czwartek, 10 maja 2018

WYJŚCIE Z MYŚLENIA NATURY JEST WEJŚCIEM W UMYSŁOWĄ I PSYCHICZNĄ CHOROBĘ

Umysłowo i psychicznie zdrowym jest człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia na myśleniu jakie jest w naturze mózgu są umysłowo i psychicznie zdrowe. Pożywienie jakie jest w naturze oparte jest na energii opartej na rozumie Stwórcy. Wszystkie stworzenia na rozumie Stwórcy są mądre, rozumiejące, umysłowo i psychicznie zdrowe. Ze zdrowego umysłu i opartej na nim zdrowej psychiki wyszli ludzie wyjściem z myślenia opartego na umyśle Stwórcy i wejściem na myślenie oparte na woli człowieka. Mózg odrzucił inne myślenie jak jest w naturze mózgu, gdyż z głupim rozumu nie miesza. Albert Einstein dobrze widzi po energii opartej na jak pisze sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że wraz z wyjściem człowieka z energii opartej na rozumie człowiek wszedł w energię opartą na braku rozumu. Egipcjanie ocaleli z zatopionej Atlantydy wybudowali dużego Sfinksa z ludzką rozumną twarzą i całe aleje jak widać to w Luksorze z małymi Sfinksami. Sfinks ma rozumną twarz i to widać i naukowcy oznaczają ją rodzajem chusty, że jest Boskiego pochodzenia. Sfinks jest oparty na zwierzęcej lwiej podstawie, a co oznacza, że człowiek należy do podświadomości, czyli natury. Dobrze Zygmunt Freud nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością  bo należymy do natury. Natura jest oparta na słowach opartych na rozumie i dlatego oparci na rozumie Egipcjanie zaznaczyli, że podświadomość oparta jest na rozumie. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz w jego książce Tajemna Wiedza w Egipcie pisze że Egipcjanie mieli wszystkie odkrycia naukowe. My teraz mamy też i ja się na nich opieram, ale ja to wszystko wiedziałam bez odkryć naukowych, a odkrycia naukowe to potwierdziły. Nie odeszłam daleko od rozumu chociaż też weszłam w myślenie ludzi władzy bo to myślenia oparte na braku rozumu stało się na ziemi powszechne. Mój były mąż też wiedział mówiąc do mnie nie raz, że powinnam mieć męża geniusza, ale zaraz dodawał, że geniuszy nie ma. Ja wskazuję, że wszyscy na umyśle Stwórcy są geniuszami i widać to u małych dzieci pokazywanych w programie Genialny umysł. Ten genialny umysł widać u Alberta Einsteina, Williama Szekspira, Juliana Ochorowicza, Zygmunta Freuda i wielu innych ludzi, ale każdy gdzieś zboczył w myślenie narzucone na jakim  znalazł się na umysłowej chorobie. Mam nadzieję, że za mną będzie więcej ludzi wracało na umysł Stwórcy oparty na rozumie i przywrócą psychikę i ciała na oparte na rozumie. Bardzo się cieszę z rozumu Sądu Rejonowego w Łodzi. To bardzo mądrzy ludzie. Dobrze, że jest więcej ludzi opartych na rozumie bo samemu być wśród umysłowo chorych nie jest miło. Oparci na rozumie byli dwaj Zastępcy Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania bo tak mocno im się zgadzało, że w systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu jest energia życia, w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Wskazuję, że głupi ludzie nazwali ich myślenie prawem w opartym na rozumie świecie Stwórcy. Chciałabym ażeby wszyscy ludzie byli umysłowo zdrowi. Jak patrzę na mojego Bloga, że wykazują w tej chwili, że dwie osoby są zainteresowane umysłem opartym na rozumie to zapłakać. Ciało to odczuwanie jakie  Zygmunt Freud nazwał psychiką, a ja wskazuję, że to odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu. Zatem jestem odkrywcą  rozumu. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta jest na rozumie. Odkryłam też głupiego człowieka którego mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu i chorą psychikę. Bardzo jestem wdzięczna Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich wspaniałe odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na innych systemach neurologicznych z czego odkryłam, że na umysłowej chorobie. Przede wszystkim odkryłam Stwórcę bo to na Jego rozumie zbudowany jest człowiek i odkryłam, że Stwórca zna słowa bo mózg inne słowa jak Stwórcy wprowadza na umysłową chorobę.
Biolog prof. Piotr Słonimski stojący przez wiele lat na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu w czasie pobytu w Polsce w roku 2004, a co opublikowała gazeta Rzeczpospolita mówi, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Genetyka zbudowana jest z energii jaka jest w naturze wszechświata. Ta genetyka jest oparta na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Inną energię wytworzyli ludzie kłamcy i oni są zbudowani z tej energii zawartej w słowach głupiego i jest to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Ta zmieniona anatomia to energia zadająca cierpienie i śmierć i bez wątpienia Albert Einstein ma rację mówiąc o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty ludzi na których myśleniu energia śmierci jest oparta. Myślenie prowadzące do zagłady to myślenie głupich. Wskazuję, że energia oparta na umyśle opartym na braku rozumu to nie jest genetyka bo to inna energia zawarta w słowach głupiego. Ludzie narzuceniem myślenia opartego na kłamstwie wyszli z genetyki i zachorowali umysłowo i psychicznie i na różne choroby ciała. Energia wytworzona słowami kłamcy to energia śmierci. Energia natury to energia życia. Ludzie są zbudowani na systemach neurologicznych z energią życia opartą na rozumie w mózgu. Wiara w Boga oparta jest na umysłowej chorobie. Na umyśle Stwórcy ludzie wypowiadają słowa Boga. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz