niedziela, 20 maja 2018

ZMIENIONA ANATOMIA TO PSYCHOPATA I OFIARA WYKONUJĄCY SWOJĄ WOLĘ NA NIE SWOIM ORGANIZMIE

Anatomia to psychika oparta na woli jej  Stwórcy. Psychika oparta na woli Stwórcy to systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Inną wolę mózg wykazuje na umysłowej  chorobie na jakiej psychika jest psychopatą i, lub ofiarą.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że to nie jest anatomia a jest energia jaką kłamca wszedł w nie swój organizm. Energia oparta na słowach kłamcy to nie jest anatomia, to nie jest biologia, to nie jest genetyka. Inna energia jak energia na jakiej oparta jest anatomia oparta jest na słowach kłamcy który nie stworzył anatomii a ją uśmierca. Inna energia oparta na słowach kłamcy wchodzi na komórki oparte na energii życia i buduje na nich nowotwory. Budowanie nowotworów na komórkach opartych na energii życia to wprowadzanie energii uśmiercającej życie. Anatomia to odczuwanie i kłamca wchodzi w to odczuwanie swoją energią na jakiej oparty jest psychopata. Wykonujący słowa kłamcy to ofiara, która wykonuje czynności na energii zawartej w słowach psychopaty. Więźniowie w Turcji nazywani intelektualistami mówią, że źle wybrali bo to sadysta. Ja wskazuję, że sadystę wybiera wykonujący słowa kłamcy na których jest ofiarą. Ofiary w obozach śmierci to wykonawcy słów kłamców. Kłamcy których ofiary wybrali sobie na przywódców znęcają się na ludziach wykonujących ich słowa kłamców. Ofiary proszą kłamców ludzi władzy ażeby przyznali im jakieś pieniądze z ukradzionych naturze.
Na ziemi ustanowili swoje słowa prawem i wiarą w Boga oszuści, którzy nie mają swojego ciała. Oszuści wprowadzili do szkół naukę ich słów na jakich ludzie robią się psychopatami i ofiarami. Ludzie wykonujący prawo ludzi i słowa na jakich oparta jest wiara w Boga wprowadzają w siebie energię na jakiej mają złe emocje a złe emocje ma psychopata i wykonujący słowa psychopaty. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie na słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że brak rozumu mózg wykazuje na umyśle kłamcy na jakim kłamca ma złe emocje oparte na energii zawartej w słowach kłamcy. Ludzie natury są piękni, mają rozum i dobre emocje na jakich są dobrymi ludźmi. Ludzie którzy wykonują czynności na swojej energii opartej na ich słowach mają twarze głupców i są złymi ludźmi opartymi na złej energii. Druga osobowość w człowieku oparta jest na energii zawartej w słowach kłamcy i jest to zła energia ponieważ kłamca jest złoczyńcą. Wykonujący słowa złoczyńcy cierpi i umiera. Złoczyńca nie ma swojego ciała, a na Czyimś ciele wykonuje swoją wolę zadawania cierpienia i śmierci. To złoczyńcy ustanowili na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga i dlatego Stwórca którego znamy jako  Jezusa wystąpił przeciwko władzy i kościołowi oraz wymiarowi sprawiedliwości opartemu na słowach kłamców. Ci ludzie znęcają się na psychice energią zawartą w ich słowach. Energia oparta na słowach kłamcy jest w systemach neurologicznych na jakich kłamca wykonuje swoją wolę i na jakich ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Przyznana Nagroda Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podaje, że to inna energia na jakiej wykonuje swoją wolę kłamca którego słowa mózg wprowadza na drugi umysł jaki jest umysłem kłamcy. Wskazuję, że Albert Einstein wie, że zła energia oparta jest na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że głupi człowiek jest na umyśle kłamcy na jakim ma zmienioną energię na złoczyńcę lub ofiarę wykonującą słowa złoczyńcy. Kiedy napisałam, że odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł z partii Platforma Obywatelska niby zainteresowany moją wiedzą, a jego celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia. Na moje odkrycia reagowali Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłaniem mi w roku 2011 pism z wyrazami szacunku i uznania i przysyłaniem co jakiś czas do roku 2013 pism z zapytaniami czego od nich oczekuję. Reagował też biorący w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Po wizycie u mnie Posła z partii PO w roku 2013, otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor, która przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wskazuję, że na umyśle opartym na braku rozumu zbudowany jest złoczyńca z innej energii jak energia na jakiej oparta jest anatomia. Ta inna energia jest oparta na emocjach nienawiści. Wiele lat temu zobaczyłam aktorkę w filmie od której poczułam wspaniałe emocje i nie oglądałam już filmu, a szukałam jej ażeby poczuć te wspaniałe emocje. Nie wiedziałam, że to naturalne dla nas emocje miłości bo od nikogo nie czułam takich emocji. Kiedyś byłam w Supermarkecie i stała grupa Ochroniarzy od których czułam zgromadzoną złą energię, a mój syn powiedział wtedy "mamo nie patrz na nich bo będą wiedzieli, że ich rozpoznałaś, że są złymi ludźmi". Niedawno napisałam, że Reżyser Paweł Pawlikowski jest piękny i wychodzą z niego emocje miłości, a ludzie go oceniający są paskudni, brzydcy i wychodzą z nich złe emocje. Wskazuję, że te wychodzące z ludzi emocje to energia. Emocje miłości to dobra energia, a emocje nienawiści to zła energia i ta energia jest zawarta w słowach. Dobrze Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja wskazuję, że Mózg zna słowa bo inne jak słowa na jakich jest oparty wykazuje na umyśle kłamcy. My jako niemowlęta nie wypowiadamy słów, ale nasza psychika je zna bo na nich jest oparta. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja wskazuję, że zapisy słów kłamcy są przekładem na czynności wykonywane przez systemy neurologiczne oparte na energii kłamcy i o tych systemach neurologicznych mówi Neurobiolog Eric Kandel, że na nich jest zmieniona anatomia. Zauważyłam, że w Google zaczęli wymazywać moje artykuły od czasu w którym napisałam, że w słowach kłamcy są złe emocje. W Google przy moich słowach stawiają znaki zapytania, a ja wskazuję, że te znaki zapytania są oparte na słowach kłamców którzy złą energią zawartą w ich słowach zadają cierpienie i śmierć znęcaniem się na psychice stworzonej na słowach jej Stwórcy. Wskazuję, że drugi umysł w mózgu jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i są to słowa oparte na innej energii z jakiej zbudowany jest psychopata i ofiara. Wskazuję, że inna energia jak energia na jakiej oparta jest anatomia to nie jest biologia, a są to słowa mordercy biologii.
Wskazuję , że na ziemi stworzonej na energii życia ustanowili swoje słowa prawem i wiarą w Boga mordercy życia i że na nich wskazuje Albert Einstein, że prowadzą do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Katastrofy są oparte na energii jaką ma w sobie złoczyńca.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz