piątek, 25 sierpnia 2017

STWÓRCA ZMIENIŁ ANATOMIĘ KŁAMCÓW NA NIKCZEMNYCH LUDZI

Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparty jest mózg narzuca zachowania i ma problemy. Zachowania są oparte na energii na jakiej oparte jest poruszanie człowieka. Ruszanie się to energia. Narzucane zachowania to też energia ale oparta na wypowiadaniu innych słów jak oparte są naturalne zachowania. Energia oparta jest na słowach i taką mamy w sobie energię jak słowa w mózgu. Ludzie wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparty jest mózg są kłamcami pod różnymi względami i ich zachowania odzwierciedla energia jaką w sobie mają. Ludzie narzucający słowa to bezczelni, nikczemni ludzie oszukujący ludzi przy pomocy słów opartych na kłamstwie. Ci nikczemni ludzie podsłuchują z kim ludzie prowadzą rozmowy telefoniczne i o czym mówią. Ci nikczemni ludzie czytają pocztę ludzi w internecie i czytają na Facebooku co ludzie do siebie piszą. Nikczemni ludzie na Facebooku wchodzą pod różnymi nazwiskami a później się wymazują pisząc, że to Użytkownik Facebooka. Nikczemni ludzie prowadzący Twittera wymazują przyzwoitych ludzi wchodzących do mnie jako Obserwatorzy i wprowadzają prostytutki. To są zmienione zachowania na wypowiadaniu innych słów jak wykazuje to mózg. Nikczemni ludzie prowadzący pocztę internetową jak im się nie podoba wysyłanie przeze mnie moich odkryć do ludzi nauki i sądów to piszą do mnie, że nie są robolami. Mamy przerażającą ilość nikczemnych ludzi. Nikczemni ludzie na moim Blogu pokazują, że prawie nikt nie czyta o moim odkryciu człowieka natury i zmienionego na kanalię na słowach opartych na kłamstwie. Ci nikczemni ludzie są wynagradzani z pieniędzy zdobywanych przez nikczemnych ludzi przy pomocy nazwania wypowiadania innych słów jak słowa na jakich oparty jest nasz mózg prawem i wiarą w Boga. Słowa nazywane prawem i wiarą w Boga to słowa wymyślone przez nikczemnych ludzi okradających ludzi przy pomocy wypowiadania innych słów jak słowa na jakich oparty jest mózg.
Dokąd nikczemni ludzie nie zobaczyli, że odkryłam, że mają zmienioną anatomię to na moim Blogu wykazywali ogromnie dużo ludzi z około dwustu krajów świata. To wykazywanie się skończyło jak zobaczyli, że w ciągu godziny weszło ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych i ponad 100 z Polski na moje odkrycie, że inne emocje jak naturalne są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wtedy nikczemni ludzie przestali wpisywać moje odkrycia w Google i zaczęli wymazywać u mnie Obserwatorów na Twitterze. Przyzwoitym ludziom przekazuję o Obserwatorach jakich u mnie wymazali nikczemni ludzie z Twittera: Donna Ross która miała w dniu w którym do mnie weszła 40.900.000 Obserwatorów. Brandon Steiner 514.000 Obserwatorów, Erin Allan 7.990.000 Obserwatorów, Educational Snacks 41.200.000, Randon Pics 41.100.000, Girl Perfection 46.700.000, Hillarious Text Fails 27.700.000, Mildly interesting 10.700.000, Moon Photos 242.000.000, Spectucular Stars 128.000.000, Animal Planet 41.200.000. Earth Pics 54.500.000, Tyree Gauger 64.700, Interesting Facts 293.000.000, Grabowska 1.680.000, Startup Standup 1.150.000, Ben Landis 1.140.000, Life Science Network 206.000.000, FACTS 747.000.000, Fresh Plaza 10.500.000, Konstandin Albert 558.000, On This Day i Facts 786.000.000, Comedy Pics 40.600.000, Julia Weber 37.700.000, Paul King 461.000.000, The Best Sunsets 276.000.000, Randon Facts 36.300.000, Karen Mc Coy 1.760.000, Girl Confessions 40.000.000. Slavege gang 15.300.000, Amazing Earth 207.000.000, Culture Earth 338.000.000, Heatthy YOU (Psychika, terapia) 1.440.000.000, Luxury Life 159.000.000, Amanda Green Bottoms 1.310.000, Aku News 12.500.000, Chuck Norris Rules 686.000, Creative Ideas 444.000.000, Bio Rad Carees 476.000, Science Ambassadors 26.500.000, Jobs 2.160.000.000, Genome Top News 2.050.000, Genomics Top News 717.000. Dokąd nie zobaczyłam, że prowadzący Twittera to nikczemni ludzie wymazujący u mnie przyzwoitych ludzi dotąd nie zapisywałam ile Obserwatorów mają ludzie którzy są u mnie Obserwatorami jak m.in. Antonei BCoska. PhD prof. Dep. Anatomii Hovard Uniwersytet Genomics, John Belmont prof. Medycyny Genetycznej, Pediatra, MDPhD, Bioinformatics News, Lemi Monteil UNDESA Sekretarz Generalny ONZ, Solithromycin News (pokazujący połączenia systemów neurologicznych), Genetics Top News, Takeda_Hroyuki prof. Fizyki, który na Uniwersytecie w Kalifornii otrzymał I stopień w elektronice, w Klinice na Uniwersytecie w Japonii otrzymał tytuły naukowe, a na Uniwersytecie w Kalifornii tytuły z zakresu odkryć o czasoprzestrzeni. Prof. Chemii nieorganicznej na Oxfordzie Peter Edwards który miał 106.000.000 Obserwatorów. Prof. Jamez Tomaz-Morais na Uniwersytecie w Brazylii z Anatomy Medicina, Anatomia Humana, Profesor z Anatomii Człowieka o wielu specjalizacjach. Przysłał on mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando, a nikczemni ludzie prowadzący Twittera jak przeczytali, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to go wymazali u mnie z Twittera. Wskazuję, że ci nikczemni ludzie są wynagradzani przez nikczemnych ludzi nazywających ich słowa prawem i że są to świadomi mordercy ludzi. Ci mordercy ludzi wiedzą, że energia zawarta w ich słowach uśmierca życie. Tak jak nie wiedziałam, że nikczemni ludzie prowadzą Twittera, Bloga, Facebooka, Pocztę internetową tak nie wiedziałam, że prawo ludzi to słowa świadomych morderców życia.  Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że jak wypowiada się słowa oparte na prawdzie to się widzi słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Wtedy okazało się, że zaczęłam przegrywać sprawy w sądach i zostałam oskarżona o nie posługiwanie się słowami nikczemnych ludzi nazywających ich słowa prawem. Wskazuję na mózg, że on wyodrębnia te słowa nikczemnych ludzi na ludzkim umyśle na jakim wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparty jest mózg ma zmienioną anatomię na energię opartą na wypowiadanych innych słowach jak są w naturze mózgu. Nikczemny człowiek na Facebooku pisze do mnie, że mam mu szczerze powiedzieć czy wcześniej poznałam kogoś z internetu. Ten nikczemny człowiek czyta o tym co ludzie do siebie piszą. Co obchodzi tego paskudnego człowieka kogo ja poznałam z internetu. Ja poznałam z internetu tak samo jak w normalnym życiu ludzi przyzwoitych i nikczemnych. Odkryłam konstrukcję mózgu i zobaczyłam, że mózg zmienia człowieka wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie na kanalię jaką jest na narzuconych przez niego słowach. Wskazuję, że na słowach oparta jest energia życia i energia śmierci i że energia życia oparta jest na słowach Stwórcy, a energia śmierci na słowach ludzi kanalii którzy wymyślili, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga. Odkryłam, że wypowiadane przez człowieka słowa inne jak słowa na jakich oparty jest mózg zmieniły człowieka na nikczemnego na narzuconych przez niego słowach. Każdy z nas zrobił coś czego nie powinien, ale narzucić słowa i wymuszać ich wykonywania to kanalia a nie człowiek. Dobrze, że energia wykonuje słowa i każdy ma to co wypowiedział. Złoczyńcy wołają ratunku do Boga jak energia zawarta w ich słowach wykonuje dla nich zło jakie dla innych opracowali.

                                                                                                         Barbara Paul
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz