piątek, 12 czerwca 2015

INNYM MYŚLENIEM JAK STWÓRCA POSŁUGUJE SIĘ ZŁODZIEJ I BANDYTA

W mózgu są dwa rodzaje myślenia z których jedno jest w naturze mózgu, a na drugie mózg robi sprzeciw. Odkryłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest uczciwym, dobrze zachowującym się człowiekiem, a na myśleniu na jakie mózg robi sprzeciw człowiek jest złodziejem i bandytą. Odkryłam, że Jezus występując przeciwko narzucaniu słów wskazał, że to złodzieje i swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że to bandyci.
Odkryłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy wypowiadamy takie same słowa i na nich żyjemy ze sobą w zgodzie. Odkryłam, że sprzeciw Stwórcy na myślenie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości to sprzeciw na myślenie jakim posługują się złodzieje i bandyci. Odkryłam różnicę w słowach jakimi posługuje się człowiek opierający się na prawdzie, a człowiek opierający się na kłamstwie. Ta różnica słów jest oparta na wymuszaniu przez kłamcę wykonywania jego woli. Kłamca narzucił słowa i namówił na ich wykonywanie ludzi. Skutkiem wykonywania przez ludzi narzuconych słów jest okradzenie człowieka wykonującego słowa kłamcy. W encyklopediach są piękne zapisy, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a ludzie oszuści ustanowili prawo na jakim mówią, że umowa to wykonywanie woli kłamcy. Wykonywaniem woli kłamcy zajmują się wszyscy urzędnicy, sądy, firmy windykacyjne, komornicy. Myślenie oparte na kłamstwie zgadza się ludziom kościoła, którzy nawołują do wybierania władzy, a Arcybiskup Stanisław Gądecki na Jasnej Górze powiedział, że człowiek który nie wybiera władzy ma grzech. Odkryłam, że człowiek funkcjonuje albo na słowach opartych na prawdzie albo na kłamstwie. Człowiek ma mózg, a w nim słowa, a  na tych słowach oparte ciało. Odkryłam, że w wyniku pojawienia się w mózgu myślenia opartego na kłamstwie w człowieku pojawiły się systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych na myśleniu opartym na kłamstwie. W stanie natury wszyscy funkcjonowaliśmy na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Ja też weszłam w myślenie kłamców którzy w ustanowionym przez nich prawie mówią, że wszystko co jest na ziemi jest ich i że dla ludzi ich myślenie jest prawem. O miłości lepiej nie mówić skoro nie ma ludzi opartych na myśleniu na jakim oparta jest miłość. Zapłaciłam za związki z kłamcami. Ludzie zgodzili się uznać za prawo myślenie kłamców. Od wykonywania myślenia kłamców zachorowały ludzkie ciała, gdyż ciało jest oparte na prawdzie. Mózg wytworzył dla kłamcy inny umysł i ten umysł oparty jest na braku rozumu. Umysł świadomy oparty jest na rozumie. Na rozumie systemy neurologiczne oparte są na energii życia i na nich psychika i ciało są zdrowe. Na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka psychika i ciało są chore. Odkryłam niewyobrażalny stan ludzi jako kłamców, a Albert Einstein mówi, że na tych sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Otrzymaliśmy świat oparty na energii życia, a Fizycy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi.
O tym co robią ludzie przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie napisałam tysiące stron. Tym co robią ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie to znęcają się nad psychiką opartą na słowach opartych na prawdzie. W Stanach Zjednoczonych mówią, że normalnym jest mieć swojego psychoanalityka, a odkrycia naukowe dowodzą, że nie ma żadnego człowieka zdrowego psychicznie. Człowiek zdrowy psychicznie oparty jest na prawdzie, a Naukowcy nie pokazują ażeby był jakiś człowiek oparty na prawdzie. Ja odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, ale gdyby nie Uniwersytet Cambridge to nikt nie napisałby do mnie, że mu się zgadza myślenie na jakim jesteśmy stworzeni.
W naturze nie ma mózgów opartych na myśleniu ludzi. Teraz nie można znaleźć mózgu w którym byłby tylko stan natury. Ostatni ludzie którzy mieli rozum tysiące lat temu wybudowali Sfinksa z rozumną ludzką twarzą.
Ludzie którzy nie chcą nikogo okraść nie wymyślają myślenia potrzebnego do dokonania kradzieży. Ludzie opierający się na myśleniu swojego Stwórcy nie produkują i nie kupują broni do zabijania, gdyż nie są bandytami.

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz