poniedziałek, 28 maja 2018

GŁUPI MODLĄ SIĘ DO BOGA AŻEBY NIE CIERPIELI I NIE UMIERALI NA ENERGII NA JAKIEJ WYKONUJĄ SWOJĄ WOLĘ

Na woli Stwórcy ludzie funkcjonują na energii życia i mają rozum. Na swojej woli ludzie funkcjonują  na energii śmierci i nie mają rozumu. Ludzie którzy nie mają rozumu umieścili nad moimi słowami opartymi na rozumie swoje słowa i piszą, że mam wobec nich obowiązki. Ja nie mam żadnych obowiązków wobec ludzi którzy mnie nie stworzyli. Jakiś nazywający siebie RYB zawiadamia mnie, że mam administratora, a ja mu odpisałam, że ten administrator jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie kościoła funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na ich wierze w Boga na jakiej modlą się do Boga ażeby na wierze w Boga byli zdrowi i żyli. Stwórca wprowadził ludzi na systemy neurologiczne oparte na woli  człowieka, a zatem to umysłowo chorzy ludzie modlą się do Boga ażeby byli zdrowi i żyli na ich woli.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz