poniedziałek, 15 czerwca 2015

NA USUNIĘCIE NARZUCONYCH SŁÓW MUSI SIĘ ZGODZIĆ GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA

W stanie natury jesteśmy grawitacyjnymi siłami życia opartymi na słowach na jakich jest oparta grawitacyjna siła życia. Wszystkie stworzenia są grawitacyjnymi siłami życia opartymi na słowach na jakich oparta jest grawitacyjna siła życia. Na narzuconych słowach przez człowieka powstała w człowieku grawitacyjna siła oparta na słowach człowieka. Jest to zła grawitacyjna siła o której Albert Einstein prawidłowo mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Człowiek nie jest stworzony na swojej energii, gdyż żyje dzięki stworzeniu go na grawitacyjnej sile życia opartej na słowach jej Stwórcy. Grawitacyjna siła życia oparta na słowach jej Stwórcy jest rozumiejącą siłą. Na rozumie w mózgu który nie zna słów człowiek i wszystkie inne stworzenia są rozumiejącymi. Widzimy to u psów i kotów, u koni i wszystkich innych stworzeń. Ludzie kłamcy wprowadzili w rozumiejące stworzenia narzucone przez nich nierozumiane myślenie oparte na kłamstwie. Ludzi kłamców jest tyle, że nierozumiane oparte na kłamstwie myślenie nazwali prawem w świecie jego Stwórcy. Ci ludzie kłamcy na narzuconym przez siebie myśleniu są złą grawitacyjną siłą opartą na nierozumianym myśleniu. Zła grawitacyjna siła jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wygrywałam wszystkie sprawy z kłamcami, którzy nazwali w nie swoim świecie myślenie do oszukiwania prawem i myślałam, że chcą rozwiązania spraw ludzi i dopisywałam na skargach kasacyjnych, że na naturalnym dla nas rozumie rozwiążemy wszystkie problemy ludzi. Wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na  rozumianym myśleniu na jakim widziałam, że posługujący się nierozumianym myśleniem okrada ludzi. Jak się przyznałam to już pisali do mnie, że nie opieram się na prawie ludzi. To prawo ludzi nie jest oparte na prawie do ludzkich mózgów, a więc jest prawem złodziei. To prawo złodziei jest też prawem bandytów ponieważ wymuszanie wykonywania kłamstwa jest napadem na psychikę opartą na prawdzie. Napadanie na psychikę to napadanie na to co stworzył Bóg. Każdy jest czującym stworzeniem opartym na słowach jakie ma w naturze mózgu, a ludzie złoczyńcy wymyślili myślenie inne przy pomocy którego znęcają się nad psychiką zadając jej cierpienie, a co prowadzi na śmierć. Nie tylko Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili czują się na ziemi jak u siebie, ale również ludzie władzy i współdziałający z ludźmi władzy kościół. Nazywani czwartą władzą dziennikarze nikt z nich nie reagował na to co piszę poza "Szkłem kontaktowym" który tak samo jak Sędziowie napisali do mnie, że to co piszę jest niepożądane. W Czyimś świecie ci ludzie mówią, że niepożądane jest posługiwanie się myśleniem Stwórcy świata. To silne przekonania złodziei. To złodziej mówi, że u Kogoś jest u siebie. Pełno morderców napadających na ludzi zgodnie z prawem. Ci mordercy napadający zgodnie z prawem mówią, że złoczyńcami są ludzie którzy napadają niezgodnie z prawem. Opowiadający o Bogu ludzie kościoła przyjmują pieniądze od ludzi okradających ludzi przy pomocy nazwania słów do okradania prawem. Opowiadający o Bogu ludzie kościoła gwałcą ludzi i otrzymują tytuły biskupów polowych biorących udział w wojnach gdzie zabija się stworzenia Boga. Grawitacyjne siły życia nie znają takiego myślenia przy pomocy którego napada się na ludzi. Jezus musiał mówić ludziom kościoła, że Jego słowa są oparte na miłości, gdyż dowodem na to są obrazy z Jezusem na jakich widać, że ludzie kościoła wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Odkrycia naukowe pokazują, że tym kto najbardziej wołał o zamordowanie Jezusa był Kajfasz stojący na czele kościoła. Kajfasz wymuszał od stojącego na czele wymiaru sprawiedliwości Piłata ażeby zamordował Jezusa, gdyż tym co mówi robi zamęt. Piłat wahał się i zawołali Heroda stojącego na czele władzy. Zawołanie tego wyjątkowego mordercy spełniło życzenie Kajfasza. Zajmujący się sprawami opartymi na myśleniu Piłat niewątpliwie zrozumiał o co chodzi, gdyż popełnił samobójstwo. Ludzie nauki doszli do odkrycia, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć i sam się na  nią szykował. Ja mówię, że wiedział, że idzie do bandytów i widzę, że dzisiaj jest pełno takich samych bandytów którzy nie chcą ogłosić mojego odkrycia, że człowiek  ma zmienioną anatomię na złej grawitacyjnej sile na jakiej jest złoczyńcą opartym na słowach do czynienia zła jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Prawie wszyscy ludzie pracują u złoczyńców i umierają od wykonywania czynności na energii uśmiercającej życie. Ludzie osiągający pieniądze na energii swojego Stwórcy dają pieniądze dla złoczyńców kupujących i produkujących broń do zabijania ludzi. Nie mogę nikogo znaleźć kto postanowiłby tak jak ja nie dawać pieniędzy złoczyńcom. Ja też weszłam w to myślenie, ale ono mi się tak nie zgadzało, że mimo, że nikt nie chciał razem ze mną wyjść z tego myślenia to wyszłam sama. Ludzie nazywający siebie kulturą, nauką, oświatą, inteligencją, itd biorą pieniądze od złoczyńców. Nic nie pomaga tym ludziom złoczyńcom wskazywanie przez Alberta Einsteina na złą grawitacyjną siłę opartą na sposobach myślenia ludzi na których mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę.
Na grawitacyjnej sile jaka jest w naturze człowieka wszyscy ludzie są przyzwoitymi ludźmi dobrze zachowującymi się wobec innych ludzi. Ludziom podoba się myślenie złoczyńców i dają im pieniądze, a oni wytwarzają broń do zabijania ludzi. Przywódcy Państw tworzą różne zjednoczenia i oskarżają kraje które nie chcą wykonywać ich woli. Wymuszający wykonywania ich woli Przywódcy Państw mówią, że umową jest nakaz wykonywania ich woli. Wymuszanie wykonywania umowy to nie jest umowa tylko dyktat wymuszającego wykonywania narzuconych słów. Złoczyńca to człowiek wymuszający wykonywania jego słów. Tak jak złoczyńcy ustanowili prawem narzucone słowa i znęcają się nad ludźmi którzy nie chcą ich wykonywać tak Przywódcy Państw znęcają się przy pomocy narzucanych słów nad tym kogo chcą okraść. Tym kimś teraz jest Rosja. To świadomi mordercy wymuszający wykonywania narzuconych słów. Przez tych morderców giną miliony ludzi.
To okropne, że wszyscy stworzeni na słowach Stwórcy, a zgadza się im myślenie do oszukiwania.
Na myśleniu do oszukiwania człowiek funkcjonuje na złej grawitacyjnej sile na jakiej ma cierpiącą psychikę i cierpiące ciało. Stwórca się nie pomylił stwarzając człowieka, gdyż mózg z doskonałą precyzją oddziela narzucone myślenie i na nim złą grawitacyjną siłę. Człowiek ma na narzuconym myśleniu to co chciał. Człowiek ma zapewnione życie na złej grawitacyjnej sile która w pewnym momencie uśmierca życie. To nie Bóg chciał śmierci jak piszą ludzie na nagrobkach, gdyż to wola człowieka który ma w sobie złą grawitacyjną siłę.
Odkryłam, że na usunięcie narzuconych słów opartych na złej grawitacyjnej sile musi się zgodzić grawitacyjna siła życia. Grawitacyjna siła życia wie czy nasze myślenie jest z nią zgodnie i jeśli jest zgodne to zgadza się przywrócić nasze funkcjonowanie na grawitacyjną siłę życia.
Ludzie złoczyńcy wiedzą, że odkryłam funkcjonowanie człowieka i cały czas zaburzają mi łączność z internetem. Zaburzają mi litery jak piszę. Od czasu jak założyłam bloga w roku 2011 Rosja była na trzecim miejscu wśród krajów które wchodzą na mojego bloga. Na mojego bloga weszli ludzie z około stu krajów świata. Od kiedy o tym napisałam zaczęli zaburzać i pokazywać pojedyncze osoby wchodzące na mojego bloga. Okazuje się, że Rosja która jeszcze utrzymuje się na piątym miejscu spośród około stu krajów świata niby od około dwóch lat nie wchodzi w ogóle. Takimi kanaliami są ludzie na narzuconym przez nich myśleniu. Ci ludzie kanalie to złodzieje i bandyci. Mówią, że ubolewają nad cierpieniem ludzi, a zadają im cierpienie wymuszaniem wykonywania ich słów i uśmiercaniem ludzi. Pochodzenie mamy piękne ale ile nikczemnych ludzi jest przerażające. Cieszę się z doskonałości naszego Stwórcy który oddziela myślenie złoczyńcy od swojego myślenia i złoczyńca funkcjonuje na złej grawitacyjnej sile.
Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słów. Ja odkryłam w człowieku, a Albert Einstein przede mną we wszechświecie, że złoczyńca na narzuconych przez siebie słowach funkcjonuje na złej grawitacyjnej sile która go uśmierca. Odkryłam, że Stwórca pozwolił wypowiadać słowa, ale wypowiadanie innych słów jest na złej grawitacyjnej sile. Człowiek ma zapewnione życie na złej energii na tak długo jak ma w mózgu myślenie złoczyńcy i służącego złoczyńcy.
Odkryłam, że słowa są energią, a energię odczuwamy i złoczyńca odczuwa swoje słowa oparte na złych emocjach. Jak człowiek wykonuje słowa złoczyńcy to nabywa złej energii na słowach złoczyńcy i cierpi.

                                                                                                      Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz