poniedziałek, 7 sierpnia 2017

ZŁA ENERGIA TO SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA WOLI CZYNIENIA ZŁA

Mózg oddziela wolę czynienia zła na energię opartą na woli czynienia zła. Ta energia oparta na woli czynienia zła oparta jest na ludzkim umyśle.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak słowa jakie są w naturze mózgu i że tymi wypowiadanymi innymi słowami zajmują się inne systemy neurologiczne jak w naturze. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że posiadamy w mózgu dwa umysły oparte na innych słowach i że każdy z tych umysłów ma swoją energię na jakiej wykonuje czynności. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na umyśle ludzkim wypowiadającym inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że inne czynności jak w naturze wykonuje człowiek na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Jeden z Aktorów prowadzi program w którym pyta Aktorów jaki inny zawód chcieliby wykonywać. To mądre pytanie bo ja wskazuję, że inny zawód jest oparty na innym myśleniu jak naturalny zawód i na innych systemach neurologicznych. Nasze naturalne czynności wykonujemy na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Inny zawód wykonujemy na systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jaki wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że to inny człowiek na systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle i że ten inny człowiek ma zmienioną anatomię o systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa nas ostrzegł przed wypowiadaniem innych słów jak Jego słowa oparte na prawdzie. Ludzie kłamcy zaczęli wybierać na przywódców kłamców, a kłamcy stosują przemoc na wszystkich ludziach wymuszaniem nazywania ich słów prawem. Ta stosowana przemoc jest przy pomocy złej energii a co widać na przykładzie znęcającego się na psie Iwanie Pawłowie. Iwan Pawłow widać, że miał inną energię jak pies, gdyż w naturze wszyscy funkcjonujemy na energii jaka jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem myślenia jakie jest w naturze mózgu, a co mówi odkrycie kodu genetycznego. Znęcający się na psie Iwan Pawłow wypowiadał słowa o innej energii jak energia natury. Biochemik Maria Szulc pisze, że nauczyła się głosu podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli, a zatem mówiła głosem innym jak energia natury skoro musiała się głosu natury uczyć. Maria Szulc pisze, że głos podświadomości oparty jest na odpowiednim natężeniu, odpowiedniej intonacji i odpowiedniej modulacji. Ja wskazuję, że tym głosem mówimy na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Maria Szulc mówiła, że kodowała do podświadomości, a ja wskazuję, że podświadomość nie pozwala w siebie kodować, gdyż narzucone słowa wprowadza na ludzki umysł na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Maria Szulc kodowała w myślenie do ludzkiego umysłu i ta energia na jakiś czas pomaga, tak jak leki. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów, a ja wskazuję, że mózg reaguje na inne słowa wprowadzaniem człowieka na ludzki umysł i oparte na nim systemy neurologiczne. Odkryłam, że słowa jakie są w naturze mózgu oparte są na woli czynienia dobra, a co bardzo dobrze widzą ludzie z Anatomii Humana na Uniwersytecie w Brazylii, gdyż prof. Jamez Tomaz- Morais przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to źli ludzie wymazali u mnie na Twitterze nazwisko prof. Jamez Tomaz- Morais. Przez co najmniej dwa lata był Obserwatorem u mnie na Twitterze prof. Departamentu Anatomii na Uniwersytecie Genomics Hovard Antonei BCoska, ale też go wymazali, tak jak ogromnie wielu innych przyzwoitych ludzi. Widać, że nie mają odwagi wymazać prof. Fizyki o dużych osiągnięciach naukowych Takeda _Hroyuki i również prof. Medycyny Genetycznej Johna Belmont.
Odkryłam, że ludzie ze zmienioną anatomią to źli ludzie. Widzą to Naukowcy w programie o Atlantydzie gdyż mówią, że kiedy Atlantyda zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję na odkrytą przez Alberta Einsteina złą energię, że mówi o niej, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że nie ma wątpliwości co do ich głupoty. Odkryłam, że drugi umysł w mózgu to ludzki umysł na jakim człowiek nie ma rozumu i że na tym umyśle głupiego są oparte systemy neurologiczne na jakich wykonuje czynności kłamca.
Ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a nie chcą o Nim słyszeć i występują przeciwko Niemu. U mnie na Facebooku kłóci się ze mną przywódca Islamu Oriz Islam bo nie chce słyszeć o słowach Boga. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu a wypowiadają inne słowa jak Bóg na jakich mówią, że wierzą w Boga. Pytam na Czyich słowach stworzone jest ich ciało. Mówię żeby pokazali mózg oparty na ludzkim umyśle i ciało oparte na ludzkim umyśle, a złoczyńcy milczą. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" mówią, że myśleli, że Teologowie to autorytety moralne a musieli przyznać, że nic  bardziej błędnego bo Teologowie pierwsi wstąpili do Hitlera. Ja wskazuję, że im zgadzają się słowa do mordowania ludzi. Wskazuję, że mordercy mają swoje systemy neurologiczne na jakich wykonują czynności mordowania ludzi i innych  stworzeń i na to wskazuję ludziom którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wskazuję na Jezusa, że On wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że to mordercy przybijający ludzi do krzyża i pozostawiający ich cierpiącymi aż umarli. Wskazuję, że to Stwórca tak skonstruował mózg, że narzucone słowa wprowadza na ludzki umysł i systemy neurologiczne na jakich złoczyńca wykonuje jego wolę czynienia zła.
                                                                                                                Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz