poniedziałek, 22 czerwca 2015

SŁOWA PRZYWRACAJĄCE PODŚWIADOMOŚĆ DO NATURALNEGO STANU

Podświadomość to natura. Podświadomość to rozum w mózgu który nie zna słów bez którego nie istnieje odczuwanie. Podświadomość to odczuwanie. Odczuwanie podświadomości jest oparte na słowach jakie są w naturze podświadomości. Te słowa na jakich oparte jest odczuwanie podświadomości to słowa oparte na prawdzie. Ze słów opartych na prawdzie skonstruowany jest rozum. Do naruszenia tego rozumu doszło w wyniku narzucenia innych słów aniżeli słowa na jakich oparty jest rozum. Te inne słowa Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do czynienia zła. Odkryłam, że moi klienci których broniłam przed sądami wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego zadano im cierpienie. Odkryłam, że ludźmi zadającymi cierpienie są ludzie narzucający słowa i wymuszający ich wykonywania. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa i wymuszający ich wykonywania to ludzie przeciwko którym wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i są to organy władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Odkrywca w człowieku podświadomości dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że w tej podświadomości są też słowa i psychika człowieka posługującego się innymi słowami jak podświadomość i są to ludzie czyniący zło innym ludziom i innym stworzeniom. Odkryłam, że na narzuconych słowach człowiek ma odczuwanie człowieka agresywnego, a człowiek wykonujący narzucone słowa ma odczuwanie człowieka cierpiącego. Odkryłam, że to zmienione odczuwanie jest oparte na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Ludzie często mówią o aniołach i diabłach, a ja odkryłam, że anioł posługuje się słowami Boga, a diabeł słowami narzuconymi przez człowieka. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja odkryłam, że On wiedział, że idzie do ludzi diabłów. Jezus swoją śmiercią wskazał jakie zło czynią  ludzie diabły gdyż zadają cierpienie i pozostawiają cierpiących ludzi na krzyżach ażeby powoli umierali. Przedtem ludzie diabły nakazywali dźwigać krzyż ażeby dobrze cierpiał ten kto ich stworzył. Z odkryć naukowych wynika, że najbardziej wołał  o uśmiercenie Jezusa Kajfasz stojący na czele kościoła. Piłat miał wątpliwości gdyż mówił ażeby zawołać Heroda stojącego na czele władzy. Władza jest oparta na narzuconych słowach, a narzucający słowa to morderca. Ludzie mają w sobie systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach i są to inne systemy neurologiczne aniżeli systemy neurologiczne na jakich oparta jest podświadomość.
Człowiek który chce powrócić na systemy neurologiczne na jakich oparte jest życie i dobre odczuwanie musi wyjść ze słów na jakich oparte są systemy neurologiczne zadające mu cierpienie i śmierć. Odczuwanie utrzymuje się na słowach i takie mamy odczuwanie jak słowa w mózgu.
Wychodzi się z narzuconych słów nie narzucaniem słów i nie wykonywaniem czynności na narzuconych słowach. Czynności wykonujemy na energii gdyż jesteśmy energią. Jeśli narzucamy słowa to zmienia się w człowieku energia.  Jeśli wykonujemy narzucone słowa to jesteśmy na odczuwaniu opartym na narzuconych słowach. Należy zatem nie narzucać słów i nie wykonywać narzuconych słów i wtedy powtarzać, że nie narzucam słów i nie wykonuję narzuconych słów i jeśli jest to prawdą to ginie zła energia oparta na narzuconych słowach.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz