niedziela, 13 maja 2018

AUTORZY BIBLII I PISMA NAZYWANEGO ŚWIĘTYM NIE WYPOWIADAJĄ SŁÓW BOGA, A ZATEM TO OSZUŚCI

Biblia i Pismo nazywane świętym są nierozumiane, tak samo jak prawo ludzi, a nierozumianymi słowami mówi oszust. Mózg wykazuje słowa oszusta na zmienionej energii na zadającą cierpienie i śmierć. Ci autorzy Biblii i Pisma świętego umarli, a na słowach Boga jest tylko energia życia. Uczeni z USA też twierdzą, że odczytali zapisaną w DNA wiadomość, a ja wskazuję, że ta sama wiadomość jaką mamy w DNA to zapisy jakie są w naturze mózgu. Ci uczeni z USA nie mówią czyje to słowa odczytali w tym przekazie, bo słowa Boga mają zapisane w swoim DNA i w naturze mózgu. Biolog stojący na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski powiedział w czasie pobytu w Polsce w roku 2004, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Biblia i Pismo święte mówią, że to zbiór ksiąg spisanych pierwotnie w językach hebrajskim, aramejskim i greckim nazywane przez żydów i chrześcijan za natchnione przez Boga. Ja wskazuję, że człowiek wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu nie jest natchniony, a jest to normalny jednoosobowy człowiek. Kościół mówi, że jedność trójosobowego Boga  pozostanie dla nas największą tajemnicą, a ja wskazuję, że na słowach Boga wszystko jest jasne i że ja niejasne słowa wskazuję, że są w prawie ludzi i wierze w Boga przeciwko którym Jezus wystąpił i był w jednej osobie. Ciekawe gdzie widzą ludzie piszący, że Bóg jest doskonale zjednoczoną wspólnotą, chociaż każda z osób zachowuje swoją odrębność osobową. Gdzie ci umysłowo chorzy ludzie widzą w mózgu trzy odrębne osobowości wypowiadające różne słowa. To oszuści mówią, że jest niższe ja, średnie ja i Wyższe ja. Też kiedyś myślałam, że tak jest widząc te przekazy, ale odkryłam, że to średnie i wyższe ja to oszust. Jezus wystąpił przeciwko oszustom wypowiadającym inne słowa jak są w naturze mózgu i wskazał, że są oparci na energii zadającej cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ta energia zadająca cierpienie i śmierć to zmieniona anatomia oparta na słowach oszusta. Anatomia to energia życia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie religii mówią, że obraża się ich uczucia religijne, a nie mówią skąd mają takie uczucia bo Bóg nas na religiach nie stworzył.
Ludzie na wymyślonych słowach widzą obrazy tego co wymyślili bo słowa są energią. Na wymyślonych słowach ludzie widzą duchów i mówią, że to duch święty, a na energii Boga nie ma duchów, a jest człowiek zbudowany z energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wypowiada słowa Boga jakie są w naturze mózgu i na jakich jest wieczny jak Bóg.
Na moim Blogu jest ponad 6100 moich artykułów i proszę mi wskazać jakie słowa w nich są niejasne. Ktoś mądry zadaje mi pytanie w komentarzach Czy znalazł się ktoś kto napisał, że mu się coś nie zgadza z tego co pani pisze. Odkryła pani prawdę. Ja na to odpisuję, że ja mówię prawdę i dlatego wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a jak się przyznałam, że to na słowach jakie są w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Ja o tym wiem, że nie opieram się na myśleniu władzy bo nie jestem oszustką. Nie ma mózgu opartego na prawie ludzi ani wierze w Boga, a jest umysłowa i psychiczna choroba na zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla.
Wskazuję na ludzi pracujących w Google, że oni doskonale wiedzą dlaczego nie wpisali około 3000 moich artykułów w Google i ciągle nie wpisują bo doskonale wiedzą o czym piszę i że trzeba to ukrywać żeby się ludzie nie dowiedzieli, że za przynoszone im pieniądze wprowadzają ich w energię zadającą cierpienie i śmierć.  Ludzie kościoła też doskonale wiedzą, że są oszustami bo słowa narzuca się świadomie. To prawda, że człowiek robi się nieświadomy w wyniku wprowadzenia do mózgu odpowiedniej ilości słów opartych na kłamstwie na jakich osiąga stan głupiego. Albert Einstein bardzo dobrze wie, że na energii opartej na myśleniu pochodzącym od ludzi człowiek jest głupi, a Roman Polański bardzo dobrze mówi o zbiorowej histerii i hipokryzji jaka ja wskazuję, że jest na myśleniu głupich. 
Nie wiem czy Autor Obrazu Ostatnia Wieczerza wie, że Apostołowie to oszuści bo pokazuje jak wpatrują się w Jezusa słuchając co On mówi, a ja wskazuję, że te same słowa co mówi Jezus mają w naturze mózgu.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz