środa, 16 sierpnia 2017

WYKAZYWANY PRZEZ MÓZG NORMALNY I NIENORMALNY STAN CZŁOWIEKA

Wykazywany przez mózg normalny i nienormalny stan człowieka pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Odkrycie to pokazuje, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na systemach neurologicznych. Odkrycie to pokazuje, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów a ja odkryłam, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich mózg jest oparty. Odkryłam, że mózg jest oparty na wypowiadaniu prawdy i że robi sprzeciw na wypowiadanie kłamstwa. Odkryłam, że na wypowiadaniu kłamstwa oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie. Odkrycia naukowe dowodzą, że Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów i stworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Po sprzeciwie mózgu na wypowiadanie kłamstwa odkryłam, że Jezus to był Stwórca.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami a ja odkryłam, że budowa człowieka jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam że w naturze człowieka jest tylko mózg ze słowami jakie w nim są i one są przekładem na czynności organizmu wykonywane przez systemy neurologiczne oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. O tym mówi odkrycie kodu genetycznego, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Odkryłam, że drugi umysł w mózgu jest od czasu wypowiadania przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu i że te inne słowa są też przekładem na czynności organizmu, ale wykonywane przez systemy neurologiczne oparte na energii zawartej w słowach opartych na kłamstwie i że ta energia oparta na kłamstwie uśmierca życie. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy zajmują się utrzymywaniem życia a systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów zajmują się uśmiercaniem życia.
Odkryłam, że w słowach opartych na prawdzie jest energia życia, a w słowach opartych na kłamstwie jest energia śmierci. Odkryłam, że Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed skutkami narzucania słów i wykonywania narzuconych słów jakimi jest cierpienie i śmierć.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że bez emocji miłości i kochania. Odkryłam też, że umysł oparty na braku rozumu jest oparty na kłamstwie i że on też nie istnieje bez emocji, ale zadających cierpienie i śmierć. Odkryłam, że nie znał słów człowiek w stanie jego stworzenia, a mózg znał słowa bo oparte na kłamstwie wykazuje, że są do rozbieżnych celów i na innych systemach neurologicznych. Odkryłam, że umysł na jakim wykonuje się wolę człowieka jest oparty na innej energii jak energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że jest to energia uśmiercająca życie. Odkryłam, że człowiek narzuca słowa świadomie w celu wymuszenia wykonywania jego woli. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że mózg wie, że narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele. Odkryłam te rozbieżne cele ludzi narzucających słowa w moim występowaniu przed sądami w sporach moich klientów z organami skarbowymi. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów zobaczyłam dane opublikowane w miesiącu styczniu 2005 roku przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 funkcjonowania wojewódzkich sądów.
Dane te pokazują ile spraw wpłynęło do danego wojewódzkiego sądu i ile z tych spraw jest wygranych. Zobaczyłam, że do wojewódzkiego sądu w Olsztynie gdzie najczęściej występowałam wpłynęło 1830 skarg i że wygranych jest osiem. Z tych ośmiu ja wygrałam cztery, czyli 50% wygranych. Podliczyłam wszystkie skargi jakie wpłynęły do sądów w kraju i wszystkie wygrane i okazuje się, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy. Zrozumiałam, że moje wygrane są dlatego wygranymi, gdyż na moich słowach opartych na prawdzie widzę słowa oszusta i że był to złodziej nazywający swoje słowa prawem. Odbierałam moim klientom zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania wypowiadania słów opartych na kłamstwie prawem i uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Wtedy skończyło się moje wygrywanie i NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. NSA oskarżył mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej. a ja przedstawiłam dowód na to, że znam skargę kasacyjną gdyż jej wzór dostałam na naradzie z Sędzią NSA i dodałam, że ta skarga kasacyjna jest oparta na innych słowach jak są w naturze mózgu i że na tych innych słowach jest energia śmierci.
Odkryłam zmienioną anatomię na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie na człowieka oszusta i że to psychopata wymuszający od psychiki nie przez niego stworzonej wykonywania jego woli. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał w roku 2000 Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to psychopata narzucający słowa i ofiara wykonująca narzucane słowa. Odkryłam, że w słowach kłamcy zawarta jest energia uśmiercająca życie i dlatego ludzie i inne stworzenia wykonujące słowa kłamcy cierpią i umierają. Odkryłam, że Iwan Pawłow znęcał się na psie wymuszaniem od psychiki psa wykonywania słów oszusta i pies przeszedł na energię zadającą mu cierpienie i śmierć. Iwan Pawłow był Fizjologiem i dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że pies przeszedł na energię zadającą mu cierpienie i śmierć jaką miał w sobie Fizjolog oparty na systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy. Te systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy zadają cierpienie i śmierć. To dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa mówił, że stworzył nas na prawdzie. Zróżnicowane systemy neurologiczne jakie odkryli w człowieku Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to jedne na energii życia opartej na słowach Stwórcy, a drugie na energii śmierci opartej na słowach człowieka kłamcy.
Normalny stan człowieka to systemy neurologiczne oparte na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu, a nienormalny stan człowieka to systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy. Mózg wykazuje te słowa kłamcy że są do rozbieżnych celów na systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy. Te systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy zajmują się
zadawaniem życiu cierpienia a co prowadzi do uśmiercenia życia. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja odkryłam, że one wykonują wolę kłamcy zadawania cierpienia i śmierci.
Odkryłam, że człowiek kłamca ma powiększony mózg o narzucone słowa na jakich jest umysłowo chory i powiększone ciało o energię opartą na kłamstwie i jest to zmieniona anatomia. Odkryłam, że wszędzie w naturze gdzie człowiek kłamca narzucił swoje słowa wprowadził energię uśmiercającą życie stworzeń stworzonych przez ich Stwórcę.

                                                                                                          Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz