czwartek, 11 czerwca 2015

BANDYTA DZIAŁA ZGODNIE Z PRAWEM

Odkryłam, że innym myśleniem jak Stwórca posługuje się bandyta. W mózgu jest z nabycia to myślenie bandyty i bandyci zareagowali na nie usunięciem dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy chcieli zdrowia ludzi. Bandyci zareagowali usunięciem z Uniwersytetu Carnegie Mellon ludzi którzy przysyłali mi podziękowania za moje odkrycie, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Nie wiem czy na Uniwersytecie Harvard jest Prezydentem człowiek który był nim kiedy z tego Uniwersytetu odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje narzucane myślenie, że jest do rozbieżnych celów.
Mojego komputera nie można naprawić bez względu na to z usług jakiej firmy korzystam. T-Mobile napisało ponad dwa miesiące temu, że mam rację i naprawi to o czym piszę, ale nie naprawiło. Play przez kilka miesięcy mówi, że naprawia ale nie naprawia. Mówią, że już cały zespół siedzi nad naprawieniem mojego komputera. Ja im wskazuję, że to robota ludzi władzy którzy chcą uśmiercania ludzi przy pomocy narzuconego myślenia. W programie "Świat się kręci" przestawiono słowa zgwałconej kobiety która powiedziała, że drugi raz została zgwałcona słowami jakie usłyszała w wymiarze sprawiedliwości. Ja wskazuję, że psychika jest oparta na słowach ale słowach jakimi posługuje się uczciwy człowiek. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja wskazuję, że te emocje zgwałconej kobiety są skutkiem dokonanego na niej gwałtu przez bandytę posługującego się myśleniem do wymuszania. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że gwałciciel wykonuje czynności na myśleniu którego skutkiem są cierpiące emocje. Wskazuję, że ludzie bandyci biorący udział w wojnach zadają cierpienie emocjom opartym na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i że ludzie władzy mają zawsze broń do zabijania ludzi. Wskazuję, że ustanowione prawo zadaje cierpienie ludziom od których ludzie władzy i kościoła wymuszają służenia im. Cierpienie zadają sądy wydające nakazy wykonywania woli ludzi narzucających myślenie, komornicy wykonujący te nakazy i firmy windykacyjne znęcające się nad psychiką ludzi. Cierpienie zadają wszyscy urzędnicy wymuszający wykonywania myślenia władzy, a ludzie kościoła oskarżają Boga, że to On zadaje cierpienie i do Niego trzeba się modlić. Pełno wstrętnych ludzi złoczyńców. Ludzie cierpią przez tych bandytów napadających na nich przy pomocy narzuconego myślenia. Od razu kiedy usłyszałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia to napisałam do niego i innych ludzi nauki, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności zła. Zawsze pisałam, że inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo złodziei i bandytów.
Na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu jesteśmy dobrze zachowującymi się ludźmi. Ludzi na myśleniu Stwórcy łączy miłość, a ludzie na narzuconym myśleniu gwałcą ludzi. Każdego dnia w telewizorach podają ogłoszenia o złu wyrządzanym przez ludzi. Ja odkryłam, że to zło wyrządzane przez ludzi jest oparte na prawie ludzi. W moim występowaniu przed sądami widziałam, że wygrywa złoczyńca. Widziałam to samo co mówi zgwałcona kobieta, że dokonano na niej drugiego gwałtu w sądzie. Wygrywałam dla moich klientów wszystkie sprawy i złodzieje musieli oddać im pieniądze. Myślałam, że ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości chcą dobra ludzi i pisałam do nich, że wszystkie sprawy rozwiązuje się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wystąpili do Krajowej Izby Doradców Podatkowych ażeby odebrać mi prawo wykonywania zawodu na myśleniu innym jak posługują się ludzie władzy czyniący ludziom zło.
Prawie wszyscy ludzie mają zmienioną anatomię na narzuconym myśleniu na anatomię złoczyńcy albo wykonującego wolę złoczyńcy. Ludzie chorują psychicznie na wykonywaniu myślenia złoczyńców a szpitale psychiatryczne wołają ażeby ci przez których zachorowali odebrali im wolę.
Dzieci przychodzą na świat wolnymi, a ludzie władzy małych dzieci wprowadzają już na program nauczania oparty na myśleniu narzuconym którego skutkiem jest schizofrenia.  

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz