poniedziałek, 7 sierpnia 2017

LUDZKI UMYSŁ TO UMYSŁ MORDERCY

Energia życia jest oparta na słowach Stwórcy życia jakie mamy w naturze mózgu i na nich oparta jest psychika i ciało. Energię śmierci mózg wykazuje na słowach narzuconych przez człowieka że to słowa mordercy. Energia śmierci jest w systemach neurologicznych wytworzonych słowami kłamcy do zadawania cierpienia i śmierci. Słowa mordercy mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Albert Einstein wskazuje na energię śmierci we wszechświecie, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam tą energię śmierci, że jest w człowieku który ją wytworzył do zadawania cierpienia i śmierci psychice i że jest ona oparta na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparta jest energia życia. Słowa mordercy życia mózg wykazuje na ludzkim umyśle wypowiadającym inne słowa jak są w naturze mózgu. Mordercy z pieniędzy uzyskanych z zadawania cierpienia psychice zatrudniają ludzi którzy w Google nie wpisują odkryć naukowych dowodzących, że są mordercami, z Twittera u mnie wymazują Genetyków i ludzi z Anatomii Humana i Fizyków odróżniających energię śmierci od energii życia, tak jak to odróżnia Albert Einstein. Na moim Blogu ludzie wynagradzani przez złoczyńców wykazują, że prawie nikt nie czyta, a dokąd nie zobaczyli, że odkryłam, że są mordercami wykazywali ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz