wtorek, 1 sierpnia 2017

LUDZIE BANDYCI NAPADLI NA WOLNĄ W NATURZE PSYCHIKĘ

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów psychika była wolna. Wskazuję na mózg, że on reaguje na narzucone słowa bo wykazuje je na umyśle człowieka. W naturze nie ma umysłu człowieka. Odkryłam, że ten umysł człowieka dokonuje napadu na psychikę przy pomocy narzucania słów. Bandyta mówi, że jego słowa są prawem dla psychiki i że on wierzy w Boga. Psychika natury wypowiadała słowa Boga i wypowiadają słowa Boga uczciwi ludzie. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności powinni podać, że ta zmieniona anatomia to bandyta wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparta jest anatomia. Anatomia to psychika oparta na mózgu. Na moim Blogu pokazują, że jakby ponad 99,99% ludzi było bandytami, a w Google bandyci nie wpisują moich odkryć. Na Twitterze u mnie Obserwatorami była ogromna ilość ludzi, gdyż dokąd bandyci nie zobaczyli, że ich odkryłam to zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a zatem nie jest tak jak pokazują u mnie na Blogu, że ponad 99,99% ludzi jest bandytami. Na moim Blogu też podawali ludzi z około dwustu krajów świata dokąd nie zobaczyli, że odkryłam, że są bandytami. Prawdą jest, że bandyci stoją na czele mienia Stwórcy mówiąc, że ich myślenie jest prawem dla anatomii. Wskazuję co ludzie bandyci zrobili z ludzką psychiką i ciałami, że ludzie leżą w szpitalach, albo na cmentarzach. Uśmiercone bezpowrotnie ogromne ilości zwierząt i roślin to dzieło bandytów którzy mają w sobie energię śmierci opartą na ich słowach na jakich mają umysł człowieka. W naturze nie ma umysłu człowieka. Natura człowieka jest oparta na mózgu, a myślenie człowieka nie ma mózgu.  

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz