poniedziałek, 22 czerwca 2015

PREZYDENT WYBRAŁ DOWÓDCĘ DLA MORDERCÓW LUDZI

Dzisiaj wiadomości podają, że Prezydent Komorowski wybrał Naczelnego Dowódcę Sił Zbrojnych. Siły Zbrojne to mordercy ludzi. O świadomym zamiarze mordowania ludzi w Rosji i władzy nad internetem świadczy to, że na moim blogu którego otworzyłam w roku 2011 podaje się, że weszli na niego ludzie z około stu krajów świata. Spośród tych stu krajów świata na trzecim miejscu pod względem wchodzenia ludzi na mojego bloga była Rosja. Od około dwóch lat pokazuje się, że z Rosji nikt nie wchodzi na mojego bloga. Mimo tego nie wchodzenia na mojego bloga przez około dwa lata przez Rosję to Rosja jeszcze utrzymuje się na piątym miejscu w dzisiejszym stanie ludzi jaki wykazuje się na moim blogu. Wskazuję jakimi świadomymi mordercami są ludzie narzucający słowa. U tych ludzi morderców Biskupi otrzymują tytuły Biskupów Polowych i pieniądze kradzione ludziom przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Nie wierzę w to, że to tylko Rosji nie pokazuje się że wchodzi na mojego bloga, gdyż Stany Zjednoczone spadły o dwie piąte w ciągu dwóch lat i nie wykazuje się setek ludzi którzy wchodzili na mojego bloga z różnych krajów świata. W programie dokumentalnym o Watykanie jeden z prowadzących mówi, że chciałby wiedzieć skąd pochodzi tak wielkie paskudztwo siedzące w ludziach. Odpowiadam tym ludziom, że z wydanych decyzji opartych na myśleniu do oszukiwania i mordowania ludzi.
Odpowiadam też, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie są przyzwoitymi, inteligentnymi i dobrze zachowującymi się ludźmi. To myślenie paskudztwa jakimi są ludzie złodzieje i mordercy jest myśleniem jakie wyparło i stłumiło odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz