sobota, 12 maja 2018

W GOOGLE PODAJĄ, ŻE NIE ZOSTAŁ ODNALEZIONY MÓJ ARTYKUŁ

Kiedy wpisałam w Google tytuł mojego artykułu Zbiorowa histeria i hipokryzja o jakiej mówi Roman Polański, że oparta jest na umysłowej chorobie to pokazują pustą stronę na ten temat. Dokąd nie napisałam, że człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu to oszust to były wprowadzane w Google wszystkie moje artykuły natychmiast po naciśnięciu słowa Opublikuj. 
Ja przed chwilą wprowadziłam mój artykuł a oni już wiedzą, że artykuł mógł być usunięty na mocy przepisów europejskich. Ja wskazuję, że w naturze mózgu nie ma przepisów europejskich a są w wykazywanym przez mózg na umyśle kłamcy na jakim jest oparta umysłowa choroba. Wskazuję, że na umysłowej chorobie człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na energii zawartej w słowach kłamcy na jakich jest psychicznie chory.     
                                                                                                        Barbara Paul                                             
                                                                                                                                                                                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz