wtorek, 29 sierpnia 2017

INNE SŁOWA JAK SĄ W NATURZE MÓZGU WYPOWIADA GŁUPI

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy mózg odrzuca bo to wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu. Kiedy to napisałam zjawił się u mnie niby zainteresowany moją wiedzą późniejszy Minister od wymierzania Sprawiedliwości psychice. Było to na początku roku 2013. Ten późniejszy Minister od wymierzania psychice sprawiedliwości pytał mnie kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni otrzymałam zawiadomienie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce pismo z podpisem nowej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie na systemy neurologiczne że na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu jest w nich energia życia, a na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi w systemach neurologicznych jest energia uśmiercająca życie. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekiwałam to żeby ludzie funkcjonowali na energii życia. Mordercy chcą ażeby uśmiercać życie. Od tego samego dnia w którym otrzymałam pozdrowienia od morderców z Departamentu nazywanym Zdrowia w Ministerstwie śmierci nazywanym zdrowia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, a co znaczy, że tam też zamienili ludzi którzy chcą życia na ludzi którzy chcą śmierci. Zarówno poprzedniej władzy jaką była w Polsce "Platforma Obywatelska" jak i obecnej "Prawo i Sprawiedliwość" zgadza się sprowadzanie do Polski ze Stanów Zjednoczonych ludzi zajmujących się zabijaniem ludzi. W programie telewizyjnym o Islandii można zobaczyć, że Islandczycy byli najbogatszym krajem na ziemi i protestowali oni przeciwko władzy która postanowiła sprowadzić do Islandii ludzi ze Stanów Zjednoczonych którzy wprowadzili dla Islandczyków kredyty i markety, a kiedy już okradli Islandczyków to odeszli z Islandii mówiąc do nich, że mają wobec nich zadłużenia. Te udzielane kredyty to okradanie ludzi przy pomocy pożyczania ludziom ukradzionych im pieniędzy przy pomocy nazwania słów do okradania prawem. W moim występowaniu w sądach w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 że ja znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie warmińsko-mazurskim gdzie najczęściej występowałam. Uznałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Wtedy okazało się, że Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu bo w prawie ludzi jest zapisane, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Odpisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na prawdzie. Odkryłam, że mózg te słowa nie oparte na prawdzie wykazuje na ludzkim umyśle na jakim wypowiadający inne słowa jak Stwórca ma zmienioną anatomię na złodzieja i bandytę. Odkryłam, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu człowiek jest głupi, a na słowach jakie są w naturze mózgu jest mądry. Odkryłam, że mądrzy ludzie wypowiadają słowa Stwórcy, a głupi mówią, że wierzą w Boga.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz