sobota, 12 maja 2018

ANATOMIA TO ENERGIA NA JAKIEJ OPARTY JEST MÓZG

Anatomia to energia na jakiej zbudowany jest mózg. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja wskazuję, że te zapisy są oparte na energii z jakiej  zbudowana jest psychika. To dlatego  Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji bo to ta sama energia. Ta sama energia to energia życia. Inna energia to energia zadająca cierpienie i śmierć jaka jest też taką samą energią jak słowa w mózgu z nabycia na jakich oparta jest wola człowieka.
Albert Einstein wskazuje, że energia prowadząca na śmierć wykonuje sposoby myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że mózg oparty jest na rozumie i brak rozumu wprowadza na umysł oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Rozum i brak rozumu są oparte na innych słowach, a słowa są energią jaka jest przekładem na systemy neurologiczne. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja wskazuję, że te systemy neurologiczne są oparte na energii jaka jest zawarta w słowach na jakich są oparte. Wskazuję, że anatomia to systemy neurologiczne oparte na energii na jakiej oparty jest mózg, a zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na umysłowej chorobie jakie nie mają oparcia w mózgu bo wola człowieka nie ma mózgu. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla Neurobiolog Eric Kandel to systemy neurologiczne oparte na energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka. Odkryłam to samo o czym mówił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, że narzucone słowa są oparte na energii zadającej cierpienie i śmierć.
Energia z jakiej zbudowany jest człowiek jest w zgodzie z mózgiem. Energia na jaką przebudowany jest człowiek kłamca to energia jaka jest w niezgodzie z mózgiem. To kłamca jest w niezgodzie z mózgiem. W Google pokazują mi, że moje artykuły są w niezgodzie z przepisami unijnymi, a ja mówię, że na przepisach unijnych nie ma mózgu, a jest kłamca mówiący, że jego słowa są prawem dla mózgu. Mózg wykazuje kłamcę na zmienionej energii na opartą na umysłowej chorobie. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko kłamcom ludziom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła a ja odkryłam, że ich słowa są oparte na umyśle kłamcy na jakim energia zawarta w słowach kłamcy jest w systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć.
W roku 2011 zareagowali na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję to ażeby ludzie byli na systemach neurologicznych z energią życia i mieli rozum. Na woli ludzi ludzie nie mają rozumu i wykonują czynności uśmiercania swojego życia. Na moje odkrycia reagowali też biorący udział w odkryciu Naukowcy z Uniwersytetu Carnegie Mellon. To przysyłanie do mnie reakcji na moje odkrycia skończyło się z tym samym dniem w których usunięto ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i stało się to po moim napisaniu, że odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. W wyniku napisania przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów przyszedł do mnie Poseł z partii Platforma Obywatelska który później został wybrany Ministrem Sprawiedliwości zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, bo mówię prawdę. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z podpisem nowej Dyrektor która przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że na wykonywaniu woli ludzi jest energia śmierci, a z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Wskazuję na wstrętnych, nikczemnych ludzi, podłych wobec Stwórcy za otrzymanie życia. Mogą się ci podli ludzie modlić w kościołach opartych na wierze w Boga do Boga jakiego na wierze w Boga nie ma.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz