niedziela, 27 maja 2018

ZŁOCZYŃCY NIE UKRYLI SIĘ PRZED MÓZGIEM

Złoczyńcy ukrywają się nie wpisywaniem moich odkryć w Google, nie wpuszczaniem mnie na Twittera, nie przesyłaniem ode mnie wiadomości, oszukiwaniem, że są dobrzy, oszukiwaniem, że kochają, a nie ukryli się przed Mózgiem który wprowadził ich w umysłową chorobę i energię z jakiej zbudowany jest złoczyńca.
Nikt z ludzi nauki nie przedstawia człowieka na jego stanie na jakim oparta jest genetyka oparta na rozumie w mózgu. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais wie, że Anatomia jest oparta na Mózgu Dobroczyńcy, a zatem musi wiedzieć, że systemy neurologiczne zbudowane z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków są oparte na Mózgu Dobroczyńcy. Nasza natura to systemy neurologiczne oparte na Mózgu Dobroczyńcy. Znawca anatomii Człowieka James Tomaz-Morais rozpoznaje ludzi opartych na Mózgu Dobroczyńcy bo przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to złoczyńcy wymazali nazwisko znawcy anatomii z Twittera. Więcej znawców Anatomii wymazali złoczyńcy z Twittera bo zanim zobaczyli, że odkryłam, że są złoczyńcami przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, a zatem jest inna budowa człowieka na zmienionej anatomii. Ta inna budowa człowieka na zmienionej anatomii odkryłam, że jest oparta na odrzucanych przez Mózg słowach kłamcy. Zobaczyłam te odrzucane przez mózg słowa kłamcy z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon i zobaczyłam z ich odkrycia, że inne systemy neurologiczne się nimi zajmują, a z czego zrozumiałam, że kłamcy są zbudowani z tych systemów neurologicznych opartych na ich słowach. Kłamcy nad moim Blogiem umieścili swoje słowa i piszą masz je wykonywać, a nie dopisali, a będziesz sługą złoczyńcy. W tych słowach napisanych na moim Blogu i nie wpuszczających mnie na Twittera nie ma zapisu, że jestem stworzona na mózgu tych ludzi którzy wymuszają wykonywania ich słów. Złoczyńcy stoją na czele mienia Stwórcy i badają ludzi których nazywają mordercami, a nie przedstawiają swoich badań. Złoczyńcy nie mówią Kto to zrobił, że w ludziach jest dowód na to, że są mordercami.
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz