sobota, 19 sierpnia 2017

ANATOMIA JEST OPARTA NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI DOBRA I JEST ZMIENIONA NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI ZŁA

Kiedy zobaczyłam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to natychmiast napisałam, że to od wykonywania czynności zła. Napisałam od tej pory tysiące pism o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich są oparte na energii życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu, a drugie na energii uśmiercającej życie opartej na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i zareagowało dwóch Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011. Odkryłam przyczynę życia i śmierci i na moje około 5000 artykułów pokazują na moim Blogu w tej chwili, że czytają trzy osoby. Pytam zatem dlaczego szukacie ratunku dla życia i wrzeszczycie jak zła energia wykonuje waszą wolę. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami, a systemy neurologiczne są oparte na energii i ta energia wykonuje dla człowieka jego inną wolę jak Stwórcy. Systemy neurologiczne zajmujące się słowami jakie są w naturze mózgu są oparte na energii jaka wykonuje wolę Stwórcy. Na tych systemach neurologicznych wykonujących wolę Stwórcy wszystkie stworzenia w naturze wykonują czynności dobra. Czynności dobra wykonuje się na dobrej energii i na tej dobrej energii jesteśmy stworzeni. Kiedy w roku 2000 odkryłam, że w naturze mózgu są słowa oparte na prawdzie i na nich oparte jest nasze ciało to nikogo nie mogłam znaleźć ażeby chciał wypowiadać i wykonywać słowa na jakich żyje. Napisałam do Polskiej Akademii Nauk bo przecież zajmuje się odkryciami naukowymi. napisałam do Prezydenta, do Trybunału Konstytucyjnego, Prymasa stojącego na czele kościoła i do Przewodniczącego Episkopatu, a kiedy milczeli to zaczęłam pisać do ludzi zajmujących się nauką w innych krajach świata. Napisałam do ludzi przyznających Nagrody Nobla i nie raz widziałam ich u mnie na Twitterze i pisałam, że nie chcę Nagrody a chcę ażeby ludzie wiedzieli, że mają zmienioną anatomię na złoczyńców i że na niej cierpią i umierają. Milczenie. Mamy na ziemi ludzi wykonujących czynności zła jako jedynych w naturze. Inne stworzenia nie mogą wydać decyzji o ich woli wykonywania czynności zła. Wskazuję na mózg, że on zajmuje się wprowadzaniem naszej woli na odpowiedni umysł i zajmujące się wykonywaniem tej woli systemy neurologiczne. Mózg prawidłowo wykazuje człowieka wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie, że nie ma rozumu bo to głupi człowiek uśmierca sam siebie. Albert Einstein ma rację mówiąc o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Tylko głupi człowiek nie widzi głupich twarzy ludzi mówiących, że słowa ludzi są prawem i wiarą w Boga. Trzeba być głupcem ażeby wiedzieć, że ludzie nas nie stworzyli i wykonywać ich wolę. To wykonywanie woli głupich ludzi ma swoją energię na jakiej człowiek jest głupi. Ażeby nabyć głupoty trzeba było narzucić słowa na jakich stało się głupim. Mózg zna te słowa bo wprowadził je na umysł jaki ma głupi na woli człowieka. Ludzie narzucają słowa w celu osiągnięcia tego co chcą, gdyż wychwalają siebie chcąc uzyskać stanowisko na wykonywaniu czynności na słowach głupiego. Reklamują swoje wyroby przy użyciu słów do oszukiwania. Namawiają na wzięcie kredytów jakie to pieniądze nie są ich pieniędzmi, a ukradzionymi ludziom przy pomocy nazwania słów do okradania prawem. Bez nazwania słów do okradania prawem nie ma budżetu państwa. Bez nazwania słów wiarą w Boga nie ma budżetu kościoła. Bez słów do oszukiwania nie ma partnera wybranego przez kłamcę. Bez słów użytych do nauki kochania nie ma kochania na umysłowej chorobie. Ludzie używają słów w celu zdobycia tego co chcą. To nie są słowa Stwórcy na jakich człowiek zdobywa to co chce. Słowa są oparte na energii i energia wykonuje dla nas nasze decyzje. Jak energia wykona to człowiek wrzeszczy do Boga, że nie umiał mu stworzyć ciała na woli kłamcy. Do mówienia w kościołach, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć trzeba było wymyślić słowa do oskarżania Boga. Do mówienia, że człowiek cierpi genetycznie trzeba było wymyślić słowa do tego oskarżania Boga. Oszuści mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga, a na moim Blogu pokazują, że ludzie nie chcą czytać o słowach Boga, w Google pokazują, że nie chcą wpisywać odkryć o naszej naturze opartej na słowach Boga, na Twitterze oszuści wymazują ludzi którzy wypowiadają słowa Boga, a na Facebooku najczęściej nie chcą publikować tego co piszę na słowach Boga. Pewnego dnia przyjechał do mnie człowiek prowadzący księgarnię w Gdańsku namówić mnie ażebym zmieniła tytuł mojej książki "Nasza Boskość" bo ludzie nie chcą kupować książek o Bogu. Nie zmieniłam tytułu. To złoczyńcy nie chcą słuchać o ich Stwórcy. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane, ale autor wiadomości nie pisze kto ludzi stworzył i kto z ludzi stworzył świat. Autor wiadomości tak reagował na słowa Boga jakie mamy w naturze mózgu, że napisał do mnie, że jest pewny, że ludzie wyrzucają to co piszę do kosza na śmieci. To co chcą publikować ludzie kłamcy to czynienie zła przez kogoś ażeby odwrócić uwagę od siebie. To co chcą publikować na Twitterze i Facebooku, a również w Google to ludzi zajmujących się prostytucją. Setki ludzi na Facebooku pisze, że mnie kocha. Nie piszą na czym opierają to kochanie, a ja wiem, że kochanie się wyczuwa w wypowiadanych słowach. Emocje kochania są zawarte w słowach jakie człowiek ma w naturze mózgu. Kłamca nie ma emocji kochania. Możemy znaleźć człowieka którego w naturze kochamy i który nas kocha, ale może mieć też słowa na jakich kocha ludzi zajmujących się prostytucją. Zajmowanie się przez ludzi prostytucją jest powszechne, a nie życie z człowiekiem którego Stwórca stworzył dla nas do kochania. Na słowach Stwórcy nie uprawia się seksu z różnymi ludźmi bo dzieci mają mieć kochających ich rodziców. Na słowach Stwórcy są kochające się rodziny. W tych domach żyje się szczęśliwie.  W szczęśliwych domach jest szczęśliwa energia na jakiej oparta jest psychika. Odkryłam, że miliardy złoczyńców modli się do Boga. Ludzie wypowiadający słowa Boga nie modlą się do Boga a dziękują Mu za ich stworzenie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie. Świat Stwórcy oparty jest na szczęśliwym odczuwaniu. Złoczyńca ma zmienione odczuwanie i ma je z nabycia na złej energii na jakiej wykonuje czynności zła. To złoczyńcom podoba się zabijanie ludzi na wojnach bo postanowili uczyć się mordowania ludzi. To złoczyńcy opracowują sposoby napadania na ludzi żyjących w innych krajach. To złoczyńca mówi, że broni swojego kraju bo to kłamca który mówi, że kraj jest jego. To człowiek głupi mówi, że oddaje życie za kraj jaki należy do jego Stwórcy. Prawo ludzi to słowa wymyślone do okradania ludzi i wydawania im nakazów wykonywania woli ludzi narzucających słowa. To na tych narzuconych słowach zmieniła się człowiekowi anatomia na głupca wykonującego czynności zła.
Mało zostało ludzi opartych na rozumie Stwórcy, tak jak mało zostało ich po zatopionej Atlantydzie o której Naukowcy mówią, że wtedy byli ludzie źli. Ci ocaleli ludzie z zatopionej Atlantydy wybudowali Sfinksa z ludzką rozumną twarzą i oznaczyli, że wiedzą, że jest Boskiego pochodzenia. Ja wskazuję na nabyte przez ludzi głupie twarze, że ich głupota pochodzi z nabycia myślenia od głupich ludzi którzy czynią zło oszukiwaniem stworzeń Boga, lub z nabycia głupoty na wymyślonych przez siebie słowach do oszukiwania. Do stwierdzenia przez Alberta Einsteina, że po złej energii wie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi ja dodaję, że oni na tej złej energii są przebudowani na głupie twarze. Mądry i głupi wykonany jest z energii. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów widać, że są rozumnymi, tak samo jak zwierzęta.

                                                                                                             Barbara Paul        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz