niedziela, 20 sierpnia 2017

MIŁOŚĆ I KOCHANIE TO ENERGIA NATURY

Naukowcy o energii natury mówią, że to psychika i prawidłowo mówią. Tą psychikę jaką jest energia natury odkrył Psychiatra Zygmunt Freud. Energia to odczuwanie i na niej oparte są wszystkie stworzenia. Na tej energii na jakiej oparte są wszystkie stworzenia oparte są systemy neurologiczne z jakich sporządzona jest budowa człowieka. Te systemy neurologiczne to nasze odczuwanie. Czujemy się dobrze jak funkcjonujemy na systemach neurologicznych opartych na energii natury. Ta energia natury to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Układ Genetyczny Pierwiastków odkrył Julian Ochorowicz a ja odkryłam, że Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że ta energia na jakiej oparta jest psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to odczuwanie miłości i kochania. Ludzie kościoła musieli dowiedzieć się od Stwórcy, że stworzył nas na miłości, gdyż mają napisy na obrazach z Jezusem, że to Bóg i że jest miłością. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a mówią, że zrzekli się miłości, czyli zrzekli się energii natury. Inna energia jaka nie jest energią miłości i kochania  to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Ta energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka to zła energia zadająca cierpienie i śmierć. Albert Einstein wskazuje na tą złą energię opartą jak mówi na sposobach myślenia ludzi że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Tą złą energię wytworzyli ludzie narzuconym przez nich myśleniem jakim zadają naturze opartej na emocjach miłości i kochania cierpienie i śmierć. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg odrzuca myślenie narzucone przez człowieka na systemy neurologiczne ze złą energią jaka zadaje systemom neurologicznym opartym na słowach jakie są w naturze mózgu cierpienie i śmierć. Odkryłam, że przyczyną śmierci jest myślenie narzucone przez człowieka i że ten człowiek chce zadawać cierpienie i śmierć. Napisał jeden z ludzi u mnie na Facebooku na moje odkrycie, że wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli złodzieja i bandyty, że Basiu trochę przesadzasz. Odpowiadam, że człowiek który zadaje cierpienie to bandyta. Ten człowiek bandyta zadaje odczuwaniu natury cierpienie w zamierzonym celu jakim jest okradzenie człowieka. Człowiek jest oparty na emocjach miłości i kochania i boli go jak go oszukamy. Odczuwanie jest oparte na uczciwości, a nieuczciwy człowiek zadaje cierpienie wymuszaniem wykonywania jego woli. Naukowcy odkryli, że mózg wie, że narzucający zachowania i człowiek który ma problemy mają rozbieżne cele. Ja odkryłam, że narzucający słowa to kłamca a problemy ma człowiek który słowa kłamcy wykonuje. Narzucający słowa zdradza a wykonujący jego słowa zgadza się z tym zdradzającym go człowiekiem. Zatem mózg dobrze wie, że narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa to nieuczciwi ludzie. Psychika jest uczciwa i nieuczciwość wykazuje na innym odczuwaniu. Na tym innym odczuwaniu psychika cierpi i umiera, a tym kto zadaje cierpienie i śmierć jest nieuczciwy człowiek. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi nie wiedziałam dlaczego ja wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Kiedy od roku 2004 powołano Wojewódzkie Sądy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów w roku 2004 że w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja znowu wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim i uznałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Te słowa złodzieja są zapisane, że to prawo ludzi inne, jak prawo Stwórcy oparte na Jego słowach jakie są w naturze mózgu. Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich widzę złodzieja i odbieram wszystkie pieniądze. Gdyby jeszcze więcej takich ludzi z myśleniem natury to odebralibyśmy wszystkie pieniądze złodziejom i nie byłoby budżetu państwa. Budżet państwa to budżet złodziei i tak samo budżet kościoła. Ludzie władzy i kościoła dogadują się bo oparci są na tym samym myśleniu do okradania ludzi, a co zadaje odczuwaniu cierpienie i śmierć. Ci ludzie zadający cierpienie i śmierć nie tulą się do siebie jak widać to w naturze również u zwierząt, a zadają cierpienie i zabijają ludzi. Ludzie zabijający ludzi mają na broń do zabijania ludzi pieniądze od ludzi którym zgadzają się słowa oparte na kłamstwie. Moje koleżanki i koledzy zawsze mówią, że im się zgadza to co ja mówię, a nie wiedzą dlaczego później wracają na inne myślenie. Sędziom też zgadzało się moje myślenie bo mam wszystkie wygrane sprawy dokąd się nie przyznałam, że to na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Kiedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu napisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas wypowiadającymi Jego słowa.
Na Facebooku ogromnie dużo ludzi pisze do mnie, że mnie kocha i pytają czego oczekuję w związku. Odpisuję, że na myśleniu Stwórcy niczego nie oczekuję. Na myśleniu Stwórcy mam emocje miłości i kochania i na nich jestem szczęśliwa. Na myśleniu natury wyczuwamy emocje miłości i kochania i ja wiem kto ma emocje miłości i kochania bo czuję. Człowieka którego kochamy i który nas kocha musimy wyczuć w wypowiadanych przez niego słowach i on musi je wyczuć w wypowiadanych przez nas słowach. Te emocje kochania wyczujemy jeśli wypowiadamy słowa w jakich emocje kochania są zawarte. Jeśli nasz ukochany czy ukochana wypowiada też inne słowa to znaczy, że uprawia seks na narzuconych słowach w których nie ma emocji kochania a jest cierpienie. Człowiek oparty na rozumie nie chce żyć z człowiekiem który go zdradza bo na rozumie jest uczciwym i nie chce żyć z nieuczciwym. Większość z ludzi się zgadza żyć z człowiekiem który ich zdradza i oni też zdradzają i na ich słowach jest burdel na ziemi. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Ja odkryłam, że zły człowiek ma w sobie złą energię na jakiej oszukuje, że kocha i że ma miłość. Ludzie kościoła mówią, że Bóg przebacza bo jest miłością, a nie mówią, że oni nie mają miłości bo żyją z zabieranych ludziom pieniędzy, tak jak ludzie władzy i razem mordują ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Ludzie kłamcy nie mają emocji miłości ani kochania bo są zimni jak lód. Moi klienci dobrze widzieli mówiąc do mnie, że nie chcą chodzić do urzędów bo tam są ludzie zimni, bezduszni i nieczuli. Ci zimni, bezduszni i nieczuli ludzie mają swoje odczuwanie na ich myśleniu jakie mózg wykazuje na umysłowej chorobie. Systemy neurologiczne oparte na woli człowieka to zimny, nieczuły zły człowiek. Ten zimny nieczuły człowiek nie ma swojego mózgu ani ciała a Ten w Kogo mózgu siedzi wykazuje go, że to bandyta zadający cierpienie i śmierć. Dziwne, że na tyle wieków istnienia na ziemi ludzi ludzie zajmujący się biologią mówiący, że za odkrycia przyznają Nagrody Nobla nie wiedzą, że zmieniona anatomia to zimny bez uczuć złoczyńca wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparta jest biologia. Biologia to psychika oparta na uczuciach. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. To na tych emocjach jakie nie istnieją bez rozumu Zygmunt Freud odkrył psychikę i nazwał ją naturą bo podświadomością. Podświadomość to zła nazwa bo psychika oparta na rozumie jest świadoma.
Dobrze nas Stwórca stworzył, że jak nie wypowiadamy słów na jakich nas stworzył to jesteśmy umysłowo i psychicznie chorzy.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz