czwartek, 24 maja 2018

NABYTEK LUDZI NA WYKONYWANIU SŁÓW LUDZI TO ZMIENIONA BUDOWA CIAŁA NA PROSTYTUTKI, ZŁODZIEI, CHAMÓW, CHULIGANÓW I BANDYTÓW

Anatomia oparta jest na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Anatomia to budowa człowieka oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek jest inteligentnym, mądrym, dobrze zachowującym się, pięknym człowiekiem.
Anatomia się zmieniała od czasu wypowiadania przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Zmieniona anatomia  jest o energię zawartą w słowach kłamcy. Wola człowieka to wola kłamcy. Zmieniona anatomia jest skutkiem reagowania mózgu na słowa i wprowadzania innych słów na umysł kłamcy o jaki człowiek ma zmienioną w sobie energię. Kiedyś ktoś musiał to odkryć i wyszło, że to ja. Kocham wiedzę i mądrych ludzi. Widzę wielu pięknych, utalentowanych ludzi, wykonujących doskonałe czynności rękami z energią Stwórcy. Dużo zobaczyłam wspaniałych, mądrych ludzi, którzy byli na moim Blogu z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Kiedy weszłam na Facebooka to jakby za czarodziejską różdżką wchodzili na moją stronę wspaniali Artyści pod wieloma względami. Bardzo szybko pod moim zdjęciem było ponad 2600 ludzi z serduszkami, kwiatami, tronami, koronami, dostojnymi ukłonami. Otrzymywałam zawiadomienia o pięknych naklejkach na moje zdjęcie z wielu krajów świata. Zobaczyłam też złych ludzi, którzy od ponad dwóch lat wymazują z Google moje artykuły o naszej pięknej, dobrej naturze, wymazali u mnie z Twittera niezliczoną ilość Obserwatorów, a na Facebooka też wprowadzali ludzi pokazujących swoje narządy płciowe i jak paskudnie się zachowują. Źli ludzie kiedy zobaczyli na mojej stronie na Facebooku wspaniałych ludzi zaczęli wprowadzać nieproszonych przeze mnie ludzi z Jesus Daily trzymających krzyże z ociekającym krwią Jezusem i pokazujących straszne kalectwo ludzi o którym pokazywali, że niby pochodzi od Boga. Jeden z przedstawicieli Koranu starał się ze mną kłócić o wiedzę o mózgu, a opowiadał o umysłowej chorobie na jakiej nie ma mózgu. Nie kłócę się o słowa bo nie wchodzę w słowa kłamcy, a wskazuję na słowa kłamcy z których rozpoznaniem nigdy nie miałam problemu w moim występowaniu przed sądami. Kiedy się przyznałam, że na słowach opartych na prawdzie widzę słowa złodzieja i bandyty to złodzieje i bandyci oskarżyli mnie o nieznajomość słów złodziei i bandytów. Wskazuję na zmienione ciała ludzi na oparte na słowach kłamców. Kłamca to oszust i złoczyńca. Pełno psychik ludzi i zwierząt nabyło od ludzi złodziei i bandytów energii zadającej im cierpienie i śmierć. Ci złodzieje i bandyci modlą się w niezliczonych ilościach kościołów na całym świecie do jakiegoś boga w którego mówią, że wierzą. Nasza natura wypowiada słowa Boga. Nie należy wykonywać woli ludzi bo to złodzieje, chamy, chuligani, bandyci. Podoba mi się wpis pod zawiadomieniem o ochronie danych osobowych, człowieka który pisze proszę zastosować prawo o zapomnieniu o mnie. 
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz