niedziela, 20 maja 2018

MÓZG OPARTY JEST NA ROZUMIE ZBUDOWANYM ZE SŁÓW

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że rozum nie jest w mózgu, a mózg oparty jest na rozumie. Odkryłam to samo co odkryli Autorzy Egipskiego Sfinksa, gdyż Sfinks oparty jest na lwiej części co jest naturą z ludzką rozumną twarzą oznaczoną rodzajem chusty, że rozum jest Boskiego pochodzenia. Odkryłam, że emocje są zawarte w słowach na jakich oparty jest rozum i że są to emocje miłości i najwyższej formy miłości jaką jest kochanie. Odkryłam, że na emocjach kochania Stwórca połączył ludzi opartych na Jego rozumie. Na słowach Stwórcy wszyscy mamy emocje miłości, a ludzi których Stwórca ze sobą połączył łączą emocje kochania. Odkryłam, że natura zna słowa bo nasze psy, koty i wszystkie inne stworzenia znają słowa. Mówimy do zwierząt, a one nas rozumieją. Psychika oparta na rozumie jest rozumiejącą. Moi klienci w obronie których występowałam przed sądami mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ten język prawniczy jest zapisany, że to prawo ludzi i jest to język nierozumiany gdyż jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jakie to słowa mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Człowiek na wypowiadaniu innych słów  jak są w naturze mózgu nie rozumie. Człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu wymyślił je do oszukiwania psychiki w zamierzonym  celu jej okradania. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od roku 2004 władza wprowadziła Wojewódzkie Sądy i ja występowałam najczęściej w wojewódzkim sądzie administracyjnym w Olsztynie dla województwa warmińsko-mazurskiego. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" opublikowała zebrane przez nią dane o ilości skarg jakie wpłynęły do sądów i o ilości wygranych, gdyż chcieli sprawdzić, czy pomogło powołanie większej ilości sądów. Gazeta zatytułowała swój artykuł Skarżący lubią rozprawy. Zobaczyłam w tych danych, że w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 ja wygrałam 50% wszystkich spraw. Te dane mówią, że jest wiele województw w których nikt nie wygrał żadnej sprawy i że w kraju przegrało sprawy z władzą ponad 99% ludzi. Uznałam zatem, że muszę pisać do sądów, że trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu bo ja na nich widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są też Sędziowie inaczej myślący jak ci u których wygrywałam w NSA, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojej nieznajomości skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam skargę kasacyjną na dowód czego wysłałam jej wzór jaki dostałam od Sędziego NSA na szkoleniu. Napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach natury jest przez ludzi u których Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności i dodałam, że dobrze, że nie przybili mnie do krzyża tak jak Jezusa za to, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Zatem odkryłam, że ludzie kłamcy mają w mózgu dwa umysły i na nich wykonują czynności na dwóch rodzajach systemów neurologicznych. Nasza natura jest zbudowana z systemów neurologicznych na jakich oparta jest psychika na słowach opartych na rozumie. Wynaturzeni są ludzie kłamcy zbudowani z systemów neurologicznych opartych na kłamstwie na jakich psychika jest psychopatą i ofiarą jeśli wykonuje słowa kłamcy. Na tych wynaturzonych ludzi wskazuje Albert Einstein, że na ich myśleniu oparta jest zła energia jaka prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein o tej złej energii pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi na których słowach zła energia jest oparta. Odkryłam, że mózg oparty jest na rozumie i słowa nie oparte na rozumie wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że ludzie oparci na braku rozumu są na narzuconych przez nich słowach umysłowo chorzy i ludzie którzy uczą się ich słów i wykonują ich słowa nabyli umysłowej choroby. Wskazuję, że na energii opartej na umysłowej chorobie ludzie są psychicznie chorzy. Wskazuję, że tak samo na nierozumianych słowach na jakich oparte jest prawo ludzi oparte są wszystkie religie i że oni mówią, że wierzą w Boga. Wskazuję, że nasze psy i koty nie znają słów na jakich się wierzy w Boga a znają wypowiadane słowa Boga. Zwierzęta są tak samo oparte na rozumie jak ludzie a Iwan Pawłow znęcał się na psie głodzeniem go i zabieraniem mu wolności i robił to w celu wymuszenia od psa wykonywania woli kłamcy. Wskazuję, że tak samo znęcają się na ludziach ludzie władzy i kościoła okradaniem ich z pieniędzy a co zaprowadziło ludzi do stanu nędzarzy chodzących po ulicach i proszących o jedzenie lub pieniądze na jedzenie. W prowadzonej przeze mnie Firmie Doradztwa Podatkowego widziałam, że przychodzili do mnie mądrzy ludzie którzy dobrze gospodarowali i dawali zatrudnienie często nawet stu pracownikom i że ich zniszczyło przekazywanie pieniędzy dla ludzi władzy. Ci mądrzy ludzie wytwarzający dobro zostali okradzeni przez ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Złodzieje spowodowali, że pieniądze  na nazwaniu ich myślenia prawem i wiarą w Boga przechodzą do nich. Złodzieje mówią, że z pieniędzy ukradzionych ludziom jakimi doprowadzili ich do nędzy pomagają im. Złodzieje mówią, że pomagają ludziom, którzy zachorowali umysłowo i psychicznie na wykonywaniu woli złodziei i bandytów. Odkryłam, że inne emocje jak miłości oparte na rozumie mają ludzie złodzieje i bandyci oparci na braku rozumu i są to emocje nienawiści.   
Złodzieje i bandyci wyrażają swoje emocje nienawiści do opartych na rozumie Reżyserów takich jak Paweł Pawlikowski czy Roman Polański którzy pokazują perfidnych, złych ludzi bandytów znęcających się na psychice. Anatomia oparta jest na rozumie, a ludzie kłamcy to głupi ludzie i bardzo dobrze widzi, że są głupi oparty na rozumie Albert Einstein. Ja odkryłam, że ci głupi ludzie to złodzieje i bandyci oparci na innej energii jak oparta jest dobra psychika natury. Ci głupi ludzie złodzieje i bandyci mówią w kościołach, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a głupi ludzie złodzieje i bandyci mówiący, że ich słowa są prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że genetyka oparta jest na rozumie, a nie na słowach głupich złodziei i bandytów.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz