czwartek, 3 sierpnia 2017

NAUKOWCY PISZĄ, ŻE UMYSŁ LUDZKI JEST JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH ZAGADEK

Naukowcy mówią, że umysł ludzki jest jedną z największych zagadek, a ja mówię, że biologia nie zna umysłu ludzkiego. Nikt w stanie mózgu który nie zna słów nie znał umysłu ludzkiego. Biologia oparta jest na mózgu, a mózg na umyśle na jakim oparty jest rozum. Rozum oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a umysł ludzki nie ma mózgu, a ma umysł oparty na umysłowej chorobie. Umysł ludzki oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim ludzie kłamcy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga. Umysł ludzki jest oparty na słowach wymyślonych przez ludzi, a wymyślone słowa nie mają mózgu, a mózg je wykazuje na umysłowej chorobie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że mózg odrzuca słowa wymyślone przez człowieka na systemy neurologiczne na jakich człowiek jest chory psychicznie i ma chore ciało. Mózg odrzuca słowa narzucone przez człowieka, a zatem słowa człowieka nie mają mózgu a mają umysłową chorobę. Mózg wykazuje wymyślone słowa na umysłowej chorobie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że narzucone słowa mają swoje systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na nich oparta jest psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Na tych systemach neurologicznych opartych na wymyślonych słowach na jakich oparty jest umysł ludzki ludzie mają wyniki badań poza normą. Wyniki badań poza normą to energia poza normą. Norma to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i jest to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. W Google można przeczytać, że ludzie kościoła mówią, że do nich można się zgłaszać w sprawie różnicy pomiędzy umysłem Boskim, a ludzkim, a ja mówię, że ten ludzki umysł nie ma mózgu i nie ma na nim biologii. Ludzie kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja mówię, że umysł ludzki i oparta na nim energia to nie jest genetyka. Nikt nie widział człowieka na umyśle ludzkim. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności to wykonywane czynności na systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu na jakim człowiek jest głupi i chory. Ludzie władzy i kościoła niech pokażą człowieka na umyśle ludzkim. Budowa człowieka to systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia w naturze wykonują zapisy jakie są w naturze mózgu, a w przypadku ludzi ogromna ilość wykonuje zapisy myślenia wymyślonego przez ludzi jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Psychika i ciało w naturze oparte są na rozumie. Nikt nie widział psychiki na umyśle ludzkim. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, ale ja wskazuję, że mózg zna słowa gdyż inne wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu jaki to umysł jest umysłem ludzkim. Ten tajemniczy umysł ludzki to umysł oszusta. W moim występowaniu w sądach w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania od roku 2004 w Polsce Wojewódzkich Sądów zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie i że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi i pomyślałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na naturalnej dla nas prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja. Zatem odkryłam ten tajemniczy umysł ludzki o którym Naukowcy mówią, że jest jedną z największych zagadek, że to złodziej. Umysł ludzki to również bandyta bo znęca się na psychice opartej na rozumie ażeby wykonywała wolę oszusta. Wskazuję na stan ludzi wykonujących słowa oparte na ludzkim umyśle, że to umysłowo i psychicznie chorzy ludzie. Wskazuję na doskonałość skonstruowanego przez Stwórcę mózgu który na umyśle ludzkim wykazuje złodzieja i bandytę wymuszającego od natury wykonywania woli złodzieja i bandyty. Złodziej i bandyta to nie jest biologia. Biologia to uczciwy człowiek wykonujący czynności dobra. Naukowcy z Anatomii Humana na Uniwersytecie w Brazylii wiedzą, że mózg jest mózgiem dobroczyńcy bo zawiadomili mnie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Wskazuję, że umysł ludzki nie ma mózgu i na nim nie ma biologii bo nie ma ani odczuwania ani ciała. Wskazuję na ogromne zło jakie wprowadził na ziemi ludzki umysł wprowadzeniem energii uśmiercającej życie jaka zmieniła klimat, zadała cierpienie i śmierć wielu zwierzętom i roślinom, a ludzie leżą psychicznie chorzy w szpitalach i zakładach psychiatrycznych, innych szpitalach, zakładach opieki i domach dla bezdomnych i na cmentarzach. Wskazuję, że energia oparta na ludzkim umyśle to energia śmierci, a energia oparta na rozumie w mózgu to energia życia. Ten rozum w mózgu to rozum naszego Stwórcy na jakim oparta jest biologia.
Energia oparta na ludzkim umyśle to nie jest biologia a energia oparta na słowach ludzi oszustów.
Na tej energii opartej na słowach oszustów Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię, a ja odkryłam, że to psychopata i ofiara oparci na ludzkim umyśle. Ludzki umysł to nie jest biologia a złoczyńcy znęcający się na naturze i uśmiercający naturę.
                                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz