sobota, 12 maja 2018

WIELKIE GRATULACJE DLA PAWŁA PAWLIKOWSKIEGO ZA JEGO SŁOWA, ŻE MA ZASZCZYT BYĆ W POLSCE NA CZARNEJ LIŚCIE

Laureat Oscara za jego film IDA Paweł Pawlikowski mówi że ma zaszczyt być w Polsce na czarnej liście. Film ten został zakazany w polskiej telewizji oraz polskich instytucjach kulturalnych za granicą. Ja też mam zaszczyt być na czarnej liście w Polsce za rozum jaki mam i za to, że nie jestem złodziejką tego co należy do Stwórcy anatomii. Paweł Pawlikowski mówi, że jest teraz czarna lista książek, reżyserów teatralnych i filmowców. Wskazuję, że ta czarna lista jest oparta na słowach kłamców którzy mówią, że ich słowa są prawem dla mózgu opartego na rozumie. To piękne słowa Pawła Pawlikowskiego, że ma zaszczyt być na czarnej liście bo ja wskazuję, że ta czarna lista jest oparta na słowach ludzi którzy nie mają rozumu i że to złodzieje mówiący, że ich słowa są prawem dla rozumu. Głupi ludzie złodzieje stoją na czele mienia Stwórcy opartego na rozumie. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi, że jest pewny co do głupoty ludzi na których myśleniu energia śmierci jest oparta. Odkryłam, że głupi ludzie mają w mózgu swój umysł oparty na braku rozumu. Mózg oparty jest na rozumie. Nikczemni ludzie stworzeni na mózgu Stwórcy piszą w Google, że moją książkę "Nasza Boskość" można kupić za pięć złotych. Nigdzie nikt nie widział takiej ceny, a to słowa oszustów wyrażających kpienie do Stwórcy który dał im życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie.
Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach ze złodziejami piszącymi, że ich słowa są prawem. Kiedy zaczęłam pisać do Sędziów, że trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie na jakich ja bezbłędnie widzą słowa złodzieja i bandyty to znaleźli się Sędziowie którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu innym jak do okradania i znęcania się na psychice.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz