czwartek, 3 sierpnia 2017

MÓZG MAJĄ SŁOWA STWÓRCY. SŁOWA NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA NIE MAJĄ MÓZGU, A MAJĄ UMYSŁOWĄ CHOROBĘ

Systemy neurologiczne na jakich oparta jest budowa człowieka mają oparcie w słowach jakie są w naturze mózgu. Systemy neurologiczne oparte na energii zawartej w narzuconych słowach mają oparcie w umysłowej chorobie.
Odkryłam, że normalny człowiek jest na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka człowiek jest nienormalny. Odkryłam, że każdy człowiek jest nienormalny o narzucone przez niego słowa i o wykonywanie narzuconych słów. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconych słów. Kłamca narzucił sobie słowa i niech sobie będzie na nich głupi, a ludzie muszą uważać ażeby nie wykonywać narzuconych słów bo nabywają od kłamców umysłowej i psychicznej choroby. Odkryłam, że Stwórca nie pozwala wprowadzać narzuconych słów przez człowieka do Jego rozumu. Biochemik prof. Maria Szulc nie ma racji mówiąc, że koduje do podświadomości, gdyż kodowała do umysłowej choroby. Stwórca nie wymusza od człowieka wypowiadania Jego słów, ale na narzuconych wykazuje człowieka, że jest głupi. Ludzie oszuści mówią, że Stwórca na ich myśleniu nie umiał im stworzyć ciała ażeby nie cierpiało, a to cierpiące ciało jest oparte na ich umysłowej chorobie.
To człowiek wyszedł narzuceniem słów z umysłu Stwórcy opartego na rozumie. Psychika jest oparta na rozumie a na narzuconych słowach weszła pod brak rozumu. Energia oparta na słowach Stwórcy wykonuje słowa Stwórcy, a energia oparta na narzuconych słowach wykonuje słowa narzucone przez człowieka. Ciało cierpi na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka a głupi ludzie modlą się do Boga ażeby na ich słowach ich ciało nie cierpiało. Zawsze podobał mi się rozum mojego Stwórcy. Trochę też z niego wyszłam ale na szczęście nie dużo i wróciłam na rozum Stwórcy.
                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz