czwartek, 18 czerwca 2015

MEDYCYNA LECZY PSYCHIKĘ I CIAŁO WYKONUJĄCE WOLĘ LUDZI

Psychika i ciało są oparte na wykonywaniu woli Stwórcy psychiki i ciała. Ludzie mają psychikę i ciało stworzone na wykonywaniu woli Stwórcy psychiki i ciała, a wybierają ludzi i ich myślenie wykonują. To myślenie wybieranych ludzi to myślenie kłamców, gdyż ludzie na wykonywaniu myślenia kłamców są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia jest stworzona na wykonywaniu słów jakie są w naturze mózgu a ludzie wykonują słowa wybranych przez siebie ludzi władzy i kościoła. Na wykonywaniu woli wybranych ludzi wszystkie ciała są chore a człowiek umysłowo chory. Człowiek jest umysłowo zdrowy na rozumie w mózgu który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ludzie na umyśle nieświadomym w jakim nie ma rozumu są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Na umyśle nieświadomym ludzie są umysłowo chorzy. Narzucone przez ludzi myślenie spowodowało umysłową i psychiczną chorobę ludzi. Na umysłowej chorobie chore są ludzkie ciała. Narzucone myślenie zmieniło stan człowieka na stan oparty na umysłowej chorobie. Odkryłam, że prawie nikt z ludzi nie chce posługiwać się myśleniem na jakim jest umysłowo i psychicznie zdrowy i ma zdrowe ciało. Odkryłam, że przyczyną tych decyzji człowieka jest oszukiwanie. Myślenie na jakim człowiek jest chory umysłowo i psychicznie to myślenie do oszukiwania. Psychika i ciało ludzi przeszło na myślenie do oszukiwania, a niektórzy z ludzi nazywający siebie naukowcami mówią, że człowiek przyszłości to człowiek na protezach. Nie dodają, że ten człowiek na protezach będzie bez rozumu i chory psychicznie. Człowiek na myśleniu Stwórcy ma rozum i jest zdrowy psychicznie. Ludzie nawet mówią, że znajdą sposób, że ciało będzie zdrowe na myśleniu do oszukiwania.
Albert Einstein mówi, że we wszechświecie jest ogromna ilość energii śmierci na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia oparte są na oszukiwaniu. Odkryłam, że ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na oszukiwaniu. Ludzie w tym prawie piszą, że mienie jakie jest na ziemi jest ich i że ludzie mają wykonywać ich wolę. Ludzie wykonują i wszyscy są chorzy umysłowo i psychicznie i mają chore ciała. Odkryłam, że Albert Einstein dobrze widzi, że anatomia jest oparta na energii i że na myśleniu do oszukiwania człowiek jest na energii śmierci.
Odkryłam, że Stwórca stworzył ludzi mówiącymi prawdę a z nabycia wypowiadają kłamstwa. Odkryłam, że Stwórca stworzył ludzi uczciwymi, mądrymi, inteligentnymi i dobrze zachowującymi się, a ma ludzi oszustów głupich, nie inteligentnych, źle zachowujących się. Odkryłam,  że ten stan głupoty i złych zachowań jest oparty na myśleniu do oszukiwania. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów, a ja odkryłam, że jak człowiek wypowiada inne słowa to one zmieniają mózg, zmieniają psychikę i zmieniają ciało. Ludzie kościoła mówią, że to przez Boga ludzie cierpią i że jak nie chcą cierpieć to mają Go prosić, a ja odkryłam, że człowiek na myśleniu Boga funkcjonuje na energii życia na jakiej ma rozum, zdrowe ciało i zdrową psychikę. Odkryłam, że rozumu nie ma kłamca o którym Albert Einstein dobrze widzi, że posługuje się sposobami myślenia. Odkryłam, że w stanie natury człowiek jest doskonały, a na myśleniu opartym na kłamstwie jest oszustem źle zachowującym się wobec innych ludzi, a przede wszystkim wobec swojego Stwórcy.
Odkryłam, że ludzie na myśleniu Stwórcy żyją z wytworzonego przez nich dobra, a na myśleniu narzuconym przez ludzi żyją z okradania ludzi wytwarzających dobro.
Odkryłam, że wolę Stwórcy wykonuje się na myśleniu opartym na prawdzie, a wolę ludzi na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że więcej ludzi oszustów powstałych na myśleniu opartym na kłamstwie trudno sobie wyobrazić.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz