niedziela, 27 sierpnia 2017

LUDZIE NIE ZNAJĄ SŁÓW BOGA, A BÓG NIE ZNA SŁÓW LUDZI

Ludzie są stworzeni na słowach Boga, a więc powinni znać tylko słowa Boga bo innych w naturze nie ma. To prawidłowa konstrukcja mózgu w którym Bóg i człowiek mają swój umysł jeśli człowiek wypowiada inne słowa jak Bóg. To prawidłowe, że człowiek do wykonywania czynności na swoich słowach ma swoją energię. Bóg ma swoją energię do wykonywania czynności na Jego słowach. Ludzie modlący się do Boga powinni powiedzieć dlaczego modlą się do Boga skoro nie chcą wykonywać Jego słów. To nieuczciwe modlić się do Boga, a wykonywać swoje słowa. Chce człowiek kochania na jego słowach to ma energię na jakiej kocha na swoich słowach. Chce człowiek okradać to okrada na energii na swoich słowach. Dziwne, że ludzie przyznający Nagrody Nobla niby znający biologię nie widzą, że energia oparta na słowach ludzi to nie jest biologia. Faryzeusze pozakładali różne religie i opowiadają o Bogu na słowach jakie nie są słowami Boga. Mnie się nie zgadzało myślenie ludzi nazwane prawem i na swoim myśleniu odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przez ludzi posługujących się swoim umysłem. Nie jest dla mnie żadnym problemem zauważenie, że prawo ludzi oparte jest na myśleniu złodziei. Wybierają na swoich przedstawicieli innych jak Stwórca ludzie wypowiadający słowa inne jak Stwórca. Te inne słowa jak Stwórca wypowiada nieuczciwy człowiek. Nieuczciwi ludzie nadają sobie tytuły Ministrów Sprawiedliwości wymierzających kary za nie wykonywanie słów oszustów. Ci Ministrowie przyznali sobie prawo do ludzi jakich nie stworzyli, a do tego trzeba być nieuczciwym człowiekiem. Ażeby modlić się do Boga to trzeba być nieuczciwym człowiekiem. Uczciwy człowiek wypowiada słowa Boga. Skoro człowiek decyduje się na wykonywanie swojej woli albo woli innych ludzi to z daleka ma iść od Boga ten oszust. Na słowach Boga nikt nie mówi tak jak ludzie władzy, że mienie Stwórcy jest ich i że mają prawo do ludzi stworzonych przez Boga. Bóg wykazuje w skonstruowanym przez Niego mózgu wolę człowieka i wykonywanie woli człowieka na ludzkim umyśle i energii jaka jest przekładem myślenia kłamcy na energię. To nieuczciwi ludzie ogłaszają, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a nie ogłaszają, że zapisy myślenia narzuconego przez człowieka to też przekład na czynności organizmu. Neurobiologowi Ericowi Kandelowi przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a nie ogłosili, że to przekład myślenia narzuconego przez człowieka na czynności organizmu. Ludzie zanoszą pieniądze kłamcom mówiącym tak jak w Polsce w artykule 1 w Konstytucji, że Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym Obywateli. Nie piszą ci oszuści jak to dobro wytworzyli. Oszuści w Google piszą, że nie wiedzą jakie to są słowa Boga, a ja piszę przez ponad 20 lat, że wiem że są w naturze mózgu i są przekładem na czynności organizmu jak to mówi kod genetyczny. Ci złodzieje mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Gratulacje dla przyzwoitych ludzi jakich bardzo wielu wymieniłam wcześniej, że to Obserwatorzy u mnie na Twitterze. Słowa ludzi którzy wymazują u mnie Obserwatorów na Twitterze, nie wpisują moich odkryć w Google, oszukują na Blogu i nie chcą wpisywać na Facebooku to nie jest genetyka. Genetyka to przyzwoity człowiek oparty na budowie na systemach neurologicznych wykonujących słowa Stwórcy. Oszuści modlą się do Boga ażeby na oszukiwaniu mieli energię Boga. Oszuści kościoła mówią, że ludzie po śmierci idą do Boga, a ja mówię, że to oszuści bo Bóg oddziela energię śmierci od swojej energii życia. Oszuści chcieliby żyć na swoich słowach do oszukiwania. Oszuści pytają jakie to słowa Boga, a tylko dwóch ludzi jacy byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 konkretnie reagowało na moje odkrycie energii życia na słowach Stwórcy i energii śmierci na słowach człowieka. Od początku kiedy to przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności piszę, że to na umyśle ludzkim na jakim psychika ma odczuwanie narzucającego słowa. Oszuści od razu wiedzieli ażeby przestać pokazywać na moim Blogu wchodzących ludzi jak zobaczyli, że w ciągu godziny weszło 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych i ponad 100 z Polski i po mniej z innych krajów na mój artykuł że inne emocje są oparte na innym myśleniu i że to bandyta strzelający do ludzi i znęcający się na psychice. Złodzieje nauczyli się myślenia przy pomocy którego można ludzi okradać. Moi klienci mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ludzie powinni powiedzieć skąd znają ten język prawniczy na jakim wykonuje się wolę złodziei. Mnie się to myślenie nie zgadzało, ale nie pomyślałam, że jest tylu ludzi złodziei i zaczęłam pisać do Sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jak będą opierali się na naturalnej dla nas prawdzie bo ja na prawdzie natychmiast widzę słowa złodzieja i bandyty. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli przy pomocy innych słów jak słowa na jakich oparta jest psychika. Dodałam, że złodziei ma też na oddziale i że złodziei i wykonujących słowa złodziei mózg wykazuje na umyśle ludzkim i systemach neurologicznych na jakich psychika wypowiada słowa oszusta. Te leki wpływające na czynności mózgu to energia wytworzona na słowach na jakich oparta jest w naturze psychika, ale jak oszust nie bierze leków to psychika s powrotem jest źle zachowującą się. Wskazywałam lekarzom psychiatrom nie raz, że w miarę podawania leków przywieziony źle zachowującym się człowiek zaczyna dobrze się zachowywać. Oszuści uznali, że będą ludzi trzymali na lekach opartych na myśleniu natury, ale leki nie likwidują energii opartej na słowach oszusta i pewnego dnia oszust umiera. Obrzydliwy ludzki umysł nikczemnych ludzi. Ci nikczemni ludzie śmią modlić się do Boga. Ci nikczemni ludzie modlący się do Boga mówią w kościołach, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a inni nikczemni ludzie mówią, że ludzie cierpią genetycznie.
Wszyscy raczej uprawiają seks, a seks to przekład myślenia Stwórcy na czynności organizmu. Na ludzkim umyśle nie ma seksu, a jest wykorzystywanie z seksu. Ludzki umysł nie ma emocji kochania. Kochanie na ludzkim umyśle to wymuszanie od ciała orgazmów a czego skutkiem jest cierpienie odczuwania. To wymuszanie jest oparte na energii opartej na narzuconych słowach na jakich kochania nie ma a są złe słowa kłamcy oszukującego, że kocha. Wielu ludzi mówi jestem tylko twój, a seks uprawia z innymi. Ludzie odeszli od ludzi których kochali na słowach Boga. Natura nie chce kochania na słowach narzuconych przez człowieka bo w słowach narzuconych przez człowieka nie ma emocji kochania. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów, a jakie to emocje widać po tulących się do siebie zwierzętach i ludziach opartych na słowach Boga. Ja odkryłam, że emocje też nie istnieją bez słów narzuconych przez ludzi, ale to złe emocje  na jakich człowiek nienawidzi i cierpi. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja bym mu powiedziała, że te które nie mają rozumu. Mnie przeszkadzają i kobiety i mężczyźni którzy nie mają rozumu bo wypowiadają słowa świadczące o tym, że są głupi. Na ludzkim umyśle człowiek jest głupi bo oszust jest głupi. Na umyśle Stwórcy człowiek jest mądry. Oszuści mają napisy na nagrobkach, że to Bóg tak chciał, a ja mówię, że jeszcze nikt nie widział na słowach Boga energii śmierci. Oszuści nie chcą słuchać o moim pisaniu, że norma zdrowia oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a poza normą jest energia oparta na słowach oszusta. Oszuści szukają sposobów na energię śmierci, a nie znają sposobu na życie na słowach nikczemnego człowieka jaki jest oszustem.
Prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że natura nie daje się oszukiwać, a zatem widzi on to po energii, a ja wskazuję na słowa oszusta na jakich oparta jest ta energia, że mózg je odrzuca na ludzki umysł. To oszuści nie wiedzą jakie są słowa Boga. Ja widać, że wiem. Jeden z czytających moje artykuły na moim Blogu pisze do mnie zapytanie czy znalazł się kiedyś ktoś kto zarzucił nieprawdę w tym co piszę i że odkryłam prawdę. Ja mówię, że nigdy się nie znalazł nikt kto zarzuciłby mi, że piszę nieprawdę, a to co piszą oszuści na moje wystąpienia do sądów i ludzi władzy jest tym, że moje słowa są niezgodne z prawem. Przekazuję zatem tym kombinatorom myślami, że pozostało im opowiadanie o Bogu. Odczepcie się od Boga złodzieje i bandyci.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz