wtorek, 22 sierpnia 2017

KOCHANIE NA NARZUCONYCH SŁOWACH TO KOCHANIE Z GŁUPIM

Emocje kochania są oparte na rozumie. Kochanie na narzuconych słowach oparte jest na braku rozumu, a na braku rozumu człowiek jest głupi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności a ja wskazuję, że anatomia to wykonywanie czynności na emocjach kochania, a wykonywanie czynności na narzuconych słowach to zmieniona anatomia na wykonywanie czynności na braku rozumu. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a zatem nie wykonują czynności na rozumie. Na braku rozumu nie ma emocji kochania a są wymyślone sposoby wywoływania orgazmów. Na sposobach myślenia Albert Einstein widzi, że człowiek oparty jest na energii na jakiej jest głupi. Wskazuję dla ludzi przyznających Nagrody Nobla na energię na jakiej wykonuje się czynności na woli ludzi, że to wykonywanie czynności na braku rozumu. Wskazuję na mózg, że on wykazuje narzucone słowa że je wykonuje się na innych systemach neurologicznych, a ja wskazuję, że na nich człowiek jest głupi. Wskazuję, że na energii opartej na woli człowieka człowiek jest głupi. Wskazuję na prawidłową karę jaka spotkała ludzi oszustów mówiących, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga i że na nich kochają inaczej jak w naturze, że na nich są umysłowo chorzy, a na systemach neurologicznych opartych na umysłowej chorobie są psychicznie chorzy. Na moim Blogu pokazują, że ponad 99,99% ludzi nie ma rozumu, ale wiem, że to oszuści bo na mojej stronie na Facebooku widzę dużo ludzi, że ma rozum. Na Twitterze też zgadzało się ludziom moje myślenie oparte na rozumie bo jak zaczęłam pisać to przysyłali mi zawiadomienia że w nie jednym tygodniu mam pierwsze miejsce w czytaniu, a zatem na rozumie mam pierwsze miejsce w czytaniu. Jak oszuści zobaczyli, że ich odkryłam to zaczęli pokazywać, że nikt nie chce czytać o tym, że jesteśmy stworzeni na rozumie. Ja wskazuję, że oszuści nie mają mózgu, ani psychiki ani ciała a tylko słowa do oszukiwania. Jest tych oszustów dużo i jest ich tak dużo na słowach do okradania. Oszuści posługują się słowami do okradania na jakich nie mają mózgu ani psychiki ani ciała. To paskudztwo przeszło na wiarę w Boga. Ja wypowiadam słowa Boga na jakich mam rozum. Na moim rozumie odbierałam złodziejom wszystkie pieniądze zabrane moim klientom przy pomocy nazwania słów do okradania prawem. Nie pomyślałam, że tak dużo jest ludzi złodziei i zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jak będą opierali się na prawdzie bo ja na słowach opartych na prawdzie widzę słowa złodzieja. Złodzieje wykonują czynności okradania na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu słów innych jak są w naturze mózgu. Neurobiolog zajmuje się systemami neurologicznymi i te na jakich widzi, że zmieniona jest anatomia to systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje złodziej i bandyta. Gwałci ciało i zabija ciało bandyta. Kradnie złodziej i wykonuje te czynności okradania na systemach neurologicznych opartych na umyśle na jakim oparta jest wola człowieka. Wola człowieka to wola złodzieja i bandyty. Wola człowieka jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Dyrektorom w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 zgadzały się moje odkrycia a zatem nie byli złodziejami i bandytami. Złodzieje i bandyci usunęli Dyrektorów którzy chcieli wykonywania czynności na naturalnej dla nas uczciwości. Wskazuję na dowód zmienionej anatomii na wykonywaniu woli ludzi, że to zmienione twarze na złodziei i bandytów. Jesteśmy stworzeni z energii i na energii Stwórcy mamy mądre twarze i na nich przyzwoicie zachowujących się ludzi. Umiał Stwórca stworzyć ludzi i umiał stworzyć mózg który oszusta wprowadza na umysłową chorobę i z energii opartej na kłamstwie zmienił twarz i zachowania na tego kim jest narzucający słowa, czyli złodziejem i bandytą. Zmieniona anatomia jest wykonana z energii na słowach oszusta. Inny zawód jak naturalny to zawód złodzieja i bandyty i jest on oparty na woli tego kto jest złodziejem i bandytą. Ludzie którzy nie chcieli być bandytami i nie poszli do wojska bandyci zamknęli do więzienia. Wielu młodych chłopaków wolało iść do więzienia jak być mordercami.

                                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz