poniedziałek, 7 sierpnia 2017

ZMIENIONA ANATOMIA JEST NA DRUGIM UMYŚLE W MÓZGU I JEST TO MORDERCA ŻYCIA

Anatomia jest oparta na umyśle jej Stwórcy i jest to energia życia. Zmieniona anatomia jest oparta na umyśle człowieka i jest to energia śmierci.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Odkryłam, że te wykonywane czynności na zmienionej anatomii to wykonywane czynności na energii uśmiercającej życie opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że mózg robi sprzeciw na słowa jakimi zadaje się cierpienie i śmierć i że tym zadającym cierpienie i śmierć jest człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca życia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i wykazuje, że na tych narzuconych słowach jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Odkryłam, że na narzuconych słowach oparty jest drugi umysł w mózgu i że jest to ludzki umysł i że to morderca życia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest energia życia, a w opartych na umyśle ludzkim jest energia śmierci. Odkryłam, że zmieniona anatomia to energia śmierci zawarta w słowach mordercy życia jakim jest człowiek kłamca zadający psychice cierpienie i śmierć.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz