piątek, 19 czerwca 2015

POWRÓT DO POŁĄCZENIA ROZUMU Z GRAWITACYJNĄ SIŁĄ ŻYCIA

Naturą człowieka jest grawitacyjna siła życia oparta na rozumie. Wszystkie stworzenia w naturze to grawitacyjne siły życia oparte na rozumie. Grawitacyjna siła życia oparta na rozumie to podświadomość. Wszystkie stworzenia w naturze to podświadomość. Ludzie są jedynymi stworzeniami w naturze które mają możliwość wypowiadania słów, a zatem naruszenia rozumu. Do naruszenia tego rozumu doszło raczej u wszystkich ludzi. Naruszenia rozumu dokonuje się wymyślaniem myślenia i narzuceniem wymyślonego myślenia. Naruszenie rozumu to stan wyparcia i stłumienia podświadomości jak to widzi Zygmunt Freud. Stan w jakim człowiek naruszył podświadomość to narzucone słowa w mózgu oparte na systemach neurologicznych. Na tych narzuconych słowach mózg wykazuje, że człowiek nie ma rozumu, a zajmujące się tym myśleniem systemy neurologiczne, to zła grawitacyjna siła oparta na braku rozumu. Człowiek wyszedł z grawitacyjnej siły życia opartej na rozumie i wszedł w złą grawitacyjną siłę opartą na braku rozumu. U żadnych innych stworzeń nie ma stanu w jakim np. zwierzęta mogłyby wyjść w inną siłę grawitacyjną opartą na narzuconym przez nich myśleniu. Tylko u ludzi jest stan, że są dwie siły grawitacyjne na dwóch rodzajach myślenia w mózgu. Jeśli w innych stworzeniach jest zła grawitacyjna siła to pochodzi ona od ludzi w wyniku narzucenia słów zwierzętom czy roślinom przez ludzi.
Człowiek w wyniku narzucenia słów wyszedł na swoją zgubę z grawitacyjnej siły życia opartej na rozumie. Zło jakie opisuję jakie jest na stanie ludzi na narzuconym myśleniu jest oparte na złych emocjach nabytych przez człowieka i spotykających go nieszczęść na narzuconych słowach. Mądry Albert Einstein wskazuje na złą grawitacyjną siłę, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Człowiek nie ma swojego mózgu i swojej energii i czyni zło będąc w Czyimś mózgu.
Maria Szulc w jej książce pt. "Potęga podświadomości" pisze: " W myśl wszystkich religii świata, człowiek powinien kształtować sam siebie i dążyć do doskonałości. Nie wolno zapominać o tym, że ewolucja gatunku ludzkiego to nie tylko sprawa przeszłości. Podlegamy jej stale. Tkwią w naszej psychice ogromne możliwości rozwoju. Zgodnie z nauką kahunów, jesteśmy w stanie po nie sięgać i wprowadzać w ruch mechanizmy będące istotą przyszłej ewolucji."....." Człowiek powinien uczyć się przywoływać Wyższe ja. Drzemią tam moce dotąd nie zbadane i nie mieszczące się w kategoriach rozumowych (reprezentujące inny wymiar rzeczywistości), zdolne czynić "cudowne uzdrowienia" i kształtować najbliższą przyszłość. W moim mniemaniu są tam zlokalizowane pewne siły, które nazywam siłami dobra, przyjazne człowiekowi, wprowadzające do jego życia ład i spokój. Nie przychodzą one jednak same. Trzeba je przywołać, pragnąć ich i, przez samodoskonalenie zasłużyć na ich pomoc. Wyższe Ja to dla człowieka wielka szansa , źródło siły oraz możliwości panowania nad własnym ciałem i umysłem."
Cieszę się z tego co napisała Maria Szulc i wiele jej zawdzięczam, ale nie ma racji, że istnieje Wyższe Ja. Istnieje tylko podświadomość. Maria Szulc dobrze widzi, że człowiek powinien kształtować sam siebie i dążyć do doskonałości, ale ja zaznaczam, że utrzymywaniem się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Inne myślenie jak myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie i na tym myśleniu opartym na kłamstwie człowiek stał się nienormalny. Wiele nauk wprowadzili ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie i ludzie na tej wiedzy nabyli nienormalnego stanu. Myślenie oparte na kłamstwie wprowadziło w człowieka zaburzenie mózgu i odczuwania.
Doskonalenie człowieka jest na wiedzy jaką ma w naturze mózgu. Wystarczy wypowiadać prawdę i utrzymuje się rozum i odczuwanie na grawitacyjnej sile życia. Maria Szulc ma rację pisząc, że w naszej psychice tkwią ogromne możliwości rozwoju i ja wskazuję, że ta psychika jest oparta na naturalnej dla nas grawitacyjnej sile życia która jest potęgą. Człowiek w stanie grawitacyjnej siły życia opartej na rozumie jest potęgą.
Narzucenie myślenia rozdzieliło nas z tą potęgą i weszliśmy w złe emocje oparte na grawitacyjnej sile opartej na narzuconych słowach. Albert Einstein wskazuje, że na tej złej grawitacyjnej sile opartej na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a zatem jaki to rozwój na myśleniu narzuconym przez człowieka. Myślenie narzucone przez człowieka prowadzi na śmierć i to całą ziemię.
Samodoskonalenie to opieranie się na naturalnym myśleniu. Ja jestem tego przykładem. Spędziłam wśród książek mądrych ludzi których sama wybierałam przez  co najmniej dziesięć lat i miałam już ukończone studia. Te dziesięć lat to najczęściej po kilkanaście godzin dziennie. To wielka radość zdobywania wiedzy kiedy się stwierdza, że wiedza wybitnych ludzi zgadza się ze sobą. W jakimś momencie zauważyłam te same słowa u mądrych ludzi których czytałam. Słowa oparte na prawdzie są takie same.
Od ponad dwudziestu lat piszę, że czuję w sobie siłę i że ona mnie słucha. Nigdzie nie znalazłam wiedzy o sile u dzisiejszych ludzi po za ludźmi walczącymi jak np. Bruce Lee. Bruce Lee wypowiada wiele mądrych słów takich jak że trzeba szczerze wyrażać siebie i doskonalić się i doskonalić. Postanowiłam szukać wiedzy o sile w człowieku w okresie Starożytności. Piszą oni, że ludzie pochodzący z dwunastu biblijnych plemion mieli siłę przy pomocy której uzdrawiali, zmieniali przyszłość na lepszą i mieli wiele innych umiejętności.  Przekazy mówią, że Piramidy w Egipcie są wybudowane przy pomocy takiej siły. Maria Szulc pisze o Kahunach i ja też przeczytałam o nich dużo. Sławomir Hulanicki w jego książce "Huna Tajemna Wiedza Kahunów" pisze, że byli Kahuni o dużej sile psychicznej. Przekazy mówią, że siła jaką posługiwali się ludzie miała coś wspólnego z grawitacją. Dzisiaj mamy stan odkryć naukowych taki, że wszystko jest zrozumiałe i trzeba tylko poznać. Dużo zawdzięczam bardzo wielu ludziom nauki. Bardzo mądre są książki lekarza dr Deepaka Chopry. On pisze, że prowadzi do doskonałości i ma rację. Dużo dowiedziałam się z wiedzy odkrywcy układy genetycznego pierwiastków Juliana Ochorowicza. On pisze w książce "Tajemna wiedza w Egipcie", że podświadomość trzeba rozżarzyć. Zrozumiałam, że muszę rozżarzyć siłę którą czuję i że jest to grawitacyjna siła życia. Podświadomość to grawitacyjna siła życia. To rozżarzenie polega na tym, że to wiedza musi być w mózgu zgodna z grawitacyjną siłą życia. Grawitacyjna siła życia nas słucha jeśli znamy jej myślenie. To myślenie to myślenie oparte na prawdzie na jakim jest oparta grawitacyjna siła życia. My nie mamy nic robić tylko wypowiadać prawdę. Podświadomość nas prowadzi a co bardzo dobrze widać po mnie. Podświadomość spowoduje, że się budzę i za chwilę wiem tytuł mojego artykułu i piszę. Muszę napisać bo inaczej nie usnę. Kiedyś nie miałam w domu komputera i nie raz sama w nocy szłam na Stare Miasto gdzie mam swój lokal i tam napisałam i wracałam do domu. Czuje się przymus pisania, ale zanim wiem co mam pisać to wiele lat siedziałam tylko w książkach. To wszystko się pokładało w mózgu i wystarczy podać mi temat i piszę. Wielu ludzi opowiada to samo co ja, że muszą wykonać jakąś czynność bo nie da im spokoju. My zatem mamy do wprowadzenia na ziemi wiedzę jaką mamy w naturze mózgu. Mam nadzieję, że za mną będzie coraz więcej ludzi którzy odczują w sobie grawitacyjną siłę. Teraz już grawitacyjna siła mnie słucha i rozumie o co ją proszę. Przekazać mogę, że trzeba jej konkretnie powiedzieć co ma zrobić.
Ażeby powrócić do połączenia z grawitacyjną siłą życia to trzeba pozbyć się myślenia opartego na kłamstwie. Nie jest to łatwe, ale najważniejsze rozwalić przekonania oparte na kłamstwie. Ja mam silne przekonania oparte na prawdzie. Cieszę się, że tak mam. Chciałabym ażeby wszyscy ludzie mieli przekonania oparte na prawdzie, gdyż żylibyśmy w raju.
Wyszliśmy z grawitacyjnej siły życia narzuceniem myślenia i teraz musimy wyjść z narzuconego myślenia i powrócić na myślenie na jakim oparta jest grawitacyjna siła życia. Zygmunt Freud widzi, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja mówię, że podświadomość to grawitacyjna siła życia oparta na rozumie.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz