wtorek, 22 maja 2018

CIAŁO ŻYJE NA SŁOWACH JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU, A SĄDY WYDAJĄ NAKAZ WYKONYWANIA SŁÓW UŚMIERCAJĄCYCH ŻYCIE

Ciało żyje na słowach jakie są w naturze mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Te czynności organizm wykonuje na systemach neurologicznych wykonujących zapisy jakie są w naturze mózgu. Mózg zna słowa bo słowa mordercy życia wykazuje na umyśle kłamcy. Te słowa jakie mózg wykazuje na umyśle kłamcy mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja wskazuję na te rozbieżne cele, że to przejęcie władzy nad ludźmi i światem Stwórcy, a co jest przejęciem władzy nad życiem i wprowadzenia życia w śmierć. Systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje słowa kłamców to systemy neurologiczne uśmiercające życie. Człowiek wykonywaniem słów nazwanych prawem czy wiarą w Boga wprowadza w siebie energię uśmiercającą jego życie. To dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności na słowach ludzi jakie uśmiercają życie. Anatomia to energia życia. Sądy wydają nakazy wykonywania słów człowieka wybranego Ministrem Sprawiedliwości, a ja wskazuję, że w roku 2013 przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł z partii PO niby zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił widziałam jego zainteresowanie tym kto czyta o moich odkryciach. Od roku 2011 reagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Po wizycie później wybranego Ministrem Sprawiedliwości Posła PO otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce pismo z podpisem nowej Dyrektor, która pisze, że przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach człowieka jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Odkryłam, że na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych wykonujących  wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy uśmiercane jest życie. Odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że na nich oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to złodziej i bandyta. Akademia Szwedzka przyznająca Nagrody Nobla nie ogłosiła, że zmieniona anatomia to energia śmierci, a Albert Einstein wskazuje, że to energia śmierci prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Wczoraj w gazecie internetowej piszą, że władza w Szwecji przesyła do ludzi ulotki w 12 językach ostrzegające przed wojną. Na wojnach zabija się ludzi i ci zabijający ludzi mają w sobie systemy neurologiczne na jakich są przebudowani na morderców. Wskazuję na Jezusa, że wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i wskazuję, że ci ludzie żyją z okradania Biologii i są mordercami Biologii.

                                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz