sobota, 5 sierpnia 2017

ZMIENIONA ANATOMIA TO ZŁOCZYŃCA OPARTY NA LUDZKIM UMYŚLE

Anatomia jest oparta na umyśle Stwórcy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności od jakich zmieniona jest anatomia są wykonywane na ludzkim umyśle i że jest to złoczyńca wypowiadający inne słowa jak Stwórca.
Kiedy napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to pojawił się u mnie na początku roku 2013 późniejszy Minister Sprawiedliwości. Piszę o tym na moim Blogu i Twitterze. Mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale żadnej książki nie kupił. Ta wizyta na pewno miała związek z reagowaniem od roku 2011 Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia na moje wskazywanie na odkrycie naukowe, które pokazuje, że na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jesteśmy na energii życia a na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi jesteśmy na systemach neurologicznych uśmiercających życie.
Za dwa dni po wizycie u mnie późniejszego Ministra Sprawiedliwości otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem innej Dyrektor że przysyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że systemy neurologiczne na słowach Stwórcy są na energii życia, a systemy neurologiczne na słowach narzuconych przez człowieka są na energii śmierci. W tym samym czasie przestały przychodzić do mnie podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Pozdrowień od morderców z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce dostałam więcej. Zatem ludzie mówiący o Polskich obozach śmierci dobrze mówią o Polakach mordercach. Współdziałali oni z mordercami z Niemiec. Teraz rządząca partia PIS sprowadza ze Stanów Zjednoczonych ludzi zajmujących się mordowaniem ludzi, a poprzednia partia PO też sprowadzała ze Stanów Zjednoczonych morderców. Na moim Blogu od czasu kiedy napisałam o oskarżaniu Rosji że przez nią Ukraina nie może wstąpić do Unii Europejskiej pokazują regułę i jest ona również w tej chwili, że czyta mnie kilka osób z Polski, kilka ze Stanów Zjednoczonych i kilka z Niemiec. Podają zapewne morderców bo zanim ich nie odkryłam to podawali ludzi z około dwustu krajów świata. Oczywiście nie wszyscy ludzie z Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Polski są mordercami, ale są nimi przywódcy i ludzie którzy chcą wykonywać wolę morderców. W Google od kilku miesięcy mordercy nie wpisują moich odkryć. To samo dzieje się na Twitterze z którego do czasu zamieszek na Ukrainie otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a od tego momentu wymazali wszystkich ludzi i w tym Genetyków, ludzi z Anatomii Humana, Fizyków odróżniających energię życia opartą na słowach Stwórcy od energii opartej na słowach morderców  i ogromnie wielu innych ludzi i zaczęli wprowadzać ludzi zajmujących się prostytucją. Na Facebooku aż roiło się od ludzi zajmujących się prostytucją pokazujących swoje narządy i uprawiany seks. Często pisałam o słowach Naukowców występujących w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Dzisiaj pisze u mnie na Facebooku Pan Shawjan Molla, że Religia oznacza poszukiwanie mądrości. Odpisałam od kiedy to w słowach oszusta jest mądrość. Rozum Naukowcy odkryli w mózgu który nie zna słów i to na nim ma się mądrość, a ludzie wierzący w Boga wypowiadają inne słowa a inne słowa mózg wykazuje na zmienionej anatomii, że to złoczyńca. Albert Einstein już kilkadziesiąt lat wcześniej wskazuje na energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi a to diabelstwo dalej uśmierca życie. To diabelstwo mówi w kościołach wypowiadających inne słowa jak Bóg, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć a diabelstwo nazywające ich słowa prawem mówi, że ludzie cierpią genetycznie, a na odkrycie naukowe które mówi, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów na energii śmierci diabły milczą a poza milczeniem wyrzucają ze stanowisk ludzi wypowiadających słowa na jakich oparte jest życie.
Wskazuję, że na wykazywanych przez mózg wypowiadanych innych słowach jak stworzeni są ludzie, że oparty jest ludzki umysł i jest to umysł diabła ze zmienioną anatomią na narzucającą wykonywanie czynności zła. Te diabły to ludzie którzy mają w mózgu narzucone przez nich słowa jakimi zadają cierpienie psychice i ciału, a co prowadzi człowieka i inne stworzenia do uśmiercenia. Diabły mają na ich słowach ustanowione prawo ludzi i wiarę w Boga i dokonują uśmiercania życia na wielką skalę wymuszaniem od psychiki wykonywania ich słów na jakich psychika cierpi i umiera.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciw mordercom wypowiadającym inne słowa jak On i stworzonym przez nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, gdyż wykonywanie ich słów uśmierca psychikę i ciało. Mordercy napadli na Tego Kto dał im życie i przybili Go do krzyża. Mordercy noszą krzyże, a nie mówią, że morderca wypowiada inne słowa jak Stwórca i że to oni.
To Stwórca w skonstruowanym przez Niego mózgu wykazuje na ludzkim umyśle mordercę któremu zmienił anatomię na bandytę.

                                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz