sobota, 5 sierpnia 2017

GŁUPI MÓWI, ŻE BÓG MA W NIM KONKURENTA

W niektórych filmach, a przede wszystkim od różnych wybranych przez ludzi przywódców można usłyszeć, że jeśli jest Bóg to ma w nich konkurenta. Ja wskazuję, że ten konkurent wybrany przez ludzi jako ich przywódca jest głupi. Rozum jest w mózgu natury i na słowach tego Przywódcy ludzie są mędrcami. Na umyśle ludzkim ludzie są głupimi, a więc co to za konkurencja. Ja myślenia głupich nie wykonuję chociaż głośno wołają, że na ziemi słowa głupich są prawem i że oni wierzą że jest Bóg. Ja słowa Boga wypowiadam i na nich mam rozum. Wszystkie sprawy wygrywałam w sądach na moim rozumie i myślałam, że nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym mówić, a oni wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie mówiąc, że to niezgodnie z prawem. Ja wskazuję, że dla głupich słowa głupich są prawem i można to zbadać. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że Mądry i głupi mają w mózgu odrębny umysł i oparte na nim systemy neurologiczne. Ludzie na słowach Stwórcy są mądrzy, a na słowach opartych na ludzkim umyśle są głupi. Naukowcy Fizycy mówią, że mało znają energii bo tylko rzeczywistą, a nie znają około cztery razy więcej ciemnej energii. Ja wskazuję, że na tej ciemnej energii są ciemni ludzie oparci na ludzkim umyśle. Zatem głupi to ludzie którzy mówią, że Bóg ma w nich konkurenta. Ten konkurent jest tak głupi, że nie ma swojego mózgu, ani psychiki ani ciała, a to co ma to umysłową chorobę na energii jaką wytworzył swoim myśleniem opartym na kłamstwie. Stwórca z energii opartej na Jego rozumie stworzył doskonały, piękny świat i opartego na rozumie człowieka, a konkurenci oparci na braku rozumu wprowadzają w ten piękny świat energię na jakiej stworzenia robią się głupie, a rośliny wytwarzają trucizny uśmiercające życie. Do tego głupi nie ma energii życia i żyje dotąd aż uśmierci ciało jakie mu stworzył Stwórca. Głupi jak okradnie ludzi to wymyśla zabijanie ludzi. Zygmunt Freud mówi, że tych głupich trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię, że do nich nie można przemówić bo na ich myśleniu opartym na kłamstwie nie rozumieją. Gratulacje dla Psychiatrów opartych na rozumie, że robią starania o wyciągnięcie psychiki ze stanu na jakim jest głupia.
                                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz