środa, 16 maja 2018

WYKONYWANE CZYNNOŚCI NA SŁOWACH WŁADZY I KOŚCIOŁA NIE SĄ NA SŁOWACH JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te wykonywane czynności na zmienionej anatomii są wykonywane na systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy. Anatomia to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie są w naturze mózgu. Albert Einstein widzi to zakrzywienie w energii we wszechświecie, że jest oparte na sposobach myślenia ludzi i że jest to energia śmierci. Odkryłam, że to zakrzywienie w energii we wszechświecie jest oparte na systemach neurologicznych jakie mają w sobie ludzie na ich słowach w mózgu opartych na umyśle kłamcy. Odkryłam, że słowa pochodzące od ludzi nie mają oparcia w mózgu bo mózg je odrzucił na umysł kłamcy. Odkryłam, że zakrzywienie w energii jest oparte na umyśle kłamcy. Na tym umyśle kłamcy ludzie mają powykrzywiane ciała bo na energii opartej na mózgu energia jest w równowadze. Naukowcy Fizycy oparci na rozumie wiedzą, że natura wszechświata oparta jest na równowadze w energii, a ja wskazuję, że w człowieku też. Fizycy oparci na rozumie mówią, że znają mało bo tylko energię rzeczywistą, a nie znają trzy razy większej ciemnej energii. Ja wskazuję, że ci Naukowcy którzy mówią, że znają tylko energię rzeczywistą znają energię natury, a nie znają i dobrze ciemnej energii opartej na słowach kłamców. Dobrze, że nie znają ciemnej energii bo zrobiliby się głupi. Na energii nierzeczywistej człowiek jest głupi. Energia rzeczywista oparta jest na rozumie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko kłamcom i stworzonym przez kłamców organom władzy i kościoła oraz wymiaru sprawiedliwości opartego na słowach kłamców. Stwórca wskazał Jego cierpieniem na krzyżu, że cierpienie zadają ludzie kłamcy i że człowiek ich nie obchodzi bo zostawiają go cierpiącym aż umrze. To samo widać teraz w Polsce, że ludzi władzy nie obchodzą cierpiący ludzie jacy strajkują w Polsce od około miesiąca. Wskazuję, że Adolf Hitler kazał wymordowywać ludzi psychicznie chorych, a sam był psychicznie chory. Wskazuję, że ludzie psychicznie chorzy nie mają uczuć bo w ich słowach kłamców nie ma uczuć. Kłamca jest zimny, bezwzględny i nieczuły. Od moich opartych na rozumie klientów usłyszałam, że nie chcą chodzić do urzędów skarbowych bo tam są ludzie zimni, bezwzględni i nieczuli. Moi klienci mówili, że boją się chodzić do sądów, a ja mówię, że ludzie i zwierzęta boją się ludzi którzy nie mają uczuć. Kłamca nie ma uczuć. Kłamcy wzywają psychikę do wojska na naukę ich słów kłamców na jakich nie ma się uczuć i ludzie robią się bandytami strzelającymi do ludzi. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy po wykonywaniu czynności na zmienionej anatomii na bandytę. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba uzupełnić, że na bandytę wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że mózg odrzuca na umysł kłamcy słowa złodzieja i bandyty i że kłamca jest przebudowany na systemy neurologiczne z jakich wykonany jest złodziej i bandyta. Odkryłam, że ten kto wykonuje słowa złodzieja i bandyty cierpi i umiera bo w słowach złodzieja i bandyty jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Wskazuję, że złodzieje i bandyci wiedzą, że ich odkryłam bo nie wpisują w Google od ponad dwóch lat moich artykułów, nie przekazują często mojej poczty, a na moim Blogu pokazują, że ludzie nie chcą czytać. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam powiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Złodzieje i bandyci wymazali Obserwatorów u mnie na Twitterze i wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka James Tomaz- Morais. James Tomaz-Morais przysłał mi powiadomienie na Twittera, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg dobroczyńcy to nazwisko James Tomaz-Morais wymazali. Wskazuję ma Naukowców w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i że Albert Einstein też wskazuje na energię prowadzącą na śmierć, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i prawidłowo zaznacza, że szczególnie w rządach.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz