czwartek, 31 maja 2018

SĘDZIOWIE JAK IGOR TULEJA I WALDEMAR ŻUREK MAJĄ ETYKĘ OPARTĄ NA ROZUMIE

Etyka to zachowania oparte na rozumie. Sędziwie tacy jak Igor Tuleja i Waldemar Żurek mają naturalne zachowania oparte na rozumie. Te naturalne zachowania oparte na rozumie to nasza natura zbudowana z systemów neurologicznych opartych na rozumie. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja wskazuję, że emocje to energia z jakiej zbudowany jest człowiek na rozumie w mózgu. Wskazuję, że Mózg odrzuca słowa kłamcy na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest źle zachowujący się człowiek. Spotkałam więcej takich Sędziów z etyką opartą na rozumie którzy orzekali, że wygrałam też z Ministrem Finansów. Człowiek oparty na rozumie widzi słowa oszusta. Nigdy nie pomyliłam się ze wskazaniem słów oszusta który w ustanowionym prawie pisze, że jego słowa są prawem. Nigdy nie pomyliłam się ze wskazaniem na słowa ustanawiającego prawo, że to złodziej. Wskazuję dla Sędziów takich jak Igor Tuleja i Waldemar Żurek, że ktoś zatrudnia oszustów wykazujących na moim Blogu, że ludzie nie chcą czytać o moim odkryciu, że w systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci. Wskazuję, że ktoś zatrudnia oszustów nie wpisujących moich odkryć w Google i wymazujących nazwiska ludzi takich jak profesor Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii, który mi przysłał zawiadomienie na Twittera, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Oszuści to osły o jakich prawidłowo mówi jeden z Reżyserów, że ludzie dzielą się na hieny i osły. Osły prowadzące Twittera wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka jak napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy. Osły na moim Blogu po opublikowanym moim artykule Nie ma zmienionej Biologii podają: Stany Zjednoczone 3 osoby. Polska 2, Niemcy 1. Do oszukiwania oszuści zatrudniają osłów. Oszuści to kłamcy narzucający słowa a wykonawcy słów oszustów to osły.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz