piątek, 12 czerwca 2015

POWRÓT NA SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA PRAWDZIE

Naszą naturą jest funkcjonować na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Poznałam podświadomość i zrozumiałam, że jest oparta na sile dobra jaką jest grawitacyjna siła życia i że narzucone przez człowieka myślenie wprowadziło w podświadomość siłę zła i jest to zła grawitacyjna siła uśmiercająca życie.
Człowiek to podświadomość oparta na grawitacyjnej sile dobra jaką jest grawitacyjna siła życia. Ta grawitacyjna siła życia jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i jest to myślenie oparte na prawdzie. Wielu ludzi nauki pracowało na moje odkrycie i jestem im za to bardzo wdzięczna. Widać po Uniwersytecie Cambridge któremu zgadza się myślenie jakie jest w naturze mózgu i widać po innych ludziach nauki, że im się nie zgadza myślenie jakie jest w naturze mózgu. Do ludzi o przekonaniach opartych na kłamstwie nie ma możliwości przemówienia, gdyż ich mózgi przebudowały się na myślenie oparte na kłamstwie. W stanie natury wszyscy ze sobą się zgadzaliśmy. To rodzaj myślenia na jakim się opieramy powoduje, że ze sobą się zgadzamy.
Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów a odkrycia naukowe pokazują, że mózg zna myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem narzuconym przez człowieka zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne są inne od systemów neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Jestem niezmiernie wdzięczna Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, gdyż to odkrycie dało mi dowód naukowy na to o czym wiedziałam występując przeciwko ustanowionemu prawu przez ludzi. Człowiek który wydaje decyzje w sprawie człowieka to zły człowiek. Kiedy decyzja ma pomóc człowiekowi to dobrze jak lekarz pomoże, jak strażak pomoże, jak policjant pomoże, jak każdy inny człowiek pomoże. Wydawanie jednak decyzji, że człowiek ma nakaz wykonywania decyzji drugiego człowieka to łobuzerstwo. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa ponieważ to kłamcy. Narzuconymi słowami posługuje się kłamca. Myślenie kłamców zgadza się ludziom kościoła, gdyż wołają, że ludzie mają wybierać władze. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innego myślenia jak myślenie jakim posługuje się Bóg i biorą od ludzi władzy pieniądze zabierane ludziom przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Kłamcy oszukują w umowach mówiąc, że umową jest narzucanie woli a jak ludzie nie wykonują narzucanej woli to oddają sprawy do wymuszania dla firm windykacyjnych, sądów i komorników. Ludzie na myśleniu jakie mają w naturze mózgu wyrażają zgodną wolę. Niezgodną wolę wyraża kłamca. Mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele i ja to samo zobaczyłam w ustanowionym przez ludzi prawie, że przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem okradają ludzi. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i chciałam ażeby wszystkie problemy ludzi rozwiązać i pisałam, że ja na swoim myśleniu opartym na prawdzie rozwiązuję wszystkie sprawy. Sędziowie wystąpili przeciwko mnie, a co jest wystąpieniem przeciwko mojemu myśleniu. Gdyby ludzie władzy posługiwali się myśleniem jakie jest w naturze mózgu to Sędziowie nie oskarżyliby mnie o to, że nie opieram się na myśleniu władzy. To myślenie władzy oparte jest na kłamstwie. Ja te kłamstwa natychmiast widzę i wygrywałam wszystkie sprawy. Kiedy się przyznałam, to Sądy powiedziały mi, że prawem jest myślenie wybranych ludzi. Ja mówię, że to myślenie wybranych ludzi to myślenie kłamców którzy w umowach narzucają wolę i mówią, że to umowa. To nie żadna umowa tylko nakaz wykonywania narzuconych słów przez kłamcę. Każdy człowiek po to narzuca słowa ażeby okraść. Mózg jak widać wie o tym skoro Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele. Mózg oparty jest na słowach na jakich ludzie wyrażają zgodną wolę. Mózg wykazuje człowieka wyrażającego niezgodną wolę, że ma rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to okradanie ludzi. Ja o tym myśleniu przy pomocy którego władza okrada wiedziałam i bardzo się ucieszyłam kiedy przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Biorący udział w tym odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań. Kiedy napisałam, że te narzucane zachowania i problemy to narzucone przez człowieka słowa i że mózg wykazuje sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to źli ludzie spowodowali, że od tego momentu przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. W Polsce dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 też zgadzali się ze mną i czynili starania o wprowadzenie odkrytego przeze mnie myślenia na jakim jesteśmy stworzeni. Po wizycie u mnie za kilka miesięcy ogłoszonym Ministrze Sprawiedliwości otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia od nowej Dyrektor która pisze, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych. Ludzie są stworzeni na systemach neurologicznych opartych na prawdzie i nie ma prawa być w człowieku systemów neurologicznych zajmujących się myśleniem narzuconym przez człowieka. Ludzie wykonują wolę ludzi, a mają mózgi oparte na nie na myśleniu ludzi których wolę wykonują. Mózg wykazuje myślenie narzucone przez człowieka, że ma rozbieżne cele i na tych rozbieżnych celach funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na sile zła. Siła dobra jest oparta na myśleniu do czynienia dobra, a siła zła jest oparta na myśleniu do czynienia zła. Kiedy Neurobiolog Eric Kandel otrzymał w roku 2000 Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to natychmiast napisałam, że to od wykonywania czynności zła. Moi klienci cierpieli i wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego zadano im cierpienie. Brak słów na to jak wielkimi kłamcami i równocześnie złoczyńcami są ludzie. To mózg decyduje czy funkcjonujemy na sile dobra czy zła. Stwórca ma na ziemi pełno ludzi złoczyńców i do tego stopnia, że Albert Einstein mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Myślenie ludzi i szczególnie w rządach to myślenie złodziei. Złodziej to bandyta gdyż zadaje cierpienie temu kogo okrada. Wszyscy widzimy, że ludzie złodzieje dobrze sobie żyją za pieniądze z okradania ludzi i robią sobie urlopy na ponad dwa miesiące, a okradani ludzie pracują. W ustanowionym prawie ludzi którzy ustanowili to prawo, tych ludzi nie obchodzi czy ludzie prowadzący działalność mają urlop. Ludzie ustanawiający prawo mówią, że oni są dobrymi i wymierzają kary ludziom prowadzącym działalność na swoim myśleniu jeśli nie dadzą urlopu swoim pracownikom. Ludzie zamiast się cieszyć, że dostają pracę u ludzi którzy wytwarzają dobro to ich oskarżają do sądów. Sami nie wykonują pracy na swoim myśleniu, a ludzi którzy dają im pracę oskarżają. Sądy wymierzają kary ludziom którzy nie dają pracownikom tego co dla nich ustanowili ludzie którzy też żyją z pieniędzy wytworzonych przez ludzi opierających się na swoim myśleniu. Pełno złodziei, a jak złodziejom brakuje pieniędzy to były Minister Finansów Pan Jacek Rostowski wypatrzył gdzieś regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień powiedział, że się pomylił, ale nagła ochota ludzi na Ukrainie na wejście do Unii Europejskiej pokazuje, że się nie pomylił. Ten kto chce wojny zawsze napada na tego kto ma pieniądze, a pieniądze ma Rosja. Takie jest inne myślenie ludzi jak ich Stwórcy. Mają ludzie to swoje myślenie oparte na kłamstwie w swoich mózgach a na nich umysł nieświadomy oparty na braku rozumu i sile zła. Myślenie oparte na prawdzie służy do czynienia dobra i człowiek na nim ma siły dobra. Myślenie oparte na kłamstwie służy do czynienia zła i człowiek na nim ma siły zła. Siły dobra i siły zła są oparte na energii. Jesteśmy stworzeni na energii. Jeśli posługujemy się myśleniem do czynienia dobra to mamy w sobie siły dobra, a jak posługujemy się myśleniem do czynienia zła to mamy w sobie siły zła. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że ta podświadomość to psychika oparta na rozumie i że ta psychika jest oparta na grawitacyjnej sile życia jaką jest grawitacyjna siła dobra. Odkryłam, że ten kto wyparł i stłumił podświadomość opartą na sile dobra jest złoczyńcą który ma w podświadomości słowa do czynienia zła. Odkryłam, że na sile zła jest człowiek który ma w mózgu narzucone słowa i człowiek który wykonuje narzucone słowa.
Ludziom którzy wyszli z narzuconego myślenia przekazuję, że siły zła usuwa powtarzanie słów, że wykonuje się czynności dobra. Kiedy jesteśmy na myśleniu opartym na prawdzie to czujemy w sobie energię. Ja o tym od dawna piszę, że czuję w sobie energię. Nasze wejście w myślenie oparte na kłamstwie było wejściem w złą energię. Jak przywrócimy się do stanu w którym czujemy siłę która reaguje na nasze słowa. to wtedy trzeba przystąpić do likwidowania złej energii powtarzaniem słów, że mam dobro. Może jeszcze napiszę o grawitacyjnej sile dobra.
Zajmująca się podświadomością Maria Szulc pisze, że mamy w sobie pokłady dobrej energii i że ta energia należy do Wyższego ja. To nieprawda, gdyż nie ma żadnego Wyższego ja. Jest tylko Stwórca i Jego stworzenia. Oczywiście jestem niezmiernie wdzięczna za wiedzę Marii Szulc o zachowywaniu się natury podświadomości. Maria Szulc pisze, że pomagała ludziom uzależnionym od myśli nauczeniem się głosu o energii podświadomości. Ten głos o energii podświadomości to głos naszej natury. Nasza natura to energia na jakiej oparta jest podświadomość i my na tej energii mówimy głosem podświadomości. Maria Szulc pomagała ludziom uzależnionym od myśli o których nie wiedziała, że są  pod władzą podświadomości. Podświadomość to energia i jesteśmy tą energią jeśli posługujemy się głosem podświadomości i jesteśmy pod władzą podświadomości jeśli nasz głos jest o innej energii. Głos o innej energii jak energia podświadomości to głos kłamcy.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz