niedziela, 13 maja 2018

MÓZG WYKAZUJE WOLĘ CZŁOWIEKA, ŻE TO SŁOWA ZŁOCZYŃCY

Odkryłam, że Mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu słowa złoczyńcy. Złoczyńcy pracujący w internecie pokazują w tej chwili na moim Blogu: Stany Zjednoczone 3 osoby, Polska 2, Niemcy 1. Na liście Mózgu Dobroczyńcy na jaki przysłał mi zawiadomienie prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais, że mnie wpisał jest dużo ludzi, a nie tak jak wykazują na moim Blogu. Ludzie złoczyńcy pracujący w internecie nie przekazują mojej poczty ażebym nie mogła zawiadomić o moim odkryciu i nie wpisali około 3000 moich artykułów w Google. Prawo ludzi i wiara w Boga to słowa złoczyńców, a zatem nie ma się co dziwić, że Albert Einstein wskazuje na przerażającą ilość energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi, czyli na myśleniu złoczyńców. Natura jest oparta na Mózgu Dobroczyńcy. To źli ludzie przestali wpisywać w Google od ponad dwóch lat moje artykuły. Na moim Blogu byli ludzie  z około dwustu krajów świata, z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu, a na Facebooku bardzo szybko pod  moim zdjęciem było ponad 2600 ludzi, a 5000 pozwalają wprowadzić. Ludzie pod moim zdjęciem pokazują serduszka, kwiaty, korony i trony i piękne ukłony. Na Facebooku dwa razy pokazali od ludzi z całego świata piękne nakładki na moje zdjęcie. Źli ludzie wymyślili sposób na wyprowadzenie mnie z mojej strony na Facebooku. Źli ludzie na Twitterze wymazali ogromną ilość ludzi Obserwatorów. To źli ludzie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. To źli ludzie przez około 50 lat oskarżają Romana Polańskiego, że to on jest zły, a nie oni. To źli ludzie stworzyli czarną listę w Polsce o jakiej mówi Paweł Pawlikowski.
 Wskazuję na słowa Naukowców w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję na słowa Naukowców w programie "Album nazistów" że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję, że ci ludzie mają twarze potworów, gdyż są przebudowani na złą energię wytworzoną ich słowami do czynienia zła. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności dali się przekupić przez złych ludzi i nie ogłosili, że te wykonywane czynności na jakich jest zmieniona anatomia to energia oparta na słowach kłamcy jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na woli człowieka. Wskazuję na zadane cierpienie przez ludzi złoczyńców ogromnej ilości ludzi wykonujących ich słowa, zwierzętom i jeszcze w rośliny wprowadzili ich energię uśmiercającą życie. Wskazuję na naukę Biologii która nie mówi, że złoczyńca to nie jest Biologia i że Stwórca wykazuje w mózgu, że złoczyńca wypowiada inne słowa. Wskazuję na naukę medycyny na której nie oddzielają budowy anatomii od budowy człowieka złoczyńcy. Biologia i złoczyńca są zbudowani z innych systemów neurologicznych. Złoczyńcy mówią o nie ich mieniu, że jest ich mieniem i że ich słowa są prawem dla psychiki. Wstrętni, obrzydliwi złodzieje i bandyci wykonani z energii zawartej w słowach złodzieja i bandyty. Paskudztwo nic nie stworzyło, a mówi, że jego słowa są prawem dla tego co stworzył Bóg i że oni wierzą w Boga, a nie wypowiadają słów Boga. Ludzie słowa tych złodziei i bandytów nazywają prawem i wiarą w Boga. Słów złodziei i bandytów nie ma w naturze mózgu. Złodzieje i bandyci przebudowani na złoczyńców mówią, że to nie oni a Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Ja wskazuję, że Bóg wykazuje zadającego cierpienie i śmierć na zmienionej energii na złoczyńcę. Złoczyńcy kpią sobie z Boga, a ja wskazuję, że nie doczekają się ażeby Bóg ich zbawił ze złej energii opartej na ich woli.
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz