poniedziałek, 21 sierpnia 2017

ANATOMIA JEST OPARTA NA SŁOWACH GENIUSZA I ZMIENIONA NA SŁOWACH ZŁODZIEJA I BANDYTY

Anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a zmieniona anatomia jest oparta na wykazywanym przez mózg ludzkim umyśle wypowiadającym inne słowa jak są w naturze mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na słowach złodziei i bandytów opartych na ludzkim umyśle. Skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje umysł ludzki na braku rozumu. W naturze mózgu jest rozum i na nim oparta jest psychika. Psychika to natura oparta na rozumie. Na tą psychikę opartą na rozumie napadają złodzieje i bandyci wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich psychika jest oparta. Kiedy  napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złodzieje i bandyci usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycie i przysyłających do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Od tego samego dnia w którym napisałam, że rozbieżne cele wykazywane przez mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon.
Do wykonywania tych rozbieżnych celów przez ludzi złodziei i bandytów wymyślili oni słowa i nazwali je prawem i wiarą w Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko złodziejom i bandytom i stworzonym przez nich na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Złodzieje i bandyci napisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli słowami złodziei i bandytów. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w nowo powołanych Wojewódzkich Sądach i że ja znowu wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja, a oni mnie wtedy oskarżyli za nie opieranie się na słowach ludzi władzy. Napisałam do nich, że te słowa ludzi władzy mózg wykazuje na ludzkim umyśle na jakim człowiek jest umysłowo chory i systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności na ludzkim umyśle i uśmierca psychikę opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Ci złodzieje i bandyci mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że ludzie mają wolność. czyli, że psychika na ich słowach jest wolna. Stany Zjednoczone chwalą się, że ludzie u nich mają wolność, a ich Sąd ściga przez 50 lat Reżysera Romana Polańskiego za nie wykonywanie prawa złodziei i bandytów. Złodzieje i bandyci mówią, że wymierzają kary za seks z nieletnimi, a księżom gwałcącym dzieci nie wymierzają. Stwórca nie potrzebuje wymierzania kar przez ludzi bo skonstruował tak mózg, że inne słowa wprowadza na energię na jakiej złodziej i bandyta odczuwa wykonane przez niego zło. Stwórca na pewno nie potrzebuje do wymierzania kar ludzi posługujących się słowami na jakich wykonują czynności zła. Przyznana Nagroda Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności jest niejasna a niejasnymi słowami mówi kłamca. Jak przyznaje się Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to się podaje jakie to czynności i że ta zmieniona anatomia wypowiada inne słowa jak słowa na jakich oparta jest anatomia. Złodzieje i bandyci powiedzieli ludziom, że Najwyższe Sądy nie są w stanie rozpatrzyć ludzkich skarg bo jest ich tak dużo i powołali niby dla dobra ludzi dodatkowo Wojewódzkie Sądy. Powołali dodatkowe sądy, a nie zmienili słów złodziei i bandytów. Dziennikarze komentujący dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" artykuł zatytułowali, że "Skarżący się lubią rozprawy" . Ja z cierpienia ludzi przychodzących do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi widziałam, że oni nie lubią rozpraw ale nie chcą ażeby ich okradać. Widziałam, że jak Sądy zaczęły orzekać, że występuję niezgodnie z prawem i nie mogłam wygrać spraw dla cierpiących ludzi to oni zaczęli leczyć się psychicznie lub leżeli na onkologii. Kiedy napisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i powiedziałam, że złodziei też ma u siebie na oddziale jakimi są byli pracownicy organów skarbowych to przenieśli tego Ordynatora z 40-letnim stażem pracy na dojazd do Fromborka. Kiedy napisałam, że moja przyjaciółka po studiach doktoranckich z prawa podatkowego wygrała konkurs na ponad 200 kandydatów na Naczelników Urzędów Skarbowych i Dyrektorów Izb Skarbowych to zamiast otrzymania stanowiska została usunięta ze stanowiska Naczelnika Urzędu Skarbowego. Nie mówię, że mają być organy skarbowe, ale mają być ludzie zajmujący się pieniędzmi dobrowolnie przynoszonymi przez ludzi na wskazany cel przez człowieka jaki pieniądze wpłaca. Można bezpośrednio wpłacać do Ośrodków zajmujących się chorymi psychicznie. Wskazuję, że chorzy psychicznie są ludzie od wykonywania słów złodziei i bandytów wypowiadających inne słowa jak słowa na jakich psychika jest oparta. Bandyci uczą psychikę prawa ludzi i wiary w Boga na jakiej to nauce ludzie robią się posłusznymi złodziejom i bandytom. Złodzieje i bandyci pokazują ludziom, że z tego co ukradli przyznają Nagrody za talenty jakie ludzie otrzymali od Boga. Złodzieje i bandyci produkują i kupują broń do zabijania ludzi i dokonują rozboju w naturze. Złodzieje i bandyci w kościołach mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a złodzieje i bandyci mówiący, że prawem są słowa ludzi mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Wskazuję na przerażające żniwo złodziei i bandytów jakim są wszyscy chorzy ludzie, zwierzęta, zatruta przyroda. Prowadzący program o Fizyce Kwantowej mówi, że świat rzeczywisty to zupełnie inny świat od tego w którym żyjemy, a ja wskazuję tym ludziom zajmującym się Fizyką kwantową na mózg, że świat rzeczywisty oparty jest na energii opartej na słowach Stwórcy, a świat nierzeczywisty na słowach złodziei i bandytów. Wskazuję na słowa ludzi nauki, że dla nich największą tajemnicą jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że ludzki umysł nie ma mózgu ani ciała, a to co tylko ma to słowa do oszukiwania. Prowadzący program o Fizyce kwantowej dobrze widzi, że natura nie daje się oszukiwać i ja na to samo wskazuję na mózg, że nie daje się oszukiwać bo oszusta wprowadza na umysł oparty na braku rozumu na jakim wykonuje czynności na braku rozumu i je odczuwa. Wskazuję na emocje miłości i kochania na jakich oparta jest natura naszego ciała, że jeśli uprawiamy seks nie oparty na emocjach kochania to w rodzinach jest cierpienie bo nie ma tam miłości. To na ludzkim umyśle nie ma miłości a jest znęcanie się na psychice. To na ludzkim umyśle wybudowane zostały obozy śmierci w Polsce w których ludzie bandyci wydawali rozkazy wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. Ci bandyci mają pieniądze na budowane obozów zagłady i broń do zabijania ludzi z okradania ludzi przy pomocy nazwania nieznanych psychice słów prawem i wiarą w Boga. Ci ludzie bandyci mówią, że wynajdują leki na energię uśmiercającą życie, a to oszuści mordercy którzy mają w sobie energię śmierci i ten kto wykonuje ich słowa zwija się z psychicznego bólu na jakim cierpi i umiera. Inny człowiek jak oparty na naturalnym dla nas rozumie to złodziej i bandyta. Natura nie zna słów na jakich oparty jest ludzki umysł i nie ma mózgu opartego na ludzkim umyśle, a jest powiększony mózg u złodziei i bandytów o słowa na jakich są umysłowo i psychicznie chorzy.
Ludzie na słowach Stwórcy są Geniuszami. a na ludzkim umyśle nikczemnymi ludźmi zaburzającymi na ziemi psychiczny spokój.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz