sobota, 12 maja 2018

ZBIOROWA HISTERIA I HIPOKRYZJA O JAKIEJ MÓWI ROMAN POLAŃSKI OPARTA JEST NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE

Znany brytyjski dziennikarz Piers Morgan skomentował słowa Romana Polańskiego, że to ostatni człowiek który ma prawo  podnosić swoją obrzydliwą głowę, a ja wskazuję, że Roman Polański oparty jest na rozumie, a człowiek oparty na rozumie nie ma obrzydliwej głowy. Obrzydliwą głowę ma człowiek oparty na umyśle jaki mózg wykazuje na umysłowej chorobie. Wskazuję, że na moim Blogu wykazują, że kilku osobom zgadza się mieć rozum, ale nie mówią dlaczego nie wpisali w Google około 3000 moich artykułów dowodzących, że inne myślenie jak oparte na rozumie jest oparte na umysłowej chorobie. Wskazuję, że to umysłowo chorzy ludzie mówią, że im nie zgadza się myślenie oparte na rozumie. Wskazuję, że można zbadać człowieka czy jest oparty na zdrowym umyśle czy na umysłowej chorobie i że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii. Ja wskazuję, że anatomia jest oparta na rozumie, a zmieniona anatomia na umysłowej chorobie. Ponad dwa lata piszę, że w Google są wymazywane moje artykuły w których dowodzę, że człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na rozumie, a na woli człowieka jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na umysłowej chorobie i ludzie pracujący w internecie wymazali około 3000 moich artykułów z Google, wymazali ludzi z około dwustu krajów świata z mojego Bloga, wymazali z Twittera Obserwatorów u mnie o których ponad dwa lata temu zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu na Twitterze. Roman Polański dobrze widzi zbiorową histerię i hipokryzję, a ja wskazuję, że mózg ich wykazuje na umysłowej i psychicznej chorobie. Niech pokaże swoje badania Piers Morgan i inni ludzie występujący przeciwko Romanowi Polańskiemu że oni mają seks oparty tylko na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie muszą domagać się w sądach badań pod względem ich budowy lub zmienionej budowy bo mózg się nie myli, że zmienioną budowę ma oszust. Ja bez badania nigdy się nie pomyliłam wskazując w sądach na słowa złodzieja i bandyty. Zmieniona anatomia to złodziej i bandyta i ludzie prowadzący internet mają zmienioną anatomię na oszustów i ukrywają oszustów. Niech powiedzą ludzie prowadzący internet dlaczego wymazują moje artykuły i tylu ludzi u mnie z Twittera, że ponad dwa lata temu zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Niech ludzie pracujący w internecie powiedzą dlaczego wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy, bo ja wiem, że wymazali bo są oszustami opartymi na umysłowej chorobie. Niech powiedzą ludzie pracujący w internecie dlaczego nie wysyłają mojej poczty i to do Trybunału Konstytucyjnego, Sądów, Prezydenta, Komitetu Neurobiologii, Psychiatrii, Centrum Informacji Genetycznej i bardzo wielu innych ludzi. To są wykonywane czynności na słowach oszustów opartych na zmienionej energii opartej na umysłowej chorobie. Złoczyńcy oceniają innych ludzi. Człowiek który ma rozum wie, że bandyta ma zmienioną twarz na potwora jak widzą to Naukowcy w programie Album nazistów. Roman Polański też widzi. O dziennikarzach mówi się, że są czwartą władzą, a ja wskazuję, że władza jest oparta na wymyślonych słowach, a człowiek na wymyślonych słowach jest umysłowo chory. Człowiek na wymyślonych słowach jest zbudowany z energii zawartej w wymyślonych słowach. Oszuści nie ukryli się przed energią wykonującą wolę Mózgu.

                                                                                                    Barbara Paul
                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz