piątek, 25 sierpnia 2017

ODKRYŁAM, ŻE MÓZG WYKAZUJE, ŻE INNE SŁOWA JAK SŁOWA NA JAKICH MÓZG JEST OPARTY WYPOWIADA ZŁODZIEJ I BANDYTA

Ludzie w naturze mają psychikę opartą na słowach Stwórcy psychiki jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że drugi umysł w mózgu to umysł złodzieja i bandyty oparty na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich mózg jest oparty. Te wypowiadane inne słowa odrzucane przez mózg odkryłam z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon o którym przeczytałam w gazecie w roku 2004. To odkrycie zgadzało mi się ze słowami jakie zapisane są że to prawo ludzi. Z tym prawem ludzi wygrywałam wszystkie sprawy i odbierałam ukradzione moim klientom pieniądze przez złodziei którzy nazwali wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich oparty jest mózg prawem. Odkryłam, że ci złodzieje okradający przy pomocy innych słów jak są w naturze mózgu żyją w zgodzie z ludźmi mówiącymi, że oni wierzą w Boga i dzielą się z nimi pieniędzmi jakie ukradli. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że złodzieje i bandyci mają swój umysł i na nim energię na jakiej odkryłam, że mają zmienioną anatomię na złodziei i bandytów.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz