czwartek, 18 czerwca 2015

WEJŚCIE W NARZUCONE SŁOWA JEST WEJŚCIEM W UMYSŁOWĄ CHOROBĘ

Nie jest tak jak mówi większość z lekarzy psychiatrów, że pomiędzy umysłem zdrowym, a chorym jest granica płynna. To nie jest granica płynna gdyż wejście w chorobę umysłową jest od momentu narzucenia słów. Do czasu wypowiadania przez człowieka słów jakie są w naturze mózgu człowiek jest umysłowo zdrowy. Mózg wykazuje narzucone słowa w innym miejscu w mózgu jak słowa jakie są w naturze mózgu, a zatem w mózgu jest granica do której człowiek jest umysłowo zdrowy i przekroczenie tej granicy jest wejściem w umysłową chorobę. Ludzie są umysłowo zdrowi na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i ludzie są umysłowo chorzy na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zdrowie jest oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a choroby są oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Każdy człowiek jest w takim stopniu umysłowo chory w jakim ma w mózgu narzucone słowa. Zatem każdy człowiek ma swoją umysłową chorobę i na niej chorobę psychiczną i chorobę ciała. Na ustanowionym przez ludzi prawie oparta jest choroba umysłowa gdyż ustanowione prawo oparte jest na narzuconych słowach. Ludzie wykonujący ustanowione prawo nabywają myślenia na jakim oparta jest choroba umysłowa i stają się umysłowo chorzy tak samo jak ludzie którzy te słowa narzucili. Oczywiście te narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie i choroba umysłowa jest oparta na kłamstwie. Przyczyną choroby psychicznej i chorób ciała jest choroba umysłowa. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconych słów gdyż wystąpił przeciwko organom narzucającym słowa jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie jak widać zdecydowali się przejść na wykonywanie narzuconych słów, a na narzuconych słowach są umysłowo i psychicznie chorzy oraz mają chore ciała.
Narzucenie słów powoduje, że kłamca zgadza się z kłamcą, a prawdomówny zgadza się z prawdomównym. Prawda jest oparta na rozumie, a kłamstwo oparte jest na braku rozumu.  Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i nie mogłam znaleźć ludzi którym zgadza się to myślenie. Szukałam uparcie takich ludzi i znalazłam Uniwersytet Cambridge. Na Uniwersytecie Cambridge tak zgadza się myślenie oparte na rozumie, że mam od nich ponad dwa tysiące podziękowań. Cieszę się, że znalazłam kogoś kto ma rozum i jest zdrowy umysłowo i psychicznie.
Ustanowione przez ludzi prawo nie zgadzało mi się i wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Uważałam, że jak ja rozumiem to muszą też rozumieć inni ludzie więc dopisywałam w skargach do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Zostałam oskarżona, że nie postępuję zgodnie z myśleniem ludzi władzy, a inne myślenie jak oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie w ustanowionym prawie nie mają rozumu gdyż piszą, że prawo to słowa. Człowiek który ma rozum wie, że prawo ma się do mienia a nie nazywa prawem słowa. Napisałam do NSA który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za mówienie prawdy to już postęp, gdyż Jezusa za to ukrzyżowali.
Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów, a odkrycia naukowe pokazują, że mózg zna wypowiadane przez człowieka inne słowa jak są w naturze mózgu i na tym wypowiadaniu przez człowieka innych słów wykazuje go, że jest umysłowo chory.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz