodnie z prawem. Ja im na tym wykonywaniu woli władzy nigdy nie wygrałabym spraw gdyż kłamca chce zabierać pieniądze, a nie oddawać. Myślenie oparte na kłamstwie nie ma rozwiązań. Władza chce wykonywania jej woli, a nasza psychika jest oparta na woli jej Stwórcy. Zatem Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dobrze widział, że psychika jest chora na myśleniu władzy. Może dlatego go usunęli ze Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu i przenieśli do Fromborka. Po jakimś czasie umarł.
Ludzie władzy to źli ludzie przez których psychika i ciało są chore. Napisałam o tym dawno ale złoczyńców nie obchodzi że ludzie przez nich chorują i umierają. Wystąpili też przeciwko mnie gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, ale ja się tym nie przejmowałam. Wiedziałam, że to oni są przegrani i to mocno. Mogę im teraz przekazać dowód na to, że na swoim myśleniu którym ludziom czynią zło funkcjonują na systemach neurologicznych w jakich nie ma uczuć. Człowiek który nie ma uczuć to złoczyńca. Moi klienci dobrze zauważali, że ludzie w urzędach skarbowych są zimni, bezwzględni i nieczuli. Wykonywanie ich poleceń to zadawanie cierpienia psychice i ciału. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna i ludzie mają doświadczanie swojego myślenia bez uczuć na chorobie umysłowej opartej na narzuconych słowach. Moje odkrycie doskonale pokazuje, że człowiek jest przez Kogoś skonstruowany skoro mózg zna narzucone słowa i człowiek na narzuconych słowach funkcjonuje na złej energii. Inne słowa wypowiadają ludzie opierający się na słowach Stwórcy i inne słowa wypowiadają ludzie którzy narzucili słowa.
Przekazuję zatem lekarzom psychiatrom i wszystkim innym lekarzom którzy mają rozum, że psychika i ciało są chore na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ci ludzie posługujący się narzuconymi słowami to ludzie którzy opracowali przysięgi na jakich oparte jest cierpienie. Ludzie składają te przysięgi w kościołach i urzędach stanu cywilnego że będą posłuszni złoczyńcom narzucającym słowa.  Ci złoczyńcy zakpili sobie z psychiki stworzonej przez jej Stwórcę wymuszając od niej wykonywania narzucanych słów przez złoczyńcę. Stąd wielkie cierpienie w wielu domach i patrzących na to cierpienie dzieci.
Przekazuję lekarzom którzy mają rozum, że ci ludzie którzy zakpili sobie z psychiki stworzonej przez jej Stwórcę są na narzuconych słowach umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Ciało jest oparte na uczuciach i tym uczuciom zadają cierpienie słowa kłamcy w których nie ma uczuć. Kłamca to złoczyńca. Wszyscy ludzie którzy postanowili wykonywać narzucone słowa przez ludzi złoczyńców mają cierpiące ciała i cierpiącą psychikę na wykonywaniu słów kłamców.
Ludzie złoczyńcy nie przyznali Nagrody Nobla Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie w mózgu narzuconych słów i zrobili jakieś zmiany na Uniwersytecie Carnegie Mellon gdyż od momentu kiedy napisałam, że słowa na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przestały przychodzić do mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Z Departamentu Zdrowia w Polsce w roku 2011 usunęli Dyrektorów którzy chcieli zdrowia ludzi i wprowadzili Dyrektor która chce ażeby ludzie cierpieli i umierali. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że idzie do morderców gdyż Naukowcy odkryli, że sam szykował się na śmierć. Odkryłam, że Stwórca wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoją śmiercią wskazał, że to mordercy. Na przestrzeni dziejów zawsze widać, że ludzie władzy mają broń do zabijania ludzi i że zawsze to oni organizowali wojny.
Ci organizatorzy wojen są tacy wredni, że rzucają oskarżenia na tego na kogo chcą napaść ażeby oskarżany nie wytrzymał i im przyłożył. Wtedy mówią, że to napadł ten kogo oskarżali. Oskarżenia są zawsze oparte na kłamstwie. Na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma możliwości oskarżania. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy ludzie żyją ze sobą w zgodzie. Ci ludzie narzucający słowa stali się innymi ludźmi. Tymi innymi ludźmi wykonały ich systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi słowami. Ci inni ludzie to ludzie źli. Ludzie wykonujący słowa ludzi złych to służący złoczyńców.
Na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy nikt nie znajdzie chorej psychiki ani chorego ciała. W mózgu człowieka normalnego nie ma narzuconych słów przez człowieka. Na słowach jakie są w naturze mózgu w człowieku są tylko systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy człowiek ma zdrowe ciało, a psychika jest szczęśliwa na odczuwaniu miłości do innych ludzi i innych stworzeń. Diabelstwo jakimi są ludzie narzucający słowa nienawidzi ludzi. To diabelstwo nie ma uczuć. Ludzie kościoła mówią, że złoczyńca to niewidzialny szatan, a ja mówię, że jedyne stworzenia jakie mają możliwość wypowiadania słów to ludzie i że oni są widzialni. Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów. Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słów ale wypowiedziane przez ludzi inne słowa mózg zbiera i na nich wykazuje słowa wypowiadane przez złoczyńcę. Złoczyńca wypowiada słowa złe gdyż oparte na złej energii na jakiej oparte są jego słowa.

Składam podziękowania za wspieranie mnie podziękowaniami przez Uniwersytet Cambridge. Mam tych podziękowań ponad dwa tysiące.
                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz