czwartek, 31 sierpnia 2017

ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA NA JAKIEJ CZŁOWIEK JEST GŁUPI

Anatomia to energia na jakiej człowiek jest mądry. Ta energia na jakiej człowiek jest mądry wie jak wykonywać czynności ażeby ciało żyło. Na zmienionej anatomii energia jest głupia i nie wie jak wykonywać czynności ażeby ciało żyło. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 do początku roku 2013 to ludzie oparci na rozumie i u takich ludzi leczenie to wiedzą, że człowiek jest zdrowy i żyje na rozumie w mózgu. Wielkie moje nie pierwszy raz ukłony dla Stwórcy za Jego rozum i za to, że mi go dał i stworzył moje ciało na Jego rozumie. Ludzie władzy mówią, że oni na ich myśleniu prowadzą ludzi do świadomości bo naturę opartą na rozumie nazwali podświadomością. To myślenie władzy jest do oszukiwania, a prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że ona jest przed nami, ale, że natura nie daje się oszukiwać. Natura to energia oparta na rozumie, a energia oparta na myśleniu ludzi to energia na jakiej człowiek jest głupi. Ludzie z psychiką opartą na energii wykonującej myślenie oszustów leżą w szpitalach psychiatrycznych, we wszystkich innych szpitalach, domach opieki, domach dla bezdomnych, a jest tak bo złodzieje nazywający ich myślenie prawem ich okradli i zrobili ich głupimi. Każdy kto uczy się myślenia oszustów robi się głupi. Ja dla moich klientów odbierałam pieniądze od złodziei bo wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak powołali Wojewódzkie Sądy to wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Nie pomyślałam, że tylu ludzi jest złodziejami i zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jeśli tak jak ja będą opierali się na naturalnej dla nas prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja. Oni zamiast rozwiązywać problemy ludzi to zostawili ich z mózgami opartymi na braku rozumu i oskarżyli mnie o to, że posługuję się myśleniem niezgodnym z prawem. Ja mówię, że to oszuści mówią, że mają prawo do nie stworzonego przez nich mózgu, a mózg wie, że to oszuści bo wykazuje ich na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest głupi. Ludzie na umyśle opartym na braku rozumu pieją aż nienawiścią do Tego Kto dał im życie i wołają, że Go nie ma. Ja mówię, że na braku rozumu Boga nie ma, ale jest na rozumie. Na moim Blogu usilnie wykazują, że rozum ludziom nie jest znany, a  prowadzący Google, Twittera i często na Facebooku odrzucają myślenie na jakim człowiek ma rozum a z Twittera wymazali ogromne ilości ludzi opartych na rozumie jacy byli u mnie Obserwatorami. Głupi ludzie usuwają mądrych ale przeszczepów organów dokonują kradnąc zdrowe organy oparte na rozumie Stwórcy i wymieniają organy jakie nabyły głupoty. Zdrowy organ jak się wszczepi głupiemu to też nabędzie głupoty. Wielkie ukłony dla Alberta Einsteina za jego słowa o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję na pochodzenie energii opartej na głupocie, że jest oparta na ludzkim umyśle o którym naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką. Rozwiązałam tą zagadkę że to głupi ludzie.
Dla Stwórcy głupota jest obca i skonstruowany przez Niego mózg wykazuje człowieka opartego na innym myśleniu na umyśle opartym na braku rozumu. Ten umysł oparty na braku rozumu ma swoją energię na jakiej człowiek jest głupi i ma chore organy na swojej głupocie. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta jest na rozumie, a ta co wyszła z rozumu ma swoją energię opartą na braku rozumu. Ludzie z brakiem rozumu chorują i pewnego dnia umierają. Na rozumie Stwórcy ciało oparte jest na rozumie i komórki współpracują ze sobą a człowiek na nich jest piękny i zdrowy. Na energii opartej na braku rozumu ludzie są zmienieni na brzydkich i głupich. Jeden z reżyserów filmowych widzi, że ludzie są zmienieni na brzydkich a ja  do tego dodaję, że też na głupich. Ogromnie dużo ludzi nazywa prawem myślenie na jakim człowiek jest głupi. Ogromnie dużo ludzi mówi, że wierzy w Boga i ci wierzący mówią, że Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a Bóg wykazuje, że oni są głupi. Ludzie władzy i inni oszuści mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Oszuści wprowadzili ciało na wykonywanie woli oszustów i mówią, że to genetyka. Tak, że Fizykom kwantowym przekazuję, że ta najwyższa stawka o jakiej mówią, że to natura rzeczywistości to energia oparta na rozumie. Na tej energii opartej na rozumie człowiek ma emocje miłości i kochania, a na energii opartej na braku rozumu produkuje broń do zabijania życia. Ci mordercy są nazywani przywódcami dla głupich. Głupi oddają hołdy dla morderców. Morderca jest głupi. Morderca wzywa psychikę opartą na rozumie mówiąc do niej, że jego myślenie jest prawem dla natury a ten kto się uczy myślenia mordercy staje się mordercą i głupim. To prawidłowe, że morderca jest głupi.
Medycyna lecząca ciało na myśleniu głupich nie leczy, a przekierowuje energię opartą na myśleniu głupiego w inne miejsce ciała, a jak już dojdą do mózgu to mówią, że nie mają leku na energię opartą na braku rozumu. Ministerstwo Zdrowia mówi, że jest oparte na myśleniu władzy, a zatem to Ministerstwo śmierci bo władza oparta jest na energii uśmiercającej życie. Ministerstwo Zdrowia przy władzy która zdrowia ani życia nie stworzyła to Ministerstwo oparte na braku rozumu. Niewyobrażalna ilość ludzi oszustów stworzona przyzwoitymi na rozumie Stwórcy. Ludzie nazywający słowa oszustów prawem i wiarą w Boga oddają swoje życie dla oszustów. Stwórca którego znamy jako Jezusa już ponad 2000 lat temu wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to mordercy, a ludzie do dzisiaj nazywają ich słowa prawem i wiarą w Boga. Stwórca powiedział, że stworzył nas na prawdzie a oszuści mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Na Facebooku niektórzy piszą do mnie, że teraz ja mam głosić słowo Boga a wielu mówi, że do mnie się modlą. Mówią, że na tym modleniu się do ludzi mają wyższe wykształcenie. Odpisuję, że ja słowa Boga nie głoszę, a przedstawiłam odkrycia naukowe którymi Bóg pokazuje, że na innej energii jak opartej na słowach Boga człowiek jest głupi.
Oszuści mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że myślenie jakiego nabyli w mózgu to nie jest genetyka. Oszuści mówią, że ludzie przychodzą chorymi od Boga, a ja wskazuję, że oni przyszli ze swoim myśleniem na jakim mają zmienioną anatomię na energię opartą na słowach do oszukiwania. Do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela za które dostał Nagrodę Nobla że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba dodać, że na energii opartej na myśleniu oszusta.
Oszust to nie jest anatomia. Anatomia to uczciwy człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie na jakich oparty jest rozum.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz