niedziela, 28 czerwca 2015

ŻYCIE JEST OPARTE NA ODCZUWANIU, A NARZUCONE SŁOWA NISZCZĄ ODCZUWANIE

Podświadomość to psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Narzucenie słów niszczy psychikę. Mózg oddziela to myślenie niszczące psychikę i Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje to myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów to myślenie narzucone przez złych ludzi i że posługują się oni myśleniem opartym na kłamstwie. Znam to myślenie zapisane jako prawo złych ludzi, gdyż przeciwko temu myśleniu występowałam. Pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, do dziennikarzy, do ludzi nauki i do bardzo wielu innych ludzi, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconych słów. Pisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy i współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Pisałam, że opierając się na odkryciach naukowych o funkcjonowaniu mózgu i psychiki odkryłam myślenie na jakim oparta jest psychika ale nie znalazłam nikogo ażeby zareagował na to co piszę. Stwierdziłam, że to złoczyńcy chcą zadawać cierpienie i że tych złoczyńców jest ogromnie dużo. To złoczyńcy nie reagują na słowa Alberta Einsteina który mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę.
Grawitacyjna siła życia jest oparta na energii jaka jest w naturze wszechświata. Ta energia na jakiej oparta jest grawitacyjna siła życia to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Człowiek ma w swojej naturze energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i ta energia utrzymuje się na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Uczucia jakie są w podświadomości są oparte na słowach Stwórcy. Te uczucia to miłość. Jeśli spotkają się ludzie którzy mają w mózgu słowa oparte na prawdzie to odczuwają miłość. To nie jest uzależniająca miłość, gdyż jest to wolna miłość. Uzależniająca miłość oparta jest na kłamstwie, a na kłamstwie uczucia cierpią. Brak słów na ludzi jakimi są złoczyńcami, gdyż świadczy o tym prawo złoczyńców które zadaje cierpienie uczuciom. To wielcy złoczyńcy którzy nie reagują na zadawane ludziom cierpienie wymuszaniem od nich wykonywania narzuconych słów które uśmiercają uczucia.To wielcy złoczyńcy ludzie którzy lekceważą słowa Alberta Einsteina, który mówi, że na narzuconych słowach grozi śmierć życia na ziemi. Ci wielcy złoczyńcy mówią, że terroryści to barbarzyńcy, ale nie mówią jak wielkimi oni są barbarzyńcami. Ci wielcy barbarzyńcy ukrywają odkrycie naukowe, które mówi, że człowieka uśmierca wykonywanie narzuconych słów. Każdemu z nas zdarzyło się zrobić coś co komuś zadało cierpienie i na pewno nie powinniśmy tego robić, ale wprowadzać decyzje o uśmiercaniu ludzi i świata to ludzie potwory. Człowiek potwór to człowiek który nie ma uczuć. Uczuć nie ma w narzuconym myśleniu. Nasz Stwórca stworzył myślenie na jakim uczucia czują się dobrze.
Zła grawitacyjna siła na jaką Albert Einstein wskazuje, że na niej oparta jest śmierć, to grawitacyjna siła uśmiercająca uczucia. Natura to uczucia.
Zastanowiło mnie dlaczego nie zapisano w spisie treści w internecie mojego artykułu " Emocje miłości są tylko na energii życia". Napisałam nawet prośbę ażeby umieścić w spisie treści ten artykuł, ale nic to nie dało. Muszą to robić jacyś źli ludzie. Ja od jakiegoś czasu widzę starania ludzi zajmujących się internetem że oni chcą naprawić funkcjonowanie mojego komputera, ale jak wiemy jest wielu ludzi złoczyńców zaburzających prawdę.  Kiedy się zdarzało, że jakiegoś mojego artykułu nie było w spisie treści i jak w kolejnym moim artykule napisałam, że nie umieszczono tego artykułu to dokonywano jego zapisu.
Przy pomocy myślenia można zrobić wszystko. Systemy neurologiczne z narzuconego myślenia dokonują zmian w budowie człowieka i spotyka go realizacja jego myślenia.
Zmiany w budowie człowieka to zmiany oparte na narzuconym myśleniu w mózgu. Te zmiany w budowie mają złoczyńcy, gdyż inne myślenie jak jest w naturze mózgu jest do czynienia zła. Innego przywódcę jak Stwórca ma złoczyńca.
To Stwórca decyduje jak ma być. Człowiek nie ma swojego mózgu, a Stwórca wykazuje narzucone myślenie, że funkcjonuje na energii w której nie ma uczuć. Złoczyńcę nie interesuje, że ktoś cierpi od narzuconego myślenia i musi doświadczać swojego myślenia na jakim nie ma uczuć. Na myśleniu narzuconym powstał umysłowo chory człowiek który nie ma uczuć.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz