wtorek, 8 sierpnia 2017

MĄDROŚĆ I GŁUPOTA WYRAŻONA JEST W ENERGII Z JAKIEJ ZBUDOWANY JEST CZŁOWIEK

Człowiek w naturze zbudowany jest z energii opartej na słowach z jakich zbudowany jest rozum. Zmieniona budowa jest u człowieka który ma w sobie energię opartą na słowach z jakich zbudowany jest umysł oparty na braku rozumu. Na energii opartej na rozumie zbudowana jest psychika i psychika jest zmieniona na energii opartej na braku rozumu. Odkryłam doskonałość rozumu Stwórcy który na Jego rozumie stworzył mózg. Odkryłam, że mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka na ludzki umysł na jakim psychika jest głupia. Odkryłam, że zajmujące się tym ludzkim umysłem systemy neurologiczne to energia na jakiej psychika jest głupia. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy różnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja odkryłam, że ten z rozbieżnymi celami wypowiada inne słowa bo chce ażeby jego wolę oszusta wykonywać. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych wykonujących słowa oszusta oszust ma zmienioną budowę na oszusta. Oszuści namawiają na seks ludzi i jest to kochanie się z człowiekiem który nie ma rozumu. Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja powiedziałabym mu, że on ma rozum i przeszkadzają mu kobiety które nie mają rozumu. Mnie mężczyźni przeszkadzają którzy nie mają rozumu. Ludzie którzy nie mają rozumu przeszkadzają narzucaniem słów na jakich są głupimi. Słowa są energią i to energia zawarta w słowach głupiego przeszkadza mądremu. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia oparta na słowach głupiego.
Głupi ludzie od momentu opublikowania mojego odkrycia, że Głupim każdy zrobił siebie sam zamknęli mi możliwość przenoszenia moich odkryć na pocztę. Kiedy opublikowałam na Facebooku, że ludzie którzy wprowadzają ludzi na słowa na jakich są głupi zamknęli mi dostęp przenoszenia moich odkryć na pocztę to przywrócili. Wskazuję, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem i wykonywaniem narzuconych słów i że wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconych słowach na jakich oparta jest władza, wymiar sprawiedliwości i kościoła i że ja odkryłam z odkrycia Naukowców  Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych, czyli innym odczuwaniu wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Prawidłowa kara spotkała oszustów za występowanie przeciwko Temu Kto dał im życie w Jego pięknym świecie na emocjach miłości i kochania. Kłamca ma nabytą energię na swoich słowach na jakiej jest głupi.

                                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz