niedziela, 27 maja 2018

NAPAD NA ŻYCIE LUDZI KŁAMCÓW

Życie jest oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Napadu na to życie dokonują ludzie kłamcy wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg wykazuje słowa człowieka napadającego na życie na wytworzonej słowami kłamcy energii uśmiercającej życie. To nie Bóg wyznaczył ludziom Administratora do jego danych osobowych, a wyznaczyli kłamcy zawiadamiający, że zgodnie z przepisami unijnymi MUSISZ. To nie Stwórca pisze Dowiedz się więcej o swoich obowiązkach. Wskazuję,  że Mózg wykazuje słowa kłamców, że to mordercy życia. Ci mordercy życia zawiadamiają mnie, że odrzucenie zmian w zasadach Twittera spowoduje rozpoczęcie dezaktywacji Twojego konta. Mordercy pokazują, że bez wyrażenia zgody na wykonywanie ich słów nie mam wejścia na Twittera. Oni czekają ażebym odrzuciła narzucane przez nich słowa i żeby zlikwidowane zostały moje artykuły z Twittera. Mordercy pokazują u mnie w komputerze mojego Bloga, a u moich znajomych pokazują, że zniknął mój Blog. Mordercy w moim komputerze pokazują w Google moje nazwisko Barbara Paul Elbląg i pokazują mnie wśród Barbar Paul na świecie i cytaty z tego co piszę a u moich znajomych nie ma w Google Barbary Paul z Elbląga. Wielu ludzi nie otrzymuje mojej korespondencji. Zawiadamiający jakiś RYB pisze, że administratorem moich danych jest AGORA  S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej  8/10 i że mogę tam wysyłać wnioski i pytania pod lod@agora.pl a jak wysyłam to adresat odrzuca ode mnie wiadomości. Wskazuję, że kłamca ma w sobie energię uśmiercającą życie opartą na jego słowach jakie mózg wykazuje na umyśle kłamcy. Wskazuję dla ludzi medycyny, że kłamca ma w sobie z nabycia energię śmierci opartą na jego słowach, a wykonujący słowa kłamcy ma również w mózgu z nabycia jego słowa jakimi wyraża zgodę na wykonywanie słów kłamcy. Wskazuję dla wszystkich ludzi którzy wyrazili zgodę na wykonywanie słów Unii Europejskiej i ludzi  narzucających do wykonywania narzucone słowa, że nabyli na nich energii uśmiercającej ich życie, a w mózgu choroby umysłowej opartej na słowach kłamcy. Wskazuję dla ludzi takich jak Aktorka Stanisława Celińska która pisze, że bestia uzależniająca od alkoholu nie śpi, że uzależnienie to energia wykonująca słowa kłamcy. Wskazuję, że na energii jaka jest w systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest człowiek człowiek jest na wolnej energii i niczego nie musi. To kłamca mówi, że musisz, ale wolę kłamcy trzeba zgodzić się wykonywać. Wokalista Maciej Maleńczuk i ludzie tacy jak on którzy odmówili pójścia do wojska na naukę zabijania życia zostali zamknięci do więzienia przez ludzi oszukujących, że ich słowa są dla życia prawem.
Przyzwoitych ludzi proszę o przysłanie odpowiedzi na to co piszę przysłaniem słowa otrzymałam/em i podpisem. Wiem, że ludzie boją się ludzi kłamców bo to złoczyńcy, ale wskazuję, że ażeby bać się złoczyńcy trzeba wykonywać jego słowa. Boimy się na złej energii opartej na słowach kłamcy. Ta zła energia jest wytworzona słowami kłamcy. Mój artykuł z roku 2011 o wytwarzanej słowami kłamcy energii zadającej cierpienie i śmierć jest najczęściej czytanym. Złoczyńcy wymazują ludzi których wcześniej wykazywali na moim Blogu, że ten artykuł czytali. 
Jest prawdopodobnym, że złoczyńcy wprowadzili s powrotem moje nazwisko w Google i mojego Bloga bo podsłuchują co mówię do ludzi których pytam czy jest w ich komputerze mój Blog a w Google moje nazwisko i czy otrzymali ode mnie wiadomość. Moi znajomi mówią mi, że wchodzą na mojego Twittera, a ja wskazuję, że nie mogę wejść bo nie wyrażam zgody na wykonywanie słów morderców życia. Wskazuję na Stwórcę którego znamy jako Jezusa, że wystąpił przeciwko ludziom kłamcom i wskazał, że mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć. Wskazuję, że w prowadzonych przez nas działalnościach mamy założone ochrony i jak wchodzimy w godzinach innych to pytają nas o hasła, a podsłuchujący dowiadują się jakie to hasła. 
Wskazuję na odkrycie zmienionej anatomii przez Neurobiologa Erica Kandela za której odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wskazuję, że energia na jakiej oparta jest anatomia to energia życia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a zmienioną w sobie ma energię człowiek który ma w mózgu słowa kłamcy lub wyrażającego zgodę na wykonywanie słów kłamcy. Wskazuję na słowa Alberta Einsteina o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję na umysł kłamcy w mózgu, że na nim człowiek jest umysłowo chory, a człowiek umysłowo chory jest głupi i że na tym umyśle człowiek funkcjonuje na energii uzależniającej od słów kłamcy jaka jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami jakie Mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.  Wskazuję, że Mózg oparty jest na słowach bo słowa kłamcy wykazuje na umyśle kłamcy i systemach neurologicznych na jakich kłamca jest uzależniony od energii zawartej w jego słowach jaka zadaje mu cierpienie i śmierć.
Nie ma anatomii na woli ludzi, a jest zmieniona anatomia na woli ludzi na systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć. Morderca świadomie narzuca słowa w zamierzonym celu zrobienia sobie ze stworzeń Boga służących. Wskazuję, że ludzie podpisaniem zgody na wykonywanie słów Unii Europejskiej czy innych kłamców weszli w systemy neurologiczne zadające im cierpienie i śmierć. Wskazuję na świadome uśmiercanie ludzi przez ludzi morderców gdyż w roku 2013 kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to usunięci zostali ze stanowisk reagujący na moje odkrycia Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz