piątek, 26 czerwca 2015

MÓZG WYKAZUJE, ŻE ŻYCIE UŚMIERCAJĄ SŁOWA ZŁOCZYŃCY

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI!

Szanowni Państwo!
Życie uśmiercają systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Mordercy życia nie przyznali Nagrody Nobla Naukowcom którzy odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim narzucone zachowania i problemy i że mózg je wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Mordercy życia pobiegli zakazać Naukowcom na Uniwersytecie Carnegie Mellon ażeby nie wysyłali mi podziękowań za moje odkrycie, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, że to wypowiedziane przez człowieka inne słowa jak są w naturze mózgu. Mordercy życia usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Zastępców Dyrektora którym zgadzało się moje odkrycie oparte na odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że systemy neurologiczne zajmują się wypowiedzianymi innymi słowami jak są w naturze mózgu. Zatem ludziom nauki którzy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć przekazuję, że Jezus wiedział, że idzie do morderców. Stwórca nikogo mordercą nie stworzył i to po co przyszedł to po to ażeby wystąpić przeciwko narzucaniu słów i swoją śmiercią  z rąk ludzi narzucających słowa wskazać, że to mordercy. Teraz Naukowcy odkryli, że mordercy mają swoje słowa z nabycia w mózgu i zajmujące się ich myśleniem systemy neurologiczne. Złoczyńcy to ulubieńcy ludzi którzy zastąpili słowa Stwórcy na słowa bliskich im  złoczyńców. Jak przemawia bandyta jak Adolf Hitler to wyrażają emocje miłości do bandytów. Jak bandyta zamorduje im kogoś bliskiego to mówią, że się pomylili. Ludzie którzy nie posługują się słowami bandytów się nie mylą. Wykonywanie słów bandyty niszczy naturalną dla człowieka miłość.
Odkryłam, że mózg wyodrębnia słowa jakimi posługuje się złoczyńca i że złoczyńca ma swoje systemy neurologiczne. Na tych samych systemach neurologicznych funkcjonują ludzie wykonujący słowa złoczyńców. Odkryłam, że w naturze mózgu są słowa na jakich ludzie żyją ze sobą w zgodzie, a inne słowa mózg wykazuje, że posługują się nimi złoczyńcy i ludzie wykonujący słowa złoczyńców. Odkryłam, że słowa jakie są w naturze mózgu mają swoje systemy neurologiczne i słowa narzucone przez człowieka mają swoje systemy neurologiczne. Odkryłam, że systemy neurologiczne są podporządkowane słowom i że jak słowa są inne jak w naturze mózgu to systemy neurologiczne są oddzielone. To energia jest oddzielona, gdyż systemy neurologiczne są oparte na energii. Albert Einstein dobrze widzi oddzieloną energię śmierci na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Naukowcy widzą oddzieloną energię jaka jest w naturze wszechświata gdyż mówią, że znają tylko energię rzeczywistą. Naukowcy mówią, że mało znają o energii gdyż tylko energię rzeczywistą, a nie znają kilka razy większej ilości złej energii na jaką Albert Einstein wskazuje, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach. Ja odpowiadam dlaczego Naukowcy nie znają tej energii opartej na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, gdyż to energia oparta na wymyślonym myśleniu. Ci ludzie złodzieje wypowiadają, że stan rzeczywisty energii jest ich, a to jest nieprawdą. Energia rzeczywista jest oparta na słowach Stwórcy a nie złodziei którzy mówią, że to co stworzył Stwórca jest ich. Ja nie mam  myślenia złodzieja i nie mówię, że to co nie moje jest moje. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i ludzie narzucający słowa mają emocje człowieka złego, a ludzie wykonujący narzucone słowa mają emocje człowieka cierpiącego. Takim przykładem są ludzie bandyci w obozach śmierci i ich cierpiące ofiary jakim zadają cierpienie i śmierć. Takim przykładem są gwałciciele seksualni i ich zgwałcone ofiary. Takim przykładem są ludzie okradający innych ludzi i ich cierpiące ofiary jakich okradli. Mózg wykazuje w odrębnym miejscu w mózgu, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający słowa i człowiek wykonujący narzucane słowa. Ja robię sprzeciw na wymuszanie ode mnie wykonywania narzuconych słów a ludzie wymuszający wykonywania narzuconych słów stosują na mnie przemoc gdyż zabierają mi pieniądze. Ci złodzieje mówią, że zabierają mi pieniądze zgodnie z prawem, a nie pokazują mi dokumentu na prawo do mnie i do moich pieniędzy. Złodzieje wymyślają za co mam płacić i mówią, że to prawo. Prawem nazwali to co wymyślili, a Naukowcy mówią, że nie znają energii opartej na wymyślonym myśleniu. Ludzi złoczyńców jest ogromnie dużo, gdyż aż swoje myślenie nazwali prawem i ustanowili wymiar sprawiedliwości który wymierza kary za nie wykonywania słów złoczyńcy. Ofiara gwałtu o której mówiono w programie "Świat się kręci", że dokonano na niej drugiego gwałtu w sądzie, to ofiara drugiego gwałtu zadanego jej słowami na jakich opiera się złoczyńca. Mamy doskonale skonstruowany mózg i doskonale skonstruowane systemy neurologiczne. Umiał Stwórca stworzyć człowieka, a nie jak niektórzy mówią, że nie umiał. Mózg nigdy się nie myli w kwalifikowaniu wypowiedzianych słów albo pod umysł oparty na słowach uczciwego człowieka który wypowiada prawdę, albo na słowach nieuczciwego człowieka który wypowiada kłamstwa. Z natury Naukowcy odkryli, że wypowiadamy prawdę. W ustanowionym przez ludzi prawie nikt nie znajdzie słów opartych na prawdzie. Pisałam do tych ludzi ustanawiających prawo i wymagających jego przestrzegania, że ludzie cierpią od wykonywania słów zapisanych jako prawo, ale nikt nie reagował. Musiałam poznać odkrycia naukowe o funkcjonowaniu mózgu i odczuwania i poznać, że pisałam do złoczyńców, a złoczyńca chce zadawać cierpienie. To złoczyńcę nie obchodzi czyjeś cierpienie.  Ustanowione prawo na całym świecie to dowód niewyobrażalnej ilości słów opartych na kłamstwie wymyślonych do czynienia zła. Ludzie którzy wykonują to prawo zwijają się z psychicznego bólu. Psychika nie jest oparta na wymyślonych słowach tylko na słowach na jakich jest oparta. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu, który nie zna słów, a zatem te emocje to naturalna psychika która nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Pełno kościołów na ziemi, a nie ma mózgu który nie byłby mózgiem złoczyńcy albo ofiary wykonującej słowa złoczyńcy.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz