piątek, 25 sierpnia 2017

CZŁOWIEK TO SYSTEMY NEUROLOGICZNE WYKONUJĄCE SŁOWA

Natura to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie są w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia w naturze wykonują czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonują słowa jakie są w naturze mózgu. Wykonywanie słów zmieniło się u ludzi wraz z narzuceniem słów. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że w człowieku są systemy neurologiczne wykonujące słowa narzucone przez człowieka. Naukowcy Ci odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że to wypowiedziane przez człowieka słowa inne jak są w naturze mózgu i że tymi wypowiadanymi innymi słowami zajmują się inne systemy neurologiczne. Naukowcy Ci odkryli, że tymi wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że człowiek na tych systemach neurologicznych wykonuje narzucone przez niego słowa a co powoduje zmiany w jego anatomii. Anatomia to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu a ja odkryłam, że przekład słów narzuconych przez człowieka to też jest przekład na czynności organizmu, ale wykonywane na innych systemach neurologicznych jak w naturze. Odkryłam, że to wykonywanie narzuconych słów na systemach neurologicznych wykonujących narzucone słowa to uśmiercanie życia opartego na systemach neurologicznych wykonujących słowa Stwórcy. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach wchodzą na systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy i budują na zdrowych komórkach nowotwory uśmiercające komórki życia. Dobrze widzi dr Deepak Chopra który w jego książkach o zdrowiu pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór. Ja wskazuję, że komórka się nie pomyliła a wykonuje słowa narzucone przez człowieka. Wskazuję, że komórki w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy to komórki życia, a komórki w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka to komórki śmierci. Zatem odkryłam, że człowiek narzuceniem słów wprowadził w siebie energię go uśmiercającą. Wskazuję na morderców życia, że ustanowili oni ich słowa na ziemi prawem i wiarą w Boga. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że na nich jest śmierć.
Odkryłam, że energia w człowieku jest skutkiem wykonywania słów. Znamy stan natury człowieka, że to jego budowa jaka jest przekładem słów na czynności organizmu jak mówi to kod genetyczny. Ta budowa człowieka to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Systemy neurologiczne na jakich oparta jest natura człowieka to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Systemy neurologiczne wykonujące słowa narzucone przez człowieka to energia śmierci jaką człowiek w siebie wprowadza wykonywaniem narzuconych słów. To dlatego Albert Einstein widzi, że na energii opartej na sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że anatomia w człowieku zmienia się w wyniku wprowadzania w nią energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka. Energia jest w słowach i wprowadzamy ją w siebie wykonywaniem czynności na narzuconych słowach. Jedyne stworzenia w naturze jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i wprowadzili w siebie i w naturę energię uśmiercającą życie. To paskudni nikczemni ludzie wyszli psychiką odkrytą przez Zygmunta Freuda we wprowadzenie tej psychiki w energię ją uśmiercającą.
Wskazuję na dowód, że energia wykonuje słowa i że my jesteśmy tą energią wykonującą słowa i że dokąd wykonywaliśmy słowa Stwórcy mieliśmy energię opartą na emocjach miłości i kochania. Wskazuję, że na zmienionej anatomii powstali źli ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i energia oparta na kłamstwie wykonuje dla nich ich słowa. My wszyscy widzimy, że ludzie zaglądają do przepisów prawa i je wykonują. Wskazuję, że wykonują te słowa nazywane prawem ludzi na systemach neurologicznych opartych na energii zawartej w tym prawie ludzi i energia wykonuje im zadawanie cierpienia i śmierci.
Zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na energii wykonującej słowa kłamcy. Kłamcy wołają pomocy do Boga, a wykonują swoje słowa oparte na kłamstwie jakimi siebie uśmiercają. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować inaczej i że jest to w sposób właściwy dla  danej choroby. Wskazuję, że ten sprzeciw Podświadomości to wprowadzenie przez mózg słów narzuconych przez człowieka na umysł oparty na woli człowieka i systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka. Ten sposób właściwy dla danej choroby o jakim pisze Maria Szulc to przejście człowieka na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych w których komórki zajmują się tworzeniem chorób na zdrowym organizmie. Nic innego nie wypada powiedzieć o ludziach narzucających słowa jak to, że to mordercy.  Ministerstwo Zdrowia na narzuconych słowach to Ministerstwo Śmierci. Ludzie władzy i kościoła to mordercy. Ludzie wykonujący słowa kłamców uśmiercają swoje życie. Życie i śmierć to inne systemy neurologiczne oparte na innych komórkach. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne wykonują wolę człowieka mordercy bo to on wydaje decyzje o zadawaniu cierpienia i śmierci.
Moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie.
W moich wystąpieniach do sądów podkreślałam zadane cierpienie ludziom, a nigdy nie znalazłam człowieka w organach władzy ażeby go obchodziło cierpienie ludzi. Przychodzili też do mnie ludzie po pomoc ale mówili, że zgodnie z prawem. Odpowiadałam, że zgodnie z prawem jest ich okraść. Kiedy zauważyłam przekonania wielu ludzi, że należy wykonywać wolę ludzi to napisałam do nich, że rezygnuję z prowadzenia ich spraw ponieważ na narzuconych słowach zmienia się anatomia na zadającą cierpienie i śmierć. Zatem wskazuję, że ludzie chcą wykonywać wolę złodziei i bandytów. Nie wszyscy, a sprawiedliwość wymierzają systemy neurologiczne wykonujące słowa. Każdy sam wymierza sobie sprawiedliwość wykonywaniem słów.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje słowa narzucone przez człowieka. Anatomia to systemy neurologiczne wykonujące słowa Stwórcy.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz